Gjest pilda Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 4 små dager igjen... Hvordan har dere det??? Jeg har hatt en sykt stressende dag i dag, men håper dagen i morgen blir bedre...
Kanutten Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Har det bra foreløpig. Litt stressa for det som sakl ordnes, men regner med jeg har det meste under kontroll. Shoppedag i dag.
Solstrålejenta Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Går litt opp og ned med stressing for meg, men alltids noen sommerfugler i magen på lur. Begynner å glede meg veldig også! Idag er det velvære dag for meg med hudpleie, ordning av negler og prøvesminking
Brud84 Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Tja, jeg sitter på jobb, og får ikke gjort stort.... Får statig vekk telefoner om problemer som dukker opp. Svineinfluensa som gjorde at konditor og toasmaster måtte melde avbud. Problemer med å skaffe blomstene til brudebuketten. Dobbelbooking i kirken.... Jeg var helt rolig, og trodde jeg hadde kontroll, men nå er jeg nervøs ja!! Håper det order seg. Lykke til alle dere andre som skal gifte seg 15 august:)
Gullfia Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Trodde jeg kom til å være fryktelig stressa disse dagene, men var supereffektive på søndag og mandag... Så nå tror vi at vi har rimelig kontroll. Organisten var isoloert med svineinfluensa, men det ordner seg på et vis Nå gleder jeg meg bare noe helt vanvittig
Rafi Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Ganske stressa. Og oppgitt over meg selv som ble sittende med SÅ mye den siste uka. Men begynner å komme i mål nå etter 2 hektiske dager, så håper jeg at jeg bare kan slappe av på fredag:) Har sykt vondt i nakken, så tror jeg må få meg en hastetime hos kiropraktor. :/ Men mest av alt så GLEDER JEG MEG!!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Tror jeg har det meste under kontroll... Skal snart ha "møte" med familien (type hvem skal være hvor når, hehe) og i kveld skal vi ha møte med toastmaster. Ellers er alt klart, jeg skal ha manikyr og farging av vipper dagen før, den dagen skal vi også til hotellet med festprogram, bordkort og pynt (de dekker bordet). Er ikke stressa for ting som skal gjøres, men jeg er nervøs og merker at jeg gruer meg pittelitt spes til kirken... Det føltes som at kirkegulvet var flere km langt da vi var og øvde....
*selma Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Jeg har vært overraskende rolig hele tida men nå kjenner jeg det ordentlig i magen! Har egentlig kontroll og har bare igjen å skrive på bordkortene og navn på bordkartet. men kjenner jeg blir stressa bare ved tanken på at jeg må vaske huset i morgen kveld og hente blomster og sånn på fredag.. hater å ha ting hengende over meg.. men men dagen kommer vel uansett! Dessuten har jeg ikke fått fiksa neglene mine, men det må nok bare være
Cloudberry Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Gifter oss den 14. vi da og jeg har vondt i magen min. Selv om alt er i boks og ordnet til den minste detalje greier jeg ikke å slappe av og tenker masse på alt som kan gå galt. Men... Det ordner seg sikkert
Rafi Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Våkna i dag med feber og vondt i halsen. Føler meg så utrolig deppa nå... Skal jeg være syk i mitt eget bryllup?
Brud84 Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Gifter oss den 14. vi da og jeg har vondt i magen min. Selv om alt er i boks og ordnet til den minste detalje greier jeg ikke å slappe av og tenker masse på alt som kan gå galt. Men... Det ordner seg sikkert Oii da. Så kjedelig! Håper det går fort over, og at du er så godt som frisk igjen på lørdag da.... Men kan det være svineinfluensa? i så fall risikerer du å smitte alle gjestene dine, selv om du føler deg bedre. Håper det beste, og krysser fingrene fordeg!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Jeg var syk hele forrige uke... Endelig bedre nå... Her er det meldt skikkelig drittvær på lørdag. Kjedelig, hadde så lyst å ta fotografbildene ute, blir sikkert studio nå. Ellers går det meste bra. Hadde møte med toastmasteren i går, han var helt super! Der slapper jeg av 100%, deilig! I dag skal vi bare litt småting, innom banken og ta ut penger til alle som skal ha betalt, kjøpe inn litt twist og annet digg... Og hente et kakestativ som skal leveres til floristen... I morgen skal vi til hotellet og vise dem hvordan de skal pynte bordene... Og så er vi klar
Gullfia Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Ok...begynner å bli litt stresset nå... Organisten har ikke tatt kontakt med solisten sånn som han lovet... Og kirka hadde plutselig ikke et keyboard allikevel sånn som de sa på infomøtet i påska...så solisten må synge til orgelmusikk??!!
Rafi Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 (endret) Oii da. Så kjedelig! Håper det går fort over, og at du er så godt som frisk igjen på lørdag da.... Men kan det være svineinfluensa? i så fall risikerer du å smitte alle gjestene dine, selv om du føler deg bedre. Håper det beste, og krysser fingrene fordeg! Er nok ikke svineinfluensa. Tipper virusinfeksjon i øvre luftveier:) Hooray! Stapper innpå med sambuccol, i håp om at det hjelper og prøver å ikke la frustrasjonen ta meg... Endret 13. august 2009 av Rafi
Solstrålejenta Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 Uff...kjedelig å bli syk -håper du blir frisk fort! Ellers er jeg også litt skuffet over dårlig værmeldinger -har ikke så lyst å ta studiobilder. Men har fortsatt litt håp om at det bare er byger og ikke konstant regnvær. Fotografen sier vi fortsatt kan fotografere ute om det ikke regner konstant. Ellers har vi forlatt heimen og har sjekket inn på hotellet, så nå er vi i skikkelig bryllupsmodus. Idag slapper vi bare av og lader opp, men imorgen blir det full rulle med pynting av lokalet og de siste innkjøpene
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 Kraftig regn og kuling har de meldt her... jippi....
Kanraya Skrevet 15. august 2009 #17 Skrevet 15. august 2009 4 små dager igjen... Hvordan har dere det??? Jeg har hatt en sykt stressende dag i dag, men håper dagen i morgen blir bedre... Lykke til og gratuler alt gjekk gaar bra tru meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå