Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å sette inn kreatin-extensions, men vil gjerne høre deres erfaring.

Jeg har clip-on fra før, men det får jeg ikke til, hvor mye jeg enn prøver. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det fungerer fint. Men anbefaler deg Great Lenghts. Man betaler for kvalitet, når det gjelder extensions. Jeg har fra Butterfly nå, og er misfornøyd. Dårlig hårkvalitet, og strengene faller av. Så har det også mye å¨si hvordan du behandler det. Hårkur, spesial-børste-shampo og balsam. Flette håret om natta.

Lykke til, men husk du blir avhengig av det! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har extensions - og jeg er superfornøyd. Jeg vet ikke hvilken type hår jeg har, utenom at det er ekte hår - og jeg kjenner på det at det er god kvalitet (alle syns det ser ut som mitt eget hår) Jeg har hatt det en stund nå og jeg har ikke mistet en eneste rems. Har hørt at mange mister de pga håret deres ryker? Man må ta godt vare på håret; shampo - balsam (pleier å ta litt ekstra i hårtuppene) - hårkur - hårkrem til tuppene etc. Og når man børster, burde man børste nedenfra og opp, slik at man ikke lugger for hardt.

Hairextensionene får ikke næring slik som ditt eget hår, så det er viktig å holde det sunt så godt man klarer. Hvis du ikke gjør noe med det, vil det fort bli tørt i tuppene. Om natta setter jeg opp håret på toppen av hodet (slik at tuppene holdes bevart). Frisøren min sa at tuppene blir tørre og fortere slitt om det gnis mot ryggen, sengemadrass etc.

Jeg har fulgt dette, og jeg elsker det nye håret mitt. Det er jo litt ekstra jobb, men jeg syns det er greit når jeg får våkne til tykt og langt hår - jeg har veldig tynt hår og når det blir langt, ser det veldig stygt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...