Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ser kvinner bedre ut i blått enn i rødt og grønt?

Tenk deg en stolt kvinne i mørkeblå buksedress/drakt med marineblå strømper, knallsmarte italienske sko, hvit bluse og flagrende hår uten statlige reguleringer, middelhavsblå øyne og ett enestående befriende og privat smil -

kontra en kjerring med grønn strikka-genser og matchende røde trange jeans og grønne joggesko og et hurpete smil som viser hvor mye hun ønsker å drepe din suksess.

Snart valg, forresten. Det kom jeg på akkurat nå. Kom bare helt pluzzeli' på det.

Hakke peiling på hva jeg skal stemme. Får se på sånne valgsendinger kanskje:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ute på byen i går og da traff jeg to jenter. Den ene var som tatt ut fra forsiden på Vouge med rød kroppsnær coctailkjole i chiffong. Hun hadde dessuten nydelige røde lepper og store smaragdgrønne øyne.

Den andre var overvektig og lutrygget med tynt fett hår og en ånde fra helvete. Hun gikk med en ekstremt lite flatterende blå buksedress som så ut til å være to størrelser for liten. (Hun gikk dessuten med veska full av råtne epler.)

Hmm, du sier noe når det gjelder valget ja. Ikke lenge igjen.

Jeg for min del vet godt hvem som skal få min stemme.

Skrevet

Jeg synes det er så teit at politikerne kler seg i partiets farger... Jeg føler at de kler seg ut. Forresten er jeg forbanna på utseende-hysteriet og synes synd på Karita Bekkemellem som fikk kjeft pga. for fine kjoler (!), Siv Jensen som ikke er feminin nok og Erna Solberg som tydeligvis har fått en makeover (bra for henne hvis hun ønsker det selv - men ikke hvis det er presset på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...