Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #21 Skrevet 7. august 2003 Klosteret er veldig romantisk med massevis av levende lys i lokalet. Blom er jo ekslusivt og flott. Ellers vil jeg anbefale Brasseriet Hansken i Akersgata 2. Fantastisk mat.
Gjest Pingla Skrevet 8. august 2003 #22 Skrevet 8. august 2003 Anbefaler Brasseri Hansken . utrolig god mat!! Litt høy prisklasse, men det er det vel verdt i en sånn anledning??
Ling Skrevet 10. august 2003 #23 Skrevet 10. august 2003 Det er ett uttall å velge i... Jeg har selv ikke vært på Statholdergården, men siden det er Bent Stiansen som driver, og jeg er gammel Continentaler, må det jo være bra! Ellers må jeg få lov å anbefale 2. etage på Hotel Continental. Fantastiske fagpersoner, nydelig mat og flotte omgivelser - men, det er kanskje litt formelt...? Hvis dere vil ha noe mindre stivt, men veldig bra, kan jeg anbelfale Markveien Mat og Vinhus. De har en god meny og en av Oslo's beste vinkjellere! Har hatt mange fine opplevelser på det stedet! Oro har jeg hørt utrolig mye bra om... og - hvis dere tar sjansen, kan Palace anbefales på det sterkeste! Men - det er VELDIG trangt mellom bordene! Hva med Victor på Sandaker da...? Bra mat og vin, ikke for dyrt, men ett relativt lite lokale.... Hvor enn dere ender opp blir sikkert kvelden fantastisk - dere har jo tross alt hverandre og det største av alt - KJÆRLIGHETEN. Ann-Karin
valmue Skrevet 10. august 2003 Forfatter #24 Skrevet 10. august 2003 Tusen takk for alle svar! Her var det mye som fristet! Skal komme med en tilbakemelding etter at vi har bestemt oss og har vært ute og spist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå