Gjest Kråkaa Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Da jeg hadde en av mine dyyyype tankestunder så slo det meg; Det lages ikke tv-komedier lengre. alt som blir sendt er reprise Friends Alle elsker Raymond Kongen av queens Reba 2 1/2 menn Prince of Bel Air Steg for steg What i like about you Bundy According to Jim Fullt hus Nanny Cheers Will and Grace Dharma og ett eller annet Høy på pæra Og jeg vet ikke om my name is earl går i reprise.. Triste greier..
Gjest Iah Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Joda, de lages selv om ikke alle vises på norsk TV. Better off Ted The big bang theory How i met your mother Arrested development Family Guy Det jeg kom på i farta.
cilipili Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Big Bang Theory er ganske ok. Arrested Development ble lagt ned etter tre sesonger. For noen år siden faktisk. Men uansett.. Dette er verdens aller, aller beste komi-serie!!! Faaaantastisk! Går faktisk enda på Viasat 4 faktisk.
Gjest Iah Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Big Bang Theory er ganske ok. Arrested Development ble lagt ned etter tre sesonger. For noen år siden faktisk. Men uansett.. Haha, ja det stemmer selvsagt. Litt sent der.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Joda, det lages en del, men hva som sendes på tv i Norge spørs. Billigere med passè Friends i ørtig repriser :gjeiper:
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jo da, de lages, men vises skjelden på norkse kanaler, i all fall ikke i beste sendetid. 30 rock The office (både engelsk og amerikansk versjon) Entourage er noen i tilleg til dem som er nevnt. Tror entourage, the office, Big Bang theory og How i met your mother har/er vist på nosk tv for tiden. Scrubs lager enda nye episoder Her er noen andre komedier som ikke går på norsk tv. Jeg kan derimot ikke stå inne for innholdet her. Jeg har ikke sett alle selv, men de får god omtale på IMDB om ikke annet Eastbound and Down The Inbetweeners Green wing It's always sunny in Philadelphia Curb your enthusiasm
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 It's always sunny in Philadelphia er så BRA!
Gjest Tang Lung Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Selv 26 år etter sin "død" slår M*A*S*H det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå