Gjest Rettpåsak Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hvilken type sofaer er best for ryggen? De med fjøring eller de uten? Tenkte på å kjøpe denne: http://skeidar.no/varekatalog/kategori/1004/13
Sola^ Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Sitte i, eller sove i? Eller begge deler? Synes fort at sovesofaen ikkje er så behagelig å sove i...eller sitte i. Mange har bjelker som treffer feil, eller puter som lager bergogdalbane Ser jo at denne ikkje har puter, men eg hadde nok prøvd den ut slik som ein tester sofaer og senger i butikken
Gjest Rettpåsak Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Sitte i, eller sove i? Eller begge deler? Synes fort at sovesofaen ikkje er så behagelig å sove i...eller sitte i. Mange har bjelker som treffer feil, eller puter som lager bergogdalbane Ser jo at denne ikkje har puter, men eg hadde nok prøvd den ut slik som ein tester sofaer og senger i butikken Først og fremst å ligge i. Har prøvd den på Skeidar og den kjentes ganske hard ut, men like den på en måte og. Har bestemt meg for at hvis jeg ikke finner en bedre en på IKEA så blir det den sofaen der. Btw, noen som vet om Skeidar har returett hvis jeg ombestemmer meg?
maljo Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 De har ikke returett! Det å velge sofa er vanskelig. Det som passer deg passer kanskje ikke meg. Det som avgjør valget er hvor høy du er. Selv er jeg bare 160 cm og kan derfor ikke ha en sofa eller stol med høy rygg eller for dype seter. Blir alltid sittende med bøyd nakke eller dingler med bena når sofa eller stol ikke passer.
Gjest Rettpåsak Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 De har ikke returett! Det å velge sofa er vanskelig. Det som passer deg passer kanskje ikke meg. Det som avgjør valget er hvor høy du er. Selv er jeg bare 160 cm og kan derfor ikke ha en sofa eller stol med høy rygg eller for dype seter. Blir alltid sittende med bøyd nakke eller dingler med bena når sofa eller stol ikke passer. Jeg er 185cm..
Sola^ Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Eg foretrekker senger å sove i, og sofaer å sitte i Ikkje sovesofaen, men det er nå meg. Eg synes Hemnes virker bra. Da kan du bytte ut madrassene etter behov. Men det spørs litt kva du skal ha den til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå