Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hva skal dere ha ringene i egentlig før de skal settes på? Synes det ser noe fjollete ut med rungpute og sånt.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Kan man ikke bare ha de i lomma eller en eske fra gullsmeden da? Ringpute er harry.
Sola^ Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Ville vore skeptisk til lomme. Kanskje i skjortelomme... Kva med smykkepose?
Gal_dame Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Eg tipper på ei pute eller ein boks eller noe? Er vel forloverene som har dem i skjortelomma e.l
lilleGrethe Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Brudgommens forlover har ringene - gjerne i esken. Esken settes på alterringen før vigselsseremonien.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hva skal dere ha ringene i egentlig før de skal settes på? Synes det ser noe fjollete ut med rungpute og sånt. Enig, ringpute er kjempe fjollete. Forlover til brudgom hadde ringene våre i esken fra gullsmeden.
Gjest Gjest_siljus_* Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Hos oss hadde forloveren til mannen min ringene i esken vi fikk fra gullsmeden og gav oss ringene når presten ga beskjed.
Branna Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Vi hadde våre i esken fra gullsmeden frem til bryllupsdagen, så festet vi dem til en ringpute. Dette er tydeligvis kjempeharry, men lillebroren min som da var nesten sju år ville gjøre noe viktig i bryllupet så han fikk være ringbærer, og da er det finest med pute synes jeg da. Alle synes i hvert fall han var kjempeskjønn, så fikk han være litt midtpunkt den dagen også, og tok litt av fokuset vekk fra oss et lite øyeblikk.
latte Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Ungene har fra første dag hatt ønske om å bære fram ringene på en pute, OK- kanskje harry, men jeg er villig til å la de få lov til det, bagatel for meg men det vil være stort for dem å få lov til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå