Gå til innhold

oppbevaring til ringene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha ringene i egentlig før de skal settes på? Synes det ser noe fjollete ut med rungpute og sånt.

Skrevet

Kan man ikke bare ha de i lomma eller en eske fra gullsmeden da? Ringpute er harry.

Skrevet

Eg tipper på ei pute eller ein boks eller noe? Er vel forloverene som har dem i skjortelomma e.l

Skrevet

Brudgommens forlover har ringene - gjerne i esken. Esken settes på alterringen før vigselsseremonien.

Skrevet
Hva skal dere ha ringene i egentlig før de skal settes på? Synes det ser noe fjollete ut med rungpute og sånt.

Enig, ringpute er kjempe fjollete. Forlover til brudgom hadde ringene våre i esken fra gullsmeden.

Gjest Gjest_siljus_*
Skrevet

Hos oss hadde forloveren til mannen min ringene i esken vi fikk fra gullsmeden og gav oss ringene når presten ga beskjed. :yvonne:

Skrevet

Vi hadde våre i esken fra gullsmeden frem til bryllupsdagen, så festet vi dem til en ringpute. Dette er tydeligvis kjempeharry, men lillebroren min som da var nesten sju år ville gjøre noe viktig i bryllupet så han fikk være ringbærer, og da er det finest med pute synes jeg da. Alle synes i hvert fall han var kjempeskjønn, så fikk han være litt midtpunkt den dagen også, og tok litt av fokuset vekk fra oss et lite øyeblikk.

Skrevet

Ungene har fra første dag hatt ønske om å bære fram ringene på en pute, OK- kanskje harry, men jeg er villig til å la de få lov til det, bagatel for meg men det vil være stort for dem å få lov til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...