MarianneE Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Irriterer meg allerede! Den forteller stemmen.... :slåss: Hørtes ut som en god meny hos han Stig Kjos. Skulle gjerne vært der og prøvesmakt... Også digger jeg Ole Martin Alfsen, han kokken som uttaler seg litt nå og da.
LaBelle Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg ble så irritert av den fortellerstemmen at jeg måtte skifte kanal etter et kvarter
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Liker fortellerstemmen jeg, for å ikke snakke om hva han sier. Er det ikke den samme som kokken?
Gjest Nope Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 er det ikke anders halto da? og stemmen er jo lagt på etter,for han begynner som oftes å snakke før de andre er ferdig.
LaBelle Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 er det ikke anders halto da? og stemmen er jo lagt på etter,for han begynner som oftes å snakke før de andre er ferdig. Jo, er Anders Hatlo.. Jeg skjønner ikke hvorfor de har lagt på en slik stemme. Det blir bare fryktelig unaturlig og teit..
Gjest Gjest_August_* Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Er det ingen her som har sett det svenske programmet "Halv åtta hos mig". Det er det samme programmet som skal begynne på tv3 nå, med vanlige folk istedenfor kjendiser. I den svenske versjonen er det faktisk fortellerstemmen som gjør hele programmet. Men enig i at den norske fortellerstemmen ikke var så bra.
pusla Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Jeg liker dette programmet jeg, selvom fortellerstemmen heller mot det irriterende innimellom. Og bortsett fra denne stemmen, så synes jeg det er et artig programkonsept. Jeg skulle gjerne spist hos Anette Bø i går!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Kjempegøy program! De har hatt noe lignende på BBC, det var også veldig morsomt! Gleder meg til dagens! Inspirerende å se folk lage god mat.
Gjest JulieB Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Synes det er kjempe gøy, jeg! Og fortellerstemme gjør meg overhodet ingenting:)
MissStiles Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Jeg sitter og ser på det nå. Synes det er et litt morsomt program. Den stemmen er litt teit ja..
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Hvorfor har de i begge omgangene nå hatt med de to ungkarene? Hvorfor ikke finne noen andre, de er jo ikke spesielt interessante?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 Slo over på tv3, helt likt konsept. Fortellerstemmen er ikke så irriterende der. Lurer på hvem som kom på å stjele konseptet først? Synd for tvnorge at det sendes likt, for jeg foretrekker heller vanlige folk over irritasjon.
MarianneE Skrevet 18. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2009 Hmmm..... Jo, det på TV3 er jo klin likt, men en halvtime kortere.
hjertesukka Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 -Skjønner ikke helt poenget med å sende to nesten klisslike programkonsept- samtidig! Vet ikke hvilken kanal jeg skal følge med på. Hilsen #forvirra#
pusla Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 Jeg holder meg til kjendisvarianten på TvNorge, jeg. De var først og denne uka er Mari Maurstad med - hun er kjempemorsom syns jeg.
Babyrus Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Den utgaven av programmet som går på TVNorge er langt bedre enn den på TV3. Det er en stor fordel å ha kjendiser med samt. en profesjonell kokk Litt enig i at den 3.personen som forteller er litt irriterende, men ville vært litt rart uten den. Kokken derimot er et stort pluss, gir mange gode tips bl.a og kjekk!
MissStiles Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 Jeg holder meg også til TVNorge. Ikke sett så mye på TV3 sin versjon men så først på dette så...
Gjest Euforia Skrevet 18. august 2009 #18 Skrevet 18. august 2009 Jeg holder meg til kjendisvarianten på TvNorge, jeg. De var først og denne uka er Mari Maurstad med - hun er kjempemorsom syns jeg. Enig! Kjempeartig dame. Gleder meg til å se de forskjellige gjengene etter hvert.
FrizzleSizzle Skrevet 19. august 2009 #19 Skrevet 19. august 2009 Haha, og Eli Hagen var skeptisk til å spise middag i en to-roms leilighet! Best. Synes fortellerstemmen er litt kul, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #20 Skrevet 19. august 2009 Jeg synes fortellerstemmen er helt nødvendig for å få flyt i programmet. Litt underholdende, men det kommer selvfølgelig veldig an på hvem som er med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå