Gå til innhold

4 stjerners middag halv åtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg allerede!

Den forteller stemmen....

:slåss:

Hørtes ut som en god meny hos han Stig Kjos.

Skulle gjerne vært der og prøvesmakt...

Også digger jeg Ole Martin Alfsen, han kokken som uttaler seg litt nå og da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble så irritert av den fortellerstemmen at jeg måtte skifte kanal etter et kvarter :kjefte:

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Liker fortellerstemmen jeg, for å ikke snakke om hva han sier. Er det ikke den samme som kokken?

Skrevet

er det ikke anders halto da?

og stemmen er jo lagt på etter,for han begynner som oftes å snakke før de andre er ferdig.

Skrevet
er det ikke anders halto da?

og stemmen er jo lagt på etter,for han begynner som oftes å snakke før de andre er ferdig.

Jo, er Anders Hatlo.. Jeg skjønner ikke hvorfor de har lagt på en slik stemme. Det blir bare fryktelig unaturlig og teit..

Gjest Gjest_August_*
Skrevet

Er det ingen her som har sett det svenske programmet "Halv åtta hos mig". Det er det samme programmet som skal begynne på tv3 nå, med vanlige folk istedenfor kjendiser. I den svenske versjonen er det faktisk fortellerstemmen som gjør hele programmet. Men enig i at den norske fortellerstemmen ikke var så bra.

Skrevet

Jeg liker dette programmet jeg, selvom fortellerstemmen heller mot det irriterende innimellom. Og bortsett fra denne stemmen, så synes jeg det er et artig programkonsept. Jeg skulle gjerne spist hos Anette Bø i går!

Skrevet

Kjempegøy program!

De har hatt noe lignende på BBC, det var også veldig morsomt! Gleder meg til dagens! Inspirerende å se folk lage god mat.

Skrevet

Synes det er kjempe gøy, jeg! Og fortellerstemme gjør meg overhodet ingenting:)

Skrevet

Jeg sitter og ser på det nå. Synes det er et litt morsomt program. Den stemmen er litt teit ja..

Skrevet

Hvorfor har de i begge omgangene nå hatt med de to ungkarene? Hvorfor ikke finne noen andre, de er jo ikke spesielt interessante?

Skrevet

Slo over på tv3, helt likt konsept. Fortellerstemmen er ikke så irriterende der. Lurer på hvem som kom på å stjele konseptet først? Synd for tvnorge at det sendes likt, for jeg foretrekker heller vanlige folk over irritasjon. :)

Skrevet

Hmmm.....

Jo, det på TV3 er jo klin likt, men en halvtime kortere.

Skrevet

-Skjønner ikke helt poenget med å sende to nesten klisslike programkonsept- samtidig!

Vet ikke hvilken kanal jeg skal følge med på.

Hilsen #forvirra#

:fnise:

Skrevet

Jeg holder meg til kjendisvarianten på TvNorge, jeg. De var først :wink: og denne uka er Mari Maurstad med - hun er kjempemorsom syns jeg.

Skrevet

Den utgaven av programmet som går på TVNorge er langt bedre enn den på TV3. Det er en stor fordel å ha kjendiser med samt. en profesjonell kokk ;) Litt enig i at den 3.personen som forteller er litt irriterende, men ville vært litt rart uten den. Kokken derimot er et stort pluss, gir mange gode tips bl.a og kjekk!

Skrevet

Jeg holder meg også til TVNorge. Ikke sett så mye på TV3 sin versjon men så først på dette så...

Gjest Euforia
Skrevet
Jeg holder meg til kjendisvarianten på TvNorge, jeg. De var først :wink: og denne uka er Mari Maurstad med - hun er kjempemorsom syns jeg.

Enig! Kjempeartig dame. Gleder meg til å se de forskjellige gjengene etter hvert. :)

Skrevet

Haha, og Eli Hagen var skeptisk til å spise middag i en to-roms leilighet! Best.

Synes fortellerstemmen er litt kul, jeg.

Skrevet

Jeg synes fortellerstemmen er helt nødvendig for å få flyt i programmet. Litt underholdende, men det kommer selvfølgelig veldig an på hvem som er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...