Gullfia Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Vi har vært hos presten og øvd idag, men fant ut at det var en ting vi glemte å spørre om... Forloveren hans kommer jo til å være i kirka allerede, men hva med min forlover?? Hun ankommer kirka sammen med meg. Skal hun da gå inn i kirka og sette seg før jeg og brudepikene går inn? Eller skal hun gå inn i kirka f.eks etter brudepikene?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Det bestemmer du selv Jeg tok en litt amerikansk versjon og hadde tre forlovere. Hvor det var bare den ene som hadde signert papirene.. De gikk inn først når dørene åpnet seg, og jeg å pappa kom sist Alle tre hadde små blomsterbuketter forloveren din kan snike seg inn å gå opp midtgangen å stå å vente på deg ved alteret.. eller hun kan gå bak brudepikene.. Hvis hun ikke har noen blomster hun skal bære er det finest at hun går frem til alteret og venter på deg
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Brudens forlover har sneket seg opp mot alteret før inngangsmarsjen starter i alle bryllup jeg har vært i. Synes det gir en god stemning, når hun tripper opp med et lurt smil vet alle at bruden har ankommet, og spenningen og forventningene øker et hakk, kanskje spesielt hos brudgommen
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Brudens forlover har sneket seg opp mot alteret før inngangsmarsjen starter i alle bryllup jeg har vært i. Synes det gir en god stemning, når hun tripper opp med et lurt smil vet alle at bruden har ankommet, og spenningen og forventningene øker et hakk, kanskje spesielt hos brudgommen Jepp, dette er min erfaring også. I bryllupet vårt satt jo mannen og hans forlover og ventet, og så ble min forlover med meg inn til kirkedørene rett før vi skulle gå inn, hun rettet på kjolen og slepet, og smøg seg inn og på plass slik at alle satt på plassene sine når jeg og pappa marsjerte inn til orgelmusikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå