Lille Blåklokke Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Er det noen som vet ca hvor lang og høy og vekta på en japansk spisshund valp på 8-9 uker er. Skal hente en om 2 uker ca og skal ha den med på fly, så må finne ut hvor stor bag jeg kan ha i forhold til disse fly reglene før jeg kjøper en. Takk for svar
Gjest Wacmoc Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 (endret) Min veide 1,20 kg når han var 6-7 uker, og veide 2,65 da han var 3 mnd. Så halvannen kg da ca Høye er de ikke, er ikke sikker på hvor høye de er. ( titter i vaksinasjons-kortet hans, de måler ikke høyde ) Du har helt fint plass til den i kabinen om det var det du tenkte på Gratulere med valp forresten, er en nydelig rase Edit; Skal nevnes at min var/er en LITEN hannhund da, han var like liten som den eneste tispa. Så pluss på noen gram om det er hannhund Endret 11. august 2009 av Wacmoc
Lille Blåklokke Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 (endret) Min veide 1,20 kg når han var 6-7 uker, og veide 2,65 da han var 3 mnd. Så halvannen kg da ca Høye er de ikke, er ikke sikker på hvor høye de er. ( titter i vaksinasjons-kortet hans, de måler ikke høyde ) Du har helt fint plass til den i kabinen om det var det du tenkte på Gratulere med valp forresten, er en nydelig rase Edit; Skal nevnes at min var/er en LITEN hannhund da, han var like liten som den eneste tispa. Så pluss på noen gram om det er hannhund Tusen takk for rask tilbakemelding og gratulasjon Gleder oss helt utrolig mye til og hente han. Har du noen gode tips ang den første tiden sammen med pjusken? Endret 12. august 2009 av Bambi85
Gjest Wacmoc Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Ikke annet enn å knytte bånd med hunden, være flink til å ta den ut ( og aldri kjefte når den gjør fra seg inne ), ikke gå tur med den, bare lufte den, trene den til å være aleine før dere går tilbake til jobb osv Også bør dere være obs på øyet på den, om den får mye øyegugg som det ikke går ann å få bort ( sånn at det blir stygt rundt øyet ) bør dere dra å sjekke om den har tett tårekanal Min har dette, er ikke noe pent, men vi skal vanne det opp i september Også sosialisere den masse masse! De kan jo fort bli gneldrete om man ikke passer på, jeg var for dårlig til å sosialisere bikkja med folk når det var mørkt ute, så han bjeffer nå på folk i mørket. ( De er forresten skikkelige dame-magneter når de er små. Nesten så jeg kunne ønske jeg var lesbisk pga alle jentene som flokker seg rundt ham når de så ham )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå