Gå til innhold

G-streng på 6-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du jobbet i barnehage og du så en av barna på seks år, hvordan hadde du reagert om du tydelig så at hun hadde på seg stringtruse når hun bøyde seg f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde syntes det var horribelt..

Skrevet
hadde syntes det var horribelt..

Jeg må si meg enig...

Trådstarter, har du opplevd dette?

Gjest ~VanDora~
Skrevet

Har du faktisk sett dette eller er det bare et spørsmål du lurer på sånn ut av det blå?

Jeg hadde blitt sjokkert dersom jeg hadde sett noe sånt!

Skrevet

Ja, jeg så det i dag. Jobber i barnehage. Er litt usikker på hva jeg burde gjøre med det om jeg bare skal overse det eller si fra til sjefen.

Skrevet

jeg ville synes det var veldig rart...

Men det er jo opp til foreldrene hvilken truser de kjøper til barna... Ingenting å gå videre med

Skrevet
Hvis du jobbet i barnehage og du så en av barna på seks år, hvordan hadde du reagert om du tydelig så at hun hadde på seg stringtruse når hun bøyde seg f.eks?

Hadde vel tenkt at det er mange merkelige mennesker i vårt land.

En hel del av de enten for unge eller for dumme til å være foreldre.

Skrevet

Jeg ville nok kanskje sagt ifra til sjefen. Om ikke annet bare for å få seg en god latter med h*n og dermed få ett bedre forhold til sjefen. G-streng på 6-åringer er virkelig HELT feil!

Skrevet
Jeg ville nok kanskje sagt ifra til sjefen. Om ikke annet bare for å få seg en god latter med h*n og dermed få ett bedre forhold til sjefen. G-streng på 6-åringer er virkelig HELT feil!

få seg en god latter av a foreldre seksualiserer et barn? Er du syk? MAn ler ikke av barn som lider under foreldrenes elendige dømmekraft, man beskytter dem! :nei:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
få seg en god latter av a foreldre seksualiserer et barn? Er du syk? MAn ler ikke av barn som lider under foreldrenes elendige dømmekraft, man beskytter dem! :nei:

Det er ikke sikkert at foreldre seksualiserer barnet. Jeg ser ikke på g-streng som noe seksuelt. For meg er det et plagg jeg bruker for at trusekanten ikke skal synes under buksa. Når det er sagt vil jeg legge til at jeg også mener at g-streng på en 6-åring er feil.

Skrevet

Jeg reagerer mye sterkere på barnehijab, har sett 2-åringer med hijab. Fysj!

Gjest Euforia
Skrevet

Går seksåringer i barnehage høsten de begynner på skolen?

Jeg hadde også reagert på dette, men tror ikke det er noe å gå videre med. Foreldrene velger selv hva barna skal gå med, og hvem vet - kanskje seksåringen synes det var en fin truse i butikken som moren var så snill og gav henne.

Rart at det finnes stringtruser til seksåringer i det hele tatt... Hvis ikke de er spesielt laget for barn, må det vel være xxxs eller noe sånt?

Skrevet

G-streng truse på en 6 åring er helt feil. Lurer på hva foreldrene må ha tenkt på når de lot 6-åringen få en sånn truse. En 6-åring er et barn og barn skal ikke bruke truser med g-streng.

Skrevet

Men hvor er alle de som sier at de bare bruker stringtruser fordi "det er de mest behagelige trusene"?

De må jo mene at det er helt greit på seksåringer også, seksåringer har vel også rett til å ha de mest behagelige trusene?

Eller var det bare noe de sa, og den egentlige grunnen er en helt annen...

Skrevet

Kan jo være at barnet har knabbet storesøstra sin g-streng uten at foreldra vet om det og.....det skjedde her i gården!

Bortsett fra at det var ikke truse, men en topp som vår 12-åring bruker som bh på sine innbilte bryster...

Var ikke klar over det, siden 6åringen kler på seg selv om morgenen, men de i barnehagen (og meg selv) fikk seg en god latter da de skulle hjelpe henne å dra av et våt bukse og såg at barnet på en eller annen måte hadde klart å tre beina inn i armhullene og dratt den oppover rumpa. Kan si det sånn, var veldig god utluftning til stumpen da:-)

Rart hvor disse lillesøstrene ser opp til storesøstrene..

Skrevet

Hmm, kan jo hende du så "syner"? Kaskje det bare var en truse som LIGNET på en G-streng?

Skrevet

Jeg ville nevnt det for foreldrene jeg... At du syntes det så ut som ungen hadde G-streng. Og at det vel sikkert ikke var hennes?

Skrevet

Syns det er helt lavmål at en 6 åring går med g-strengtruse.

Men så lenge jenta syns trusa var god å ha på mener nå jeg at jeg ikke har noe med å si til foreldrene hva slags truse jeg mener jenta skal bruke.

Skrevet

Jeg husker jo selv da jeg var mindre og stringtrusen kom at jeg hadde veldig lyst til å gå med det selv om jeg var for liten. Men nå som jeg er eldre hadde jeg jo aldri puttet det på mine egne barn.

Men som sagt. Det kan jo hende hun har 'lånt' den da. Sånt skjer jo:)

Når mener dere det er ok å begynne med string da?

Skrevet (endret)
Jeg husker jo selv da jeg var mindre og stringtrusen kom at jeg hadde veldig lyst til å gå med det selv om jeg var for liten. Men nå som jeg er eldre hadde jeg jo aldri puttet det på mine egne barn.

Men som sagt. Det kan jo hende hun har 'lånt' den da. Sånt skjer jo:)

Når mener dere det er ok å begynne med string da?

Etter å ha tenkt på saken og tenkt tilbake littt (har 3 døtre) er det helt ok at jenter bruker stringtruser (når de er gamle nok til å kjøpe undertøy selv)

Endret av Las Aron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...