megkjersti Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 jeg lurer litt på hvem dere hadde som toastmaster? jeg har tenkt litt på å spør far, går det bra?
lilleGrethe Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Vi skal ha min onkel, som er flink til å snakke for seg, og generelt ganske morsom. Å være toastmaster er en krevende oppgave, personen bør være organisert (skal koordinere med kjøkkenet, og sørge for at mat og taler kommer i passe tidsbolker), god til å snakke, både i planlagte og ikke planlagte situasjoner. Hvis din far er denne personen, så hvorfor ikke? Eventuelt si til ham at du er litt usikker på hvem du skal velge - om han har noen forslag, eller hinte om han vil gjøre det? Min onkel, som jobber med å holde kurs og sånn, svarte at han synes alltid det er skummelt, og han har alltid nerver, men han takker alltid ja. Og det setter jeg selvfølgelig pris på! Men det kan være lurt å ha det i tankene når man spør, at det sannsynligvis er den tøffeste oppgaven noen kan ha i et bryllup! Vi har forresten tenkt å gi toastmasteren fri fra vi går fra bordet, og heller ha en annen til å være kontaktperson / ansvarlig etter dette.
Gjest Elize Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Vi skal ha min tante Å vi gjør det så enkelt som mulig, gir henne ikke så mange oppgaver.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Vi hadde to venner, og så viste det seg at stedet hadde en super hovmester som gjorde jobben til toastmasterne meget my eenklere enn først antatt!!
Concertina Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Vi hadde en kompis, han er passe høylytt, tar gjerne ordet, kan organisere og snakker veldig lett med folk. Han gjorde en super jobb
megkjersti Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2009 takk for svar. Min far er en person som er perfekt til å være toastmaster, men jeg er litt usikker på om det er uhøfligt å spørre ham om dette... tror jeg skal ta en prat med min mor om dette og høre hva hun tenker om dette. jeg vet ikke helt hvem jeg skulle ha spurt ellers...uff vanskelig dette her.
-Englefjes- Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 (endret) . Endret 25. august 2009 av -Englefjes-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå