Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går mye og da hører jeg på musikk på iPoden. Problemet nå er at jeg er så utrooolig lei av all musikken min og jeg trenger noe nytt. Jeg liker fengende musikk og helst rock. Hører på Danko Jones, Snot, Glucifer, Supersuckers, Franz Ferdinand, Raga, The Kinks, The Cure, Slipknot. Finnes det noen steder man kan bli oppdatert på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ute etter det samme som deg - å finne noe nytt. Bra smak har du også... :)

Prøv:

Desert Sessions

Ihamqmu

Eagles of Death Metal (Nei, det er ikke death metal)

The Hellacopters

Dundertåget

Skrevet

Gå inn her, søk på en artist du allerede liker, og finn en knapp som heter ''similar artists''. Der har jeg funnet utrolig mange nye band til samlingen min. :tommelopp:

Skrevet
Gå inn her, søk på en artist du allerede liker, og finn en knapp som heter ''similar artists''. Der har jeg funnet utrolig mange nye band til samlingen min. :tommelopp:

Fant siden, lette opp en artist, men fant ikke "similar artists" knappen!

Gjest Fancy Nancy
Skrevet

noe av det jeg gjør av og til når jeg vil finne noe nytt er å gå inn på div radiokanaler (innlands og utlandet) og søke opp spillelister.... så sitter jeg og søker opp sang etter sang på youtube eller no... så finner jeg kanskje noe jeg digger.... ikke alltid..

hvis du går innom cd sjapper noen gang kan du og få litt hjelp fra de som jobber der. noen av dem er helt blåst, men innimellom finner du en som kan musikk og liker å hjelpe. jeg har blitt introdusert til flere nye band på den måten.

Skrevet
Fant siden, lette opp en artist, men fant ikke "similar artists" knappen!

De har visst fornyet sidene deres siden sist gang jeg var inne. Nå er det bare en liste over similar artists i kolonnen til venstre, under biografien til bandet. Se her: The Kinks.

Skrevet

Hva med the hives, the thermals og glasvegas (kanskje litt for indie rockish for deg?).

www.last.fm har også en slik en similar artist funksjon, har brukt den mye til inspirasjon :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...