Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter norske nettbutikker som har stort utvalg i shampoo og annen hårpleie, noen som vet om noen gode?

De jeg finner er engelske eller amerikanske, og da blir de jo toll hvis jeg bestiller for over 200 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leter etter norske nettbutikker som har stort utvalg i shampoo og annen hårpleie, noen som vet om noen gode?

De jeg finner er engelske eller amerikanske, og da blir de jo toll hvis jeg bestiller for over 200 kr.

blivakker.no,men ikke særlig rimelig når du betaler porto på nesten 100 kr. Men av og til glimter de jo til med supertilbud,så da lønner det seg å bestille myyye,for å jevne ut portoutgiften. Det er nå min erfaring da.

Skrevet

Det er ikke akkurat det du spør om, men Feelunique betaler tilbake toll/moms hvis du bestiller for over 200. De har også gratis frakt slik at du kan bestille i flere omganger, og komme under 200-kronersgrensa på mange produkter.

Skrevet

Er jo ikke noe problem å bestille ett og ett produkt fra feelunique.com da for å komme under grensa..

Skrevet

Takk for svar alle sammen, da skal jeg sjekke det dere har anbefalt! :-)

Gjest Frk.Katrine
Skrevet

Strawberrynett.com

Dette er riktignok ikke en norsk side, men de har gratis frakt, og du må ikke betale toll om du kjøper for under 200kr. og siden det er gratis frakt, gjør det ikke noe om man kjøper en og en ting. De tilbakebetaler også ofte eventuelle tollavgifter hvis man sender dem en mail og spør pent :)

Skrevet

Vet du spør om nettbutikk men vil bare tipse om at hvis du bor i oslo har de bra priser på frisørshampoo på Smart Club.

Skrevet

Takk for tips (selv om det ikke er min tråd). :smilbla:

Gjest Gjest_tara_*
Skrevet

Hvis du bor i nærheten av svenskegrensen og Svinesund, vil jeg anbefale deg en butikk på Nordbysenteret som heter Bellbox.

Der selges de fleste frisørmerken til en rimeligere penge enn her i Norge.

Kjøpte ei flaske shampo som koster 200 kroner her, og betalte 150 kroner på Bellbox.

Prisene varierer jo noe pga kursen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...