Gå til innhold

til dere som ikke er single som henger på dette forumet;)

DaYdReAm

Anbefalte innlegg

Hvordan møtte dere deres bedre halvdel?

Jeg har omsider funnet ut at det skal mye til for å finne kvalitet på byen. jeg har også endelig forstått at jeg selv heller ikke er særlig sjarmerende når det bare er fest å balluba som står i hodet på meg en lørdagskveld.

mange møtes på jobben, noe som må være ganske spennende:)

selv jobber jeg i helsesektoren, hvor en god del av våre mannlige kolleraer foretrekker partnere av samme kjønn. heldigvis kommer det mer og mer hetrofile menn inn i denne bransjen, iallefall etter min erfaring.

så, til dere her inne: har dere møtt deres bedre halvdel andre steder enn på byen eller på jobben? spennende å høre om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mats_*

Har hatt 5 kjærester. 1 møtte eg på verden rundt tur, reiste med ho 1 måne og forsatte 4 måner når me kom heim, ei møtte eg på spanskkurs, ei hadde eg forelesninger med, ei møtte eg i kantina på skulen, og dama eg har nå møtte eg på skamfulla, ingen av oss husket navnet på kvarandre når me voknet, men låg og snakket heile dagenderpå og blei kjent da, og etter det blei me ganske fort sammen, matchet bra!

Nå er eg gutt da, kanskje du heller vil ha svar fra jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte kjæresten min på nettet, først via det som den gang het SprayDate, deretter mistet vi litt kontakt, men fant hverandre igjen på Hei! Dagbladet. Det tok lang tid før vi faktisk møttes IRL, tok kanskje 4-5 år? Heldigvis er jeg glad han turte å ta den sjansen, siden jeg var litt for pysete av meg til slikt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ett par kjærester før jeg møtte "mannen i mitt liv."

Vi møttes faktisk på 10-år etter fest for de i vårt kull, på den ungdommsskolen jeg gikk på. Vi var altså tidligere klassekamerater, og jeg var like forelsket i han den gangen som jeg er nå, selv om han aldri viste noe tegn til interesse for meg(bortsett fra en liten romansse i 7. klasse). Snakk om å finne igjen tapt kjærlighet! :fnise:

Vel, pådenne festen, så begynte vi å snakke, også møttes vi oftere og oftere. Nå har vi vært sammen i cirka 4 år, og vi har to små på vei :ler:

Kjærligheten er merkelig ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med min første kjæreste. Hadde ikke sett han på 6 år, og hatt noen kjærester i mellomtiden og det har han og. De vi så hverandre igjen var det kjærlighet ved første blikk og så gikk resten av selg selv;) Vi har det veldig bra sammen og er nyforelska som bare det, selv om vi pratet sammen på nettet i noen år før vi så hverandre igjen sist!

Vi vet at dette kommer til å vare en stund, og vi har møtt hverandres slekt og har et trygt og stabilt forhold. Er deilig at jeg kjenner kjæresten min så godt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min kjære på konsert. Hadde ingen forhåpninger om å treffe noen der, men plutselig stod han der :)

Men stort sett alle mine venninner har møtt sine menn på byen eller gjennom jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende møtte jeg på høgskole, vi har vært sammen noen år nå og har 2 barn sammen. Forige møtte jeg gjennom bekjente, og han før det igjen ute på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første møtte jeg via venner.

Den andre, og nåværende, møtte jeg via ei venninne som møtte han på nett. Det vil si, de pratet online og han lurte på om hun hadde noen single venninner. På en måte kan man si at han fikk nest beste, men jommen har vi holdt sammen i 2,5 år :ler:

Edit: Sjekket dagens dato... 2,5 år I DAG :hjertesmil:

Endret av marylicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner har møtt hverandre gjennom jobb, skole, byen, felles venner og slike vanlige ting.

Jeg møtte en ungdomskjæreste på toget! ;)

Min mann traff jeg på nachspiel med venners venner og ders venner, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omsider funnet ut at det skal mye til for å finne kvalitet på byen.

Jeg er så lei av å høre dette. Du drar på byen selv, ikke sant? Er du av noe dårligere kvalitet? De aller fleste av drar på byen i blant, det betyr ikke at man er noe dårlig kjæresteemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten møtte jeg på jobben (konsernfest).

Exen (8 års forhold) møtte jeg ute på by'n.

En "rebound" (gjensidig) møtte jeg (hadde kjent hverandre i årevis) i vennegjengen, holdt sammen i et halvt års tid, er fortsatt gode venner.

Endret av Reveal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg møtte kjæresten min på nett. Har vært sammen snart et år nå, og kjærleiken blomstrer :hjerte:

Jeg har hatt 3 seriøse forhold før dette. Første traff jeg på byen, andre i bursdagsfest for broren min og tredje på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte samboeren min på nettet på Q500. Jeg ble medlem en stund før det ble betalingstjeneste og hadde egentlig ikke tenkt å fortsette å være medlem fordi jeg bare kom i kontakt med unteressante personer, men jeg endte opp med å betale siden jeg hadde gjort med flid med profilen min.

Dagen etter jeg hadde tastet inn visakortinfoen min får jeg melding fra en gutt som var veldig opptatt over hvor godt skrevet profilen min var og at dersom alt jeg skrev der var sant så var jeg akkurat det han så etter.

Hans profil hadde jeg faktisk vært innom tidligere, men siden det nesten ikke stod det døyt der så hoppet jeg galant videre.

Det var spennende fra første stund fordi jeg merket jo med én gang at det klikket. Etter to uker snakket vi sammen på telefon, etter 1 mnd møtte vi hverandre for første gang. En uke etterpå var vi kjærester og det er vi fortsatt 3 år etterpå.

Poenget med dette er at du må gjøre det flid med profilen din på et nettsted dersom det er det du vil prøve på. Du må finne ting som er ganske spesielt med deg og som du liker ved deg selv. Er du ambisiøs rekker det ikke å skrive "jeg er ambisiøs, liker å gå tur i skog og mark og drikke vin foran peisen" men skriv heller hvilke mål du har satt deg og hva du ønsker å oppnå i nærmeste fremtid og lengre frem i tid. Beskriv verdiene dine, ikke bare list dem opp.

Jeg syns q500 var ett av de mer seriøse stedene, det var derfor jeg valgte denne siden. De andre var mer "hook up" sider for gutter (og jenter) som ville ha seg en kjapp en.

Grunnen til at jeg valgte internett var fordi at i min omgangskrets (både privat og på universitetet) var det bare personer som jeg visste ikke passet for meg og å finne noen på byen var uinteressant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettet for meg også ja. Møtte samboeren min på sukker. Og kunne ikke vært mere happy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...