Gjest jente_23 Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg står helt fast etter at jeg gikk fra samboeren min. Han var min første store kjærlighet, og jeg elsker han fortsatt. Jeg gikk fra han fordi jeg oppdaget at han var utro mot meg, og nok til at det ikke går an å bygge opp tilliten igjen. Problemet er bare at jeg ikke klarer å gå videre.. Og han sender meg sms hver dag og sier at han savner meg og er lei seg for hva som har skjedd. Jeg har forsøkt å be han om å holde seg unna, og la meg gå videre. Men han sier han elsker meg så mye at han ikke klarer. Jeg vet at han er flink til å lyve og manipulere og alt det her og prøver å fokusere på det. Likevel sitter jeg her og savner han. Men jeg vil ikke det. Jeg vil videre. Hjelp hva gjør jeg?? Har forsøkt å flørte, være med venner og gjøre ting hele tiden. Men jeg slipper ikke unna. Begynner å bli sånn passe sliten nå.
Gjest Weak Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg står helt fast etter at jeg gikk fra samboeren min. Han var min første store kjærlighet, og jeg elsker han fortsatt. Jeg gikk fra han fordi jeg oppdaget at han var utro mot meg, og nok til at det ikke går an å bygge opp tilliten igjen. Problemet er bare at jeg ikke klarer å gå videre.. Og han sender meg sms hver dag og sier at han savner meg og er lei seg for hva som har skjedd. Jeg har forsøkt å be han om å holde seg unna, og la meg gå videre. Men han sier han elsker meg så mye at han ikke klarer. Jeg vet at han er flink til å lyve og manipulere og alt det her og prøver å fokusere på det. Likevel sitter jeg her og savner han. Men jeg vil ikke det. Jeg vil videre. Hjelp hva gjør jeg?? Har forsøkt å flørte, være med venner og gjøre ting hele tiden. Men jeg slipper ikke unna. Begynner å bli sånn passe sliten nå. Huff, føler virkelig med deg. Jeg har selv en eks som var utro og behandlet meg dårlig, han var også min første store kjærlighet og bare jeg så navnet hans en plass begynte jeg å smile. Når jeg da kuttet kontakten ga han ikke slipp, og det er så lett å falle tilbake på det og virkelig tro han har forandret seg. Utifra erfaring - så forandrer de seg ikke. Matter of fact har han bare blitt verre og verre. Når du blir behandlet så dårlig av en person, og han allerede har mistet respekten for deg når han har vært utro, og ikke minst driter i følelsene dine, mister de enda mer respekt når du gir etter og går tilbake til dem. Dette viser bare svakhet og at du ikke er selvstendig og greier deg uten dem. Jeg har selvfølgelig gjort det samme, og som sagt er han bare verre og verre, og den bittelille respekten han hadde når jeg satte foten ned har han hvertfall mistet nå når jeg stadig kommer tilbake til han. Jeg fikk også rådet om å være med venner, treffe andre gutter og flørte så bare det, jeg var jo nysingel og skulle nyte tilværelsen. Jeg fikk det heller ikke til, og følte meg direkte ekkel når jeg rota med andre gutter, eneste som var i hodet på meg var eksen. Har egentlig ingen bra råd og komme med tror jeg, men syns du skal beholde selvrespekten ved å bare fortsette og ignorere han og avvise han. You dont know what you have until it's gone, og det er det som er skjedd her. Du var helt sikkert en kjempebra kjæreste og hele pakka, og han fucka det til. Syns han fortjener å ha det slik da, du kødder ikke med følelser og å være utro er så forkastelig og ekkelt at jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å gjøre noe slikt. Syns du gjør bra i å bare være slik du er nå og ikke gå tilbake til han - som sagt så forandrer slike typer seg aldri og blir bare verre jo mer kjærlighet du gir. Bruk god tid på å bygge deg selv opp igjen, komme godt over han, og gå da ut og ha det kjekt og kanskje du greier å nyte det og finne noen som du virkelig liker - som IKKE er utro! Alle fortjener bedre enn som så. Lykke til
Gjest jente_23 Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Huff, føler virkelig med deg. Jeg har selv en eks som var utro og behandlet meg dårlig, han var også min første store kjærlighet og bare jeg så navnet hans en plass begynte jeg å smile. Når jeg da kuttet kontakten ga han ikke slipp, og det er så lett å falle tilbake på det og virkelig tro han har forandret seg. Utifra erfaring - så forandrer de seg ikke. Matter of fact har han bare blitt verre og verre. Når du blir behandlet så dårlig av en person, og han allerede har mistet respekten for deg når han har vært utro, og ikke minst driter i følelsene dine, mister de enda mer respekt når du gir etter og går tilbake til dem. Dette viser bare svakhet og at du ikke er selvstendig og greier deg uten dem. Jeg har selvfølgelig gjort det samme, og som sagt er han bare verre og verre, og den bittelille respekten han hadde når jeg satte foten ned har han hvertfall mistet nå når jeg stadig kommer tilbake til han. Jeg fikk også rådet om å være med venner, treffe andre gutter og flørte så bare det, jeg var jo nysingel og skulle nyte tilværelsen. Jeg fikk det heller ikke til, og følte meg direkte ekkel når jeg rota med andre gutter, eneste som var i hodet på meg var eksen. Har egentlig ingen bra råd og komme med tror jeg, men syns du skal beholde selvrespekten ved å bare fortsette og ignorere han og avvise han. You dont know what you have until it's gone, og det er det som er skjedd her. Du var helt sikkert en kjempebra kjæreste og hele pakka, og han fucka det til. Syns han fortjener å ha det slik da, du kødder ikke med følelser og å være utro er så forkastelig og ekkelt at jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å gjøre noe slikt. Syns du gjør bra i å bare være slik du er nå og ikke gå tilbake til han - som sagt så forandrer slike typer seg aldri og blir bare verre jo mer kjærlighet du gir. Bruk god tid på å bygge deg selv opp igjen, komme godt over han, og gå da ut og ha det kjekt og kanskje du greier å nyte det og finne noen som du virkelig liker - som IKKE er utro! Alle fortjener bedre enn som så. Lykke til Tusen takk for veldig fint svar. Du fikk meg faktisk til å få ting enda mer i perspektiv. Det er som du sier mangel på respekt, og slike forandrer seg ikke. Det var jo derfor jeg gjorde det slutt, men tvilen kommer snikende da vet du.. og da er det godt å høre fra andre som har vært i samme situasjon at det ikke er tvil. Jeg snakket faktisk med han med en gang etter at jeg leste innlegget ditt og sa til han at jeg ikke trenger han etter hva han har gjort, og krever at han holder seg unna så jeg kan finne meg selv igjen. Jeg var kanskje litt hardere enn jeg har vært tidligere. Det føles faktisk veldig godt. Så da får jeg vel bare ta tiden til hjelp og lese innlegget ditt hver gang jeg tenker på han som annet enn en drittsekk Igjen, tusen takk for svar!
Gjest Weak Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for veldig fint svar. Du fikk meg faktisk til å få ting enda mer i perspektiv. Det er som du sier mangel på respekt, og slike forandrer seg ikke. Det var jo derfor jeg gjorde det slutt, men tvilen kommer snikende da vet du.. og da er det godt å høre fra andre som har vært i samme situasjon at det ikke er tvil. Jeg snakket faktisk med han med en gang etter at jeg leste innlegget ditt og sa til han at jeg ikke trenger han etter hva han har gjort, og krever at han holder seg unna så jeg kan finne meg selv igjen. Jeg var kanskje litt hardere enn jeg har vært tidligere. Det føles faktisk veldig godt. Så da får jeg vel bare ta tiden til hjelp og lese innlegget ditt hver gang jeg tenker på han som annet enn en drittsekk Igjen, tusen takk for svar! Bare hyggelig! Så bra at innlegget mitt faktisk kom til hjelp, hehe Ja, jeg skjønner det med at du begynner å tvile på avgjørelsen din. Jeg gjorde det selv hele tiden, og når man blir så knyttet til en person og så gjerne vil ha han i livet, så er det skikkelig vanskelig å stole på sin avgjørelse. Jeg tviler enda, men så skjerper jeg meg inn med å tenke på hva alle rundt meg sier, og alle de kan umulig ha feil og bare han ha rett, han har jo tross alt tabbet seg ut tidligere. Men som sagt, det er mye lettere for folk som står på utsiden og se hele bildet. Du er midt inni det og uansett hvor idiotisk han oppfører seg og hvor mange ganger det gjentar seg, så kommer du alltid til å tenke jamen, eller hvis, eller prøve å forstå situasjonen hans og tenke at det ikke er så bad som det faktisk er. Og det er bra at du kommer med problemet til andre folk slik at de kan avgjøre rettferdig og se at han virkelig ikke er noe å bruke tiden på! Så bra at du snakket med han og satte foten skikkelig ned ! Stolt over folk som greier det, for tro meg, det er sååå mye lettere sagt enn gjort! Tid heler alle sår sies det, og det er verdt å se om dette faktisk stemmer, tror det gjør det jeg. Haha ja, det gjør jeg også, hver gang jeg begynner å tenke på noe positivt ved han leser jeg på tidligere ting folk har skrevet til meg og tenker på det han gjorde som såret meg dypt, og plutselig er han på hatelisten igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå