Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Dette er 10 gang et ekorn prøver å drepe meg. Men alle sier jeg er paranoid
mca Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk:) Jeg trengte å få smilt nå, det greide du!!
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk:) Jeg trengte å få smilt nå, det greide du!! vel så lenge jeg kan få noen til å smile
Kamikatze Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Dette er 10 gang et ekorn prøver å drepe meg. Men alle sier jeg er paranoid Hvorfor sier de det? Kan dette være en bevisst kampanje for å sverte deg?
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Hvorfor sier de det? Kan dette være en bevisst kampanje for å sverte deg? Det er hva jeg tror det er. Men de nekter for det og bare kaller meg paranoid
Kamikatze Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Da virker det som om det er DE som er paranoide, subsidiært fanatiske medlemmer av Animal Liberation Front.
leirbål Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Å være paranoid er ikke nødvendigvis for å ikke bli forfulgt. (Av ekorn...)
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Da virker det som om det er DE som er paranoide, subsidiært fanatiske medlemmer av Animal Liberation Front. Det er hva jeg tror fordi vært gang jeg går ut ser jeg ekorn som regel 2 som stirrer på meg. Jeg frykter at snart vil flere en 1 ekorn angripe meg når jeg går ut
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Å være paranoid er ikke nødvendigvis for å ikke bli forfulgt. (Av ekorn...) prøv å fortell dem det. Men jeg mistenker at det er de som sender ekorn etter meg
Kamikatze Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Det er heller ikke å stikke under en stol at ekorn faktisk er nådeløse kjøttetere, og slett ikke søte vegetarkongleknaskere som disney og resten av det vestlige propagandaapparatet har inndoktrinert oss med, fra vi var små. Snipp og snapp? Aner vi lyden av kvasse klør og tenner gjennom lufta? Evolusjonen har gitt oss flyveekorn. Når de nå behersker luftrommet, er det nok kun et tidsspørsmål når de lærer å angripe i flokk, som piranjaene. Kan de lære av fuglene, sier det seg selv at de også kan lære av fiskene. Og hvis ikke ekorn i sitt vesen var onde skapninger, hvorfor driver Disneykonsernet og disse såkalte "dyrevennene" med sine påtatt iherdige hvitvaskingskampanjer? Min teori går ut på at chupacabra-myten egentlig er coverup for ekornangrep. Noe som viser at dette er vanligere enn først antatt...
Virreliten Skrevet 11. august 2009 #12 Skrevet 11. august 2009 At du er paranoid betyr ikke at de ikke er ute etter deg. *ond latter*
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Det er heller ikke å stikke under en stol at ekorn faktisk er nådeløse kjøttetere, og slett ikke søte vegetarkongleknaskere som disney og resten av det vestlige propagandaapparatet har inndoktrinert oss med, fra vi var små. Snipp og snapp? Aner vi lyden av kvasse klør og tenner gjennom lufta? Evolusjonen har gitt oss flyveekorn. Når de nå behersker luftrommet, er det nok kun et tidsspørsmål når de lærer å angripe i flokk, som piranjaene. Kan de lære av fuglene, sier det seg selv at de også kan lære av fiskene. Og hvis ikke ekorn i sitt vesen var onde skapninger, hvorfor driver Disneykonsernet og disse såkalte "dyrevennene" med sine påtatt iherdige hvitvaskingskampanjer? Min teori går ut på at chupacabra-myten egentlig er coverup for ekornangrep. Noe som viser at dette er vanligere enn først antatt... Du har så rett så rett ekorn er onde. Og jeg vet at de dagelig planlegger hvordan de kan gjøre ende på meg
trulta_ Skrevet 11. august 2009 #14 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns ekorn er søte dyr. Minner meg om barnetv.
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #15 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns ekorn er søte dyr. Minner meg om barnetv. Du er hjernevasket ekorn er onde. Du må ikke tro de løgner du har hørt ekorn er kaldblodige monstre som får Hitler til og se ut som en helgen.
trulta_ Skrevet 11. august 2009 #16 Skrevet 11. august 2009 Har du ikke sett dyrene fra hjorteparken? Sikkert ett par små søte ekorn med der.
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #17 Skrevet 11. august 2009 Har du ikke sett dyrene fra hjorteparken? Sikkert ett par små søte ekorn med der. De er onde de er bare der for å drepe de andre dyrene.
trulta_ Skrevet 11. august 2009 #18 Skrevet 11. august 2009 Tror du et ekorn klarer å drepe en elefant?
Gjest Melchizedek Skrevet 11. august 2009 #19 Skrevet 11. august 2009 Ikke noe problem den går bare inn igjennom rompa eller snabelen og spiser elefanten fra innsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå