SookieStackhouse Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg er stor dust it fan, men jeg får ikke vasket det skikkelig ut! Sjampoen skummer aldri når jeg har dust it i. Føler ikke at det blir skikkelig rent. Tips?
laperla Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg er stor dust it fan, men jeg får ikke vasket det skikkelig ut! Sjampoen skummer aldri når jeg har dust it i. Føler ikke at det blir skikkelig rent. Tips? Hei:) Jeg bruker renseshampoo'en til Matrix etter at jeg har brukt volumpudder. Fungerer fint på mitt hår i allefall. Må sikkert ikke akkurat denne shampoo'en til altså, bare så lenge det er en renseshampoo.
Gjest Gjest_zero_* Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 har slitt masse med å finne noe som får ut dust it. Frisørshampo, som skulle ta det, gjorde det faktisk ikke. Vel, det eneste jeg har funnet som tar det er vanlig shampo fra coop faktisk, hvit og blå flaske. Extra tror jeg. Prøvde å vaske det ut med shampo for tørrt og skadet hår... prøv ikke det ihverfall. Vaska håret sikkert 10 ganger på rappen, ble skikkelig fett og klissent.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Hvor mye bruker dere egentlig? Jeg drysser bare litt, synes ikke det er noen vits å "over-do it", og vasker ut med Redken sin Body Full-sjampo etterpå. Ingen problemer. Har kun tre sjampoer da - den og to i fra Tigi (Dumb Blonde og Control Freak), synes Redken vasker best ut, Dumb Blonde på andreplass, men Redken er kjempegod for min del.
laperla Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Hvor mye bruker dere egentlig? Jeg drysser bare litt, synes ikke det er noen vits å "over-do it", og vasker ut med Redken sin Body Full-sjampo etterpå. Ingen problemer. Har kun tre sjampoer da - den og to i fra Tigi (Dumb Blonde og Control Freak), synes Redken vasker best ut, Dumb Blonde på andreplass, men Redken er kjempegod for min del. Tja, til vanlig bruker jeg bare littegranne oppi krona og på sidene for å få litt volum, da er det ikke nødvendig med renseshampoo. Men derimot når jeg skal ut og sånt, da må det litt mer til for at det skal holde hele kvelden;) Da er det ikke no' bønn... Forresten så skal visstnok ikke renseshampoo benyttes som en vanlig shampoo, men maks en-to ganger per uke. (Ifg. frisøren min.)
Ciara Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Jeg har ingen problemer med å vaske det ut med helt vanlig Define-shampo (som jeg egentlig ikke er noe glad i, må få somlet meg til frisøren snart).
SookieStackhouse Skrevet 11. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2009 Jeg bruker L'oreal professional sin extreme volume sjampo. Bruker ikke mye dust it. Har tapet for så det kun er ett hull. Men har veldig fint, tynt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå