Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Dette høres dumt ut, men jeg har en skkkelig sperre på å drikke vann. Jeg skal nå få i meg minst 2 liter med vann i løpet av dagen, er på slanke'rn men eg sliter i å få i meg så mye som en liter, vann er aldri noe jeg har klart å "helle" ned på, et glass om morgen og middag har vært vanskelig nok liksom.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Tror vel det skulle gå greit Jeg ELSKER vann, så det er ikke noe problem for meg heldigvis.. Men har du prøvd å sette vannet i kjøleskapet? Det er langt bedre enn det halvlunkne kranvannet, mye friskere!
Cullen Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 (endret) høres absolutt ikke dumt ut! Jeg taklet ikke og drikke vann tidligere fordi jeg følte det ikke smakte noenting. Jeg begynte med sitron dråper i vannet, så begynte jeg og kjøpe store flasker imsdal og nå er jeg gått over til å fylle opp imsdal flaskene og putte dem i kjøleskapet. Flaskene er utrolig kjekke også, for da vet jeg at jeg skal drikke minst hele den i løpet av dagen og har litt mer kontroll Endret 11. august 2009 av Cullen
leirbål Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Kjøleskapskaldt vann med noen dråper sitron eller appelsin er nydelig. Bare husk å bruke frukt, ikke sitronessens eller juice.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Kjøleskapskaldt vann med noen dråper sitron eller appelsin er nydelig. Bare husk å bruke frukt, ikke sitronessens eller juice. Jeg pleier å skjære opp sitron, lime eller appelsin i båter i en stor vannmugge og fylle den opp med vann og sette den i kjøleskapet, kjempe godt! Syns også det kan bli litt kvalmt å drikke masse vann, og syns det hjelper med kullsyre. Skal kjøpe en sånn kullsyremaskin snart! Blir kjempe godt og mye billigere enn å kjøpe bonaqua, faris, osv.
Gjest Blondie65 Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde det som deg. Min løsning har vært som de andre har foreslått her - fruktsaft av apelsin, sitron og lime i. Etter en stund har du vendt deg til det og så går det greit med "bare" vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå