prescella Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Skal en tur til Bergen i September men ikke bestemt oss hvor vi skal bo. Noen som har noen koselige og relativt sentrale hotell å anbefale ?
Xtra_lilje Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Pris? havnekontoret er bra,clarion tror jeg...bristol er veldig sentral. sas norge er sentralt, men litt kjipe rom.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 CityBox er et fint og enkelt hotell (man sjekker inn selv på en automat), og billig og sentralt er det også. Ligger under 5 min. unna Bergen Storsenter og Jernbanen osv, ikke langt å gå til bryggen heller. Er ikke noe luksushotell akkurat, men det er helt supert etter min mening
prescella Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Middels prisklasse? Skal sjekke ut de tipsene,takk
Strix Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Havnekontoret er dyrt. Comfort Hotell Holberg, ligger i enden av gågata er nyoppusset og koster ikke skjorta
Gjest Kaptein Pelle Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Havnekontoret er nevnt før ser jeg, men det er knall! (tror det er relativt dyrt men, du kan jo sjekke opp). Det er jo ørten hoteller å velge i, noen finner du her. Ellers kan du jo sjekke ut Tripadvisor sin side med hoteller fra Berger her. De har brukeranmeldelser slik at du ser hvilket hotell som er mest populært blant andre reisende.
super-ida Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 jeg bodde på Stand Hotell i mars og det var et koselig hotell, sentrumsnært (på standkaien), god frokost og fine rom...
prescella Skrevet 15. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2009 Bestemte meg for det hanseatiske hotell,så utrolig flott ut Nå gleder jeg meg bare til Bergenstur
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Bestemte meg for det hanseatiske hotell,så utrolig flott ut Nå gleder jeg meg bare til Bergenstur Kan anbefale mye bra å se hvis du er interessert, uansett så ha en fin fin Bergens tur:)
naerin Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Bestemte meg for det hanseatiske hotell,så utrolig flott ut Nå gleder jeg meg bare til Bergenstur Det er flott hotell, syns nå jeg og Sambo i hvertfall! Koselig og veldig sentralt! :-) Håper du får en fin tur til Bergen, og slipper det regnværet som vi har akkurat nå!
prescella Skrevet 15. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2009 Takk for det dere:) Ja takk,tips om what to do i Bergen mottaes med stor takk Ønsker også tips om hvor de har god tapas,samt kanskje en litt romantisk plass å spise ?
Xtra_lilje Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 Ligger en veldig god tapas rett i nærheten av hotellet deres: escalon. de har god tapas, kan bli litt trangt der, så kanskje en ide å bestille. romantiske restauranter er det flust av, hvilken prisklasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå