Gjest makrell i tomat Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Heisan!! Vi er begynt å snakke om at vi ønsker oss et enkelt bryllup med bare oss og våre 2 barn tilstede, på stranden i Thailand. Er det noen her som har gjordt det og som vet ca hvor mye det koster? (selve seremonien)Hvor i thailand skal vi gifte oss? Er det "Brudepikene " man bruker når man vil arrangere noe sånt? Håper på mange gode tips
Gjest makrell i tomat Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Prøver å dytte denne opp igjen... Ingen her som har giftet seg i Thailand?
Gjest backpacker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Finn ut hvor i Thailand dere vil gifte dere, mange resort på øyene (både mer og mindre turistifiserte) har egne opplegg for bryllup. Jeg ville heller brukt de enn en arrangør i Norge, spesielt siden dere bare er familien.
Kanraya Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Finn ut hvor i Thailand dere vil gifte dere, mange resort på øyene (både mer og mindre turistifiserte) har egne opplegg for bryllup. Jeg ville heller brukt de enn en arrangør i Norge, spesielt siden dere bare er familien. Du maa kontakte hotellet og mange har bryllups tilbud og du kan skreddersy bryllupet deres sammen med de. Husk at det gaar ann aa prute pisen, det er helt vanlig i thailand!!! Husk kontakt sjoemannkirke vist det ska vere kirke som vie daakke.. Lykke til..
Kanraya Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Finn ut hvor i Thailand dere vil gifte dere, mange resort på øyene (både mer og mindre turistifiserte) har egne opplegg for bryllup. Jeg ville heller brukt de enn en arrangør i Norge, spesielt siden dere bare er familien. Du maa kontakte hotellet og mange har bryllups tilbud og du kan skreddersy bryllupet deres sammen med de. Bruke hotellet der er billigs og de kjenne til lokalet der dere kunne tenke gifte dere. Strand linje som er fin er HUA HIN , PHUKET, ogsa de ulike oyene Husk at det gaar ann aa prute pisen, det er helt vanlig i thailand!!! Husk kontakt sjoemannkirke vist det ska vere kirke som vie daakke.. Lykke til..
Gjest Makrell i tomat Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Tusen takk for svar jenter Men viss det er noen som har positve erfaringer fra et bestemt sted/hotell så hadde jeg blitt kjempeglad!!!
lintin Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Tusen takk for svar jenter Men viss det er noen som har positve erfaringer fra et bestemt sted/hotell så hadde jeg blitt kjempeglad!!! Royal Cliff Pattaya, helt fantastisk! Min søster giftet seg der. De ble viet i et gammelt buddistisk tempel av en norsk sjømanssprest. Selv presten gråt under seremonien! Hotellet var helt fantastisk, de ordnet frisør, sminke, fotograf, verdens nyyydeligste brudebukett, mat, servitører, musikk, ja i det hele tatt....alt.. Pris ca 30 000 for et lite bryllup med 10 gjester. (dette var ink, mat, alkohol, prest, lokaler, bryllupssuite, blomster osv osv) Kun Klærene til brudeparet var utenom.
Gjest Makrell i tomat Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 ÅÅÅÅ!!!!Det hotellet var jo bare nydelig!!!!! :rødme: Tusen takk
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Hei, vi vurderer også å gifte oss i Thailand... Jeg har vært i kontakt med disse, igjennom Christiane brudesalong. De samarbeider og arrangerer bryllup. Vi var der i sommer, og det var et fantastisk sted!! Vi får utveksle erfaringer... www.dewaphuket.com - S.
Gjest makrell i tomat Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Hei Siw Så kjekt at det er flere her inne som vil gifte seg i Thailand!!Ja vi får holde kontakten, og utveksle erfaringer.Jeg har foreløpig lite å bidra med da det fremdeles er på tankestadiet... Det hotellet du viste såg også kjempeflott ut Skal dere ha gjester med dere? Vi har tenkt oss et mye enklere bryllup enn det de skisserte på nettsiden. Vi skal kun ha med oss barna, så vi har sett for oss en enkel vielse i solnedgangen på stranda, med påfølgende middag på stranden. :rødme: Håper vi får til det
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Hei igjen, er ikke så kjapp til å svare. Vi skal ha med oss de nærmeste venner, og familie selvsagt. Hvordan vi har tenkt til å gjøre det vet vi ikke ennå, vi er ennå på planleggingssfasen... Dewa kan også arrangere bryllup på stranden.. Jeg har også dette stedet å forelå, helt fantastisk, og lite og privat. Vi vurderer det også, men tror ikke det blir nok plass til overnatting.. http://www.4villasatkohyaonoi.com/accom.htm - S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå