Gå til innhold

Lokaler Ålesund

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har lest den tråden for sunnmørsbruder og der er listet opp masse lokaler, men bare av den sorten som "alle" vet om, feks avholdshjemmet, frimurerlogen osv. Vet jo at det finnes maaange andre lokaler som leies ut her på sunnmøre, jeg vet bare ikke om de enda! Skulle helst hatt et lokale der vi får ta med alkohol selv.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lilletussa_*
Skrevet
Har lest den tråden for sunnmørsbruder og der er listet opp masse lokaler, men bare av den sorten som "alle" vet om, feks avholdshjemmet, frimurerlogen osv. Vet jo at det finnes maaange andre lokaler som leies ut her på sunnmøre, jeg vet bare ikke om de enda! Skulle helst hatt et lokale der vi får ta med alkohol selv.

Hei!

No veit eg ikkje sjølv personleg, men har også lest Sunnmørsbrud-tråden, og der las eg at Arbeideren hadde selskapslokal, og at ein sjølv måtte stå for alkohol og mat o.l. Det skal eg sjekke ut når dato vert fastsatt! Hvis du gjer det før meg, gi ein lyd!!! Ellers var det mange som nemnde Jeger og Beger i Fremmerholen, men har ikkje høyrt om det sjølv. Lykke til!!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Var jeg som startet denne tråden.. Vi har valgt lokale, fant et som passer til vårt lille bryllup (30 personer totalt).

Lykke til me forberedelsene! :)

Gjest Gjest_Nygift_*
Skrevet

En anbefaling: SIL-hiuset i Spjelkavik!

Supert lokale - vi hadde nettopp bryllup der og det var helt genialt. Koselige servitører som ordnet med alt og ryddet. I tillegg er det stort og god plass, uten å bli upersonlig. Vi var ca 80 gjester.

Skrevet

Vi leide "Klubben" i Ålesund, men den er ikke åpen for alle (vet ikke helt hvem som får leie der faktisk, tror det er stort sett familie til medlemmer), så i så fall må du du ha litt kontakt med evt. medlemmer.. Men det er utrolig fine og ekslusive lokaler med bra kjøkken om du tar med kokk selv, og også bar hvor du kan servere medbragt alkohol.

Skrevet

Har aldri hørt om Klubben, hvor er det? Verdt å sjekke ut. Har som nevnt tidligere også lyst å undersøke med Arbeideren, Kube (Jugendsenteret). Noen som har erfaring derfra? Begynner så smått å ta form mitt dato-løse bryllup! Mest sannsynelig blir det høstbryllup neste september, og håper på å få det til på Sunnmøre. Er ikke bosatt der lenger, men drømmer meg hjemover! :)

Gjest Gjest_sunnmøring_*
Skrevet

Hva med å holde bryllupet i Giske kommune? :) Johansbuda på Valderøy er et utrolig vakkert lokale, det ligger omtrent nede i sjøen, og det er laga til som et slags gammeldags naust. Store flotte trebord, tønner og tau som pynt, masse flotte bilder av gameldagse ting. Rett og slett kjempekoselig! Har vært der i et par bryllup. Og man får selvfølgelig ha med alkohol selv!

Lykke til med den store dagen :)

Skrevet

Ja Johansbua er kjempeflott, har vært der i bryllup selv en gang :) forøvrig et av de beste bryllupene jeg har vært i.. med utendørsvielse på Alnes :) Men har ingen tilknytning til "øyene", mer innover Storfjorden, så drømmebryllupet hadde vært i Nordal kommune, på Petrines - fantastisk sjarmerende, men der er det kun plass til 40 gjester. :tristbla:

Så da må det bli fra Ålesund og innover jeg leter. :)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Selv om tråden er gammel, så kommer jeg med et par tips her. Kan være flere som lurer :)

Skipperforeningen har selskapslokaler. Så vidt jeg vet så kan man ta med mat og drikke selv. Skipperforeningen holder forøvrig til rett over gata for Kube.

Vet og at det er arrangert bryllup på Akvariet. Hvordan det er med medbragt mat og drikke der vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...