Gå til innhold

Kjøper meg Mac i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I dag har jeg fått lønn og tenkte meg ned på Eplehuset i Storgata/Operapassasjen for å kjøpe meg en mac. Når får jeg den når jeg kjøper den i butikken? Får jeg den i hånda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har modellen du ønsker på lager får du den i hånda, det fikk jeg da jeg kjøpte min der!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

De hadde den ikke inne, men jeg har bestilt. Spurte dama i kassa når hun trodde den ville være inne, men det virket som om hun ikke hadde den fjerneste anelse. Litt dumt å ikke vite om jeg må vente en dag eller en mnd på å få maskinen. Det virket som om den type maskin allerede var bestilt inn. Det er en helt standard maskin, ingen ting ekstra eller annerledes enn utstillingsmodellen. Noen som har peiling på hvor lang leveringstid det er til butikken? Er den kortere/lengre enn på nettbutikken?

Skrevet
De hadde den ikke inne, men jeg har bestilt. Spurte dama i kassa når hun trodde den ville være inne, men det virket som om hun ikke hadde den fjerneste anelse. Litt dumt å ikke vite om jeg må vente en dag eller en mnd på å få maskinen. Det virket som om den type maskin allerede var bestilt inn. Det er en helt standard maskin, ingen ting ekstra eller annerledes enn utstillingsmodellen. Noen som har peiling på hvor lang leveringstid det er til butikken? Er den kortere/lengre enn på nettbutikken?

Eg ville bestilte på apple.no hadde eg vært deg. Mye lettere med support osv(ja du kan si det er bare å gå tilbutikken) men er somregel mye krøll med service på butikker. Tar typ 1uke vist den er i norge og litt mere vist den kommer fra utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...