Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Grunnen til at hun ikke vil ha anal sex kan være veldig enkel. Hun ble syk med e-coli pga en mann som bare ville ha anal sex og etterpå tok penisen i munnen hennes. Kanskje hun ble skremt av episoden og ikke har så forferdelig lyst på anal sex akkurat nå.

Så når du tenker på å slå opp med henne pga hennes fortid ( og kanskje fordi hun ikke vil ha anal sex ), så synes jeg du virker lite forståelsesfull. Hva med å la henne ta den tiden hun trenger, så kanskje en dag føler hun seg trygg nok på å ha anal sex igjen. Så nei, jeg synes ikke du har god nok grunn til å slå opp med henne. Det var en veldig tåpelig grunn.

Forståelsesfull? Denne damen er en tøs i verdensklasse, og du vil at vår ts skal være forståelsesfull? Det er ikke sånt man håndterer slike damer - de vet ikke hvordan de skal verdsette forståelsesfull, og legger kanskje ikke merke til det om han forsøker å være det en gang..

Du må ikke forveksle damen til ts med deg selv - hun er en annen person.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
:nei: Likestillingen skylte bort kvinnen som viljeløst offer uten ansvar for egne handlinger. Dere skal vel ikke ha både i pose og sekk?

Jo, det er visst akkurat det de vil ha.. Sånt opplever jeg en veldig stor andel av dem, i alle fall. "Åh, skal dere ikke bare elske meg for å være damete, vimsete og vidunderlige meg, altså.. ?", er vel omtrent den innstillingen de har...

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Dump henne! Hun har oppført seg horete. Hadde du vært kjøper av seksuelle tjenester i ditt tidligere liv hadde du sett at 99% her inne hadde bedt henne dumpe deg.

Godt poeng. Veldig mange tanketomme damer her inne sier de ville dumpet en fyr med en gang om de fant ut at han hadde kjøpt sex tidligere. Men nå setter de seg på sin høye og moralske damehest, tar henne i forsvar og sier at du ts skal dumpe henne fordi du ikke fortjener henne - og at de selv ikke ville hatt en type som la seg oppi hva hun hadde gjort i sitt tidligere seksuelle liv..

Jeg klarer ikke helt å gi slipp på min fascinasjon for dette forumet. Folk her er bare så herlig selvmotsigende og dobbeltmoralske... :popcorn:

Skrevet

Vel. Men fyren må få seg til å kysse kjeften som en annen fyr har vasket skittstaken sin i. Hvor mange omganger med tannbørste må dassen DIN få, før du er klar for å spise middagen din fra den?

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Nå må jeg kanskje ta høyde for at jeg generaliserer her, men nå er jeg litt i tvil om når menn mener kvinner skal være ærlig??

Jeg tror jeg har skjønt at det kommer an på hvor selvtilliten og selvfølelsen er festet da, i hodet, hjertet eller pikken. Men det kan hende man skal la være å spørre om ting man ikke tåler svaret på også!

Men som svar på spørsmålet ditt. Ja, forlat henne. Hun fortjener en mann med større baller.

Hva mener du med at HUN fortjener bedre.. ?? Du kjenner henne ikke i det hele tatt. Alt du har å gå på er at hun er en megatøs, som i tillegg til å ha oppført seg særdeles grisete og horete, presterer å gni inn overfor vår ts de råtne detaljene om hva hun har gjort, for så å nekte ham det samme. Hun ber om å bli dominert og behandlet som den tøsen hun er. Hvilken grunn du har til å forsvare henne på denne tanketomme måten, aner jeg ikke, men det ser underlig ut..

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Det er kanskje best det, for den "psykologien" har jeg lite tro på, fint med meninger og engasjement, men innsikt i den menneskelige psyke tviler jeg på at noen av dere har så mye av. Logikken i den tankerekken har et par åpenbare brister i tillegg, men så lenge dere overbeviser dere selv er det bare å kjøre på, dere lurer ingen andre ihvertfall.

Jo, de 'lurte' meg. Velkommen til meg. Her skal du motstand finne...

Gjest ErDetMulig??
Skrevet
Dump henne først som sist - damen er like billig som sølen på bakken.

Kreket (en eks av meg) sa hun ikke likte at jeg hadde fingen i rumpa hennes. Når hun bodde meg siste gangen påstod hun at hun hadde mensen, så vi ikke kunne ha sex. Så jeg sa at jeg kan vel ta henne analt eller hun kunne suge meg e.l., men dette kunne hun ikke, for da ville jo hun også få lyst på sex, og det kunne vi ikke ha, siden hun hadde mensen.. Ingen skikkelige folk har sex mens de har mensen, mente hun. Og jeg spurte direkte om hun likte analsex, og da sa hun neeeeii.... (dro litt på det). Dette på tross av at fiseringen hennes var den mest vidåpne jeg noensinne har sett.

Mange måneder senere hadde jeg noen samtaler med hennes faste elsker gjennom flere år. Han snakket om hvor mye hun elsket å bli tatt analt, og at han som oftest tok henne annenhver gang der - så hun ikke ble for uttørket i musa.

Og hun hadde nevnt størrelsen på staken hans til meg - sånn i forbifarten, liksom - og den var en del over gjennomsnittet. (Så 2 + 2 ble fire, i forhold til hvordan tilstanden på hennes anus var, som jeg så ved selvsyn.)

Men, hvis du likevel vil være i forhold med denne dama di, av en eller annen grunn, så kan du vurdere å ta følgende råd fra han fyren jeg snakker om: Damer liker romantisk frekkhet. Aldri spørre, bare ta deg til rette.

Etter min egen erfaring så stemmer dette ganske bra... Så kutt ut den tamme spørringen og småkranglingen din med henne, og bare peis på henne der bak, en dag hun virker vid og klar der.. Ikke gi henne makt ved å stille henne spørsmål og late som om hva hun sier har noe å si. Denne damen liker helt opplagt å bli dominert (tenk på hva hun gjorde med han forrige, herregud.. ), så det er bare til å sette seg i førersetet og gjøre hva du vil. Om det er noe du kan trives med...

Kan du drite i å snakke om den ex'en din i absolutt alle tråder du klarer å presse inn et eller annet om henne? hvis hun var så forkastelig, kan du ikke bare la henne være i fred, da? Du er besatt, sykelig, vil jeg si.

Kanskje det beror på deg og dine sexuelle (manglende?) kvaliteter som gjorde at hun ikke ønsket å gjøre ditt eller datt med deg? Kunne likevel ikke være helt forferdelig, siden det tross alt var hun som gikk fra deg?!

Og den innstillingen din med å bare "peise på" og ikke "late som om hva hun sier har noe å si", så hører den ikke hjemme noe sted,- ikke i et likeverdig forhold ihvertfall.

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Kan du drite i å snakke om den ex'en din i absolutt alle tråder du klarer å presse inn et eller annet om henne? hvis hun var så forkastelig, kan du ikke bare la henne være i fred, da? Du er besatt, sykelig, vil jeg si.

Kanskje det beror på deg og dine sexuelle (manglende?) kvaliteter som gjorde at hun ikke ønsket å gjøre ditt eller datt med deg? Kunne likevel ikke være helt forferdelig, siden det tross alt var hun som gikk fra deg?!

Og den innstillingen din med å bare "peise på" og ikke "late som om hva hun sier har noe å si", så hører den ikke hjemme noe sted,- ikke i et likeverdig forhold ihvertfall.

Det er ingenting sykelig ved meg. Kreket er gimmicken min, og det mest ekstreme mennesket jeg har vært sammen med - fin å bruke i mange sammenhenger.

Du derimot, må ha store problemer, som ikke klarer å kontrollere deg selv i hele tatt, og som i tillegg til å vise til hele verden at du ikke klarer å bare la være å lese mine innlegg om du ikke liker dem, faktisk må så til de grader demonstrere hvor lav selvbeherskelse du har, ved å sitte og spy ut alt dette tullet, og så presse svar, uten at hva du har av små grå evnet å sette bremser på, noe sted i prosessen.

Jeg har en melding til deg, og de som lider av like svakt utviklede sjelsevner som deg: Jeg kommer til å nevne kreket en hel del ganger til. Så det er best du/dere lærer å leve med det. Skjønt, akkurat læringsevnen (det kognitive) ser ut til å være bortimot totalt fraværende hos dere - mye i likhet med selvkontrollen. Her er et tips: Folk med så vesentlige sjelsmessige begrensninger som deg, bør konsentrere seg om helt andre ting enn å levere patetiske forsøk på å diagnostisere andre.

Og ja, det er faktisk mulig.

Så lenge samfunnet er stappfullt av perverterte mennesker med råtten moral, og ikke minst kvinnfolk som vil ha i pose og sekk - både "likestilling", samt å settes i særstilling - så kommer jeg til å fortsette å pushe poengene mine. Så får du heller konsentrere deg om den biten du har valgt: Å forsvare folk som misbruker rettsvesenet i stor stil, blant annet til å levere falsk voldtektsanmeldelse med pengeutpresning som motiv. Normale mennesker tar betalt for å forsvare slike krek. Så hva sier det om deg at du gjør det gratis - midt på natten? Hvilket kjønn har du og hvor gammel er du, sånn ca?

Skrevet

Eh... er det ikke litt feil at dere bruker tråden som arena for et personlig oppgjør? Kanskje dere kan regge dere og gå over til å sende personlige meldinger?

Skrevet
Sex i et forhold bør være basert på lyst, ikke krav og forventninger og press.

Haha, si det til alle unge og eldre kvinner som forventer å bli tilfredsstilt og ser det som mannens oppgave. Si det til alle middelaldrende kvinner som krever mer sex av mannen enn han egentlig har ork til.

Gjest hare igjen
Skrevet
Det var vel å vri det litt lenger enn jeg har lest. Det mange menn ønsker er at den han elsker ikke skal ha gått lenger med andre menn, at hun skal ha den heftigste sexen med ham. Det aner meg at du som skriver med nicket "hare" er jente. Jeg tror mange jenter er uvitende om hvilken betydning heftig sex har for en mann. Det blir litt dumt å gjenta det her, så jeg foreslår at du søker deg til tråden "Når hun har rast fra seg med andre menn" (under Seksualitet) Der finner du en ganske grundig gjennomgang av problematikken.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=412594

ja, jeg er kvinne - men det var ikke det jeg mente.

jeg tror de fleste kvinner(iallefall mange) også innerst inne vil at kjæresten ikke skal ha vært verden rundt før en selv.

og betydningen av heftig sex for menn? så du tror at kvinner ikke liker heftig sex? :fnise:

ååh....du skulle vært med på en venninnekveld og hørt hva vi snakker om.....

vi ELSKER heftig sex. om jeg skal generalisere utfra de jeg kjenner, og meg selv.

men jeg står for det jeg mente, har sett flere enn en mann her inne skrive at "jeg vil hun skal prøve absolutt alt med meg(.....)" hvor de påpeker at de ikke synes det er kult når dama sier nei uten å ha prøvd - selv om hun tror på forhånd at hun ikke liker det.

jeg bare konstanterer at dersom man er glad i noen som har dette utgangspunktet så prøver man kanskje det meste, også kanksje ts sin problemstilling(dog man burde hatt kunnskap nok til å vite om hvor farlig dette kan være.)

så treffe man en ny som man også bli glad i, og da er man "horete" i hans øyne.

kjipe greier......

Skrevet
Jeg vet som sagt ikke om kvinner er klar over hvor stor betydning dette har for menn, men gir du en mann heftig og avansert sex (utover A4-standardrepertoaret) bidrar du til å bygge ham opp. Og jo lettere han kommer til dette, jo sterkere blir den positive effekten. Derfor vil en kvinne som gir seg hen til tilfeldige menn og har heftigere og sterkere sex med dem enn med sin senere kjæreste, faktisk gi disse fremmede mennene mer energi og et større psykologisk løft enn hun ville kunne gitt sin egen mann om hun hadde gjort det samme med ham. Han har tross alt investert mye både tid og følelser i henne, og det kan derfor vanskelig oppleves som en like stor triumf om han får henne med på noe litt vågalt og spennende.

Hvis hun attpå til gir sin egen mann mindre enn hun har gitt elskere og tilfeldige one night stands, betyr det at de som som får mest er de som minst har fortjent. Men selv om dette virker urettferdig er jeg redd det ofte er slik. I hvert fall har jeg erfart dette.

----------Sitat av Cuckold----------------

Med unntak av at jeg ikke hadde brukt ordet psykologisk, så er det vel det han sier som er hovedpoenget mitt.

Det er kanskje best det, for den "psykologien" har jeg lite tro på, fint med meninger og engasjement, men innsikt i den menneskelige psyke tviler jeg på at noen av dere har så mye av. Logikken i den tankerekken har et par åpenbare brister i tillegg, men så lenge dere overbeviser dere selv er det bare å kjøre på, dere lurer ingen andre ihvertfall.

Det blir litt lettvint å ty til slike grep. Det vi ser her er et eksempel på mislykket påtatt arroganse, dvs arroganse som retorisk virkemiddel, helt uten begrunnelse eller innholdsmessig fundament. Hvis du har funnet en logisk brist i noe av det jeg har skrevet, får du nesten være kvinne til å peke på den. Hadde jeg uttalt meg om sjelslivet til dinosaurene hadde det nok vært grunn til å påpeke at jeg ikke har noen mulighet til å vite hvordan disse skapningene opplevde verden, men jeg tror ikke godt du kan beskylde meg for å være uvitende om menneskets psykologi og aller minst om meg selv og den betydning sex har for meg som mann.

Gjest Tigress
Skrevet

Og moralen må bli at ein skal halde kjeft som tidlegare sexliv, så slipp ein alle desse problema.

Skrevet
ja, jeg er kvinne - men det var ikke det jeg mente.

jeg tror de fleste kvinner(iallefall mange) også innerst inne vil at kjæresten ikke skal ha vært verden rundt før en selv.

og betydningen av heftig sex for menn? så du tror at kvinner ikke liker heftig sex? :fnise:

ååh....du skulle vært med på en venninnekveld og hørt hva vi snakker om.....

vi ELSKER heftig sex. om jeg skal generalisere utfra de jeg kjenner, og meg selv.

men jeg står for det jeg mente, har sett flere enn en mann her inne skrive at "jeg vil hun skal prøve absolutt alt med meg(.....)" hvor de påpeker at de ikke synes det er kult når dama sier nei uten å ha prøvd - selv om hun tror på forhånd at hun ikke liker det.

jeg bare konstanterer at dersom man er glad i noen som har dette utgangspunktet så prøver man kanskje det meste, også kanksje ts sin problemstilling(dog man burde hatt kunnskap nok til å vite om hvor farlig dette kan være.)

så treffe man en ny som man også bli glad i, og da er man "horete" i hans øyne.

kjipe greier......

Du har misforstått meg fullstendig hvis du tror jeg har noe imot at kjæresten har "vært verden rundt" før vi traff hverandre. Det finnes jo menn som ikke liker det, men jeg tror det er mange som gjerne vil ha en eventyrlysten og seksuelt aktiv kvinne. Men man ønsker ikke at hun skal ha rast fra seg med andre menn, man vil gjerne at hun skal ha bevart lysten. Man trenger ikke være negativ til at hun har gitt andre menn sterke opplevelser, man ønsker bare at kvinnen du elsker, hun du skal dele livet med også skal gå lengst og ha de "skitneste" og rareste opplevelsene med deg.

Skrevet
Derfor vil en kvinne som gir seg hen til tilfeldige menn og har heftigere og sterkere sex med dem enn med sin senere kjæreste, faktisk gi disse fremmede mennene mer energi og et større psykologisk løft enn hun ville kunne gitt sin egen mann om hun hadde gjort det samme med ham. Han har tross alt investert mye både tid og følelser i henne, og det kan derfor vanskelig oppleves som en like stor triumf om han får henne med på noe litt vågalt og spennende.

Hvis hun attpå til gir sin egen mann mindre enn hun har gitt elskere og tilfeldige one night stands, betyr det at de som som får mest er de som minst har fortjent.

Men i denne tråden er det da ikke snakk om å gi mer til tilfeldige elskere eller ons, er det det?

Jeg trodde vi snakket om ei som hadde hatt analsex med en tidligere kjæreste jeg?

Debatten om å gi mer til tilfeldige fremmede, kontra sin egen kjæreste, gjerne samtidig som man ER sammen med sin kjære, er vel egentlig en helt annen debatt.

:ler: Nei, men da finner jeg meg heller en dame som fortsatt har et nogenlunde seksuelt reportar igjen, og ikke har knullet opp hele reportoaert og gått lei med dusinvis av ONS, elskere og kjærester opp igjennom årene.

Slik at du kan være den som lærer henne hva hun ikke ønsker og liker... ja, det er jo også en måte å bygge seg selv opp på....

Jeg tviler faktisk veldig sterkt på at kvinner slutter å like noe de egentlig tenner på, bare fordi de ikke er like glade i kjæresten, som de har vært i tidligere kjærester.

Jeg har gjort ting seksuellt tidligere, som jeg IKKE ønsker å gjøre med partner! Det har faktisk noe med han jeg bryr meg om å gjøre, fordi jeg IKKE likte det, og jeg vet at dersom jeg gjør det med ham, så risikerer jeg å ikke like å ha sex med ham, bli utrygg på sexen vår, og muligens gjør det at jeg mister ham, fordi JEG ikke sitter igjen med de gode følelsene.

Når en kvinne har lært at hun ikke liker noe, og spesiellt dersom hun blir presset til å prøve noe hun ikke egentlig vil, for SÅ å finne ut at hun ikke liker det og ikke vil gjøre det igjen, tror du hun sitter igjen med veldig mange positive følelser for den som presset henne til å gjøre noe hun ikke likte? Ønsker dere menn å være den som presser kvinnen dere liksom elsker, til å lære ting hun ikke liker?

Klart, kan hende hun tar feil, og at hun ville likt det med deg... men dersom dere er sammen med voksne kvinner, så gi voksne mennesker kredit nok til å kjenne seg selv og sin seksualitet.

Men det er kanskje ikke voksne kvinner dere er sammen med?

Et bra sexliv er viktig for et forhold skjønner du. Uten et godt sexliv kan ikke et forhold - i alle fall ikke for meg, fungere. Men bra vi er forskjellige. Ja, jeg vet jeg er imponerende. :Nikke:

Et bra sexliv er faktisk kjempeviktig for meg og mange kvinner også, og ett godt sexliv, inkluderer IKKE å bli tvunget til å gjøre ting man ikke vil. Og spesiellt ikke når man vet av erfaring at man ikke liker det.

Jeg kan heller ikke fungere i lengden, dersom ikke sexlivet fungerer, men jeg kan heller ikke fungere i ett forhold der ikke partneren aksepterer mine grenser for hva jeg rett og slett ikke ønsker å gjøre seksuellt. Vi har alle grenser, de må faktisk respekteres.

Han snakket om hvor mye hun elsket å bli tatt analt, og at han som oftest tok henne annenhver gang der - så hun ikke ble for uttørket i musa.

:skratte:

tok henne analt annenhver gang så hun ikke TØRKET UT MUSA????

Det er første gang jeg har hørt at kjønnsorganet mitt faktisk tørker ut dersom jeg har masse sex, jo mer sex, jo tørrere liksom!!!! Godt man kan lære noe nytt hver dag! :skratte:

Haha, si det til alle unge og eldre kvinner som forventer å bli tilfredsstilt og ser det som mannens oppgave. Si det til alle middelaldrende kvinner som krever mer sex av mannen enn han egentlig har ork til.

Jepp, hadde faktisk sagt akkurat det til alle unge og eldre kvinner som forventer å bli tilfredsstilt også, ville også lagt til at "ta ansvar for din egen nytelse, det er du som gir deg selv nytelse, og det er ditt ansvar!!"

I min verden er sex noe begge parter SKAL ønske, det skal ikke være tvang eller plikter (om man ikke tenner på det da, begge to), og dette gjelder absolutt alle, kvinner og menn, unge, gamle, alle. At det finnes nok kravstore og feilinformerte kvinner, som mener mannen ikke er bra nok om hun ikke får orgasme, gjør det ikke rett at menn presser kvinner til å ha analsex når de vet de ikke ønsker det.

Skrevet
:ler: Snakker ikke om anal-oral og påføre den stakkars dama e-coli på nytt da.

Men for å være ærlig så tenkte jeg om man ser bort i fra at dama ble syk av anal-oral, akkurat denne dama kan jeg skjønne har fått noen reservasjoner etter en så heavy sykdom. Men ja "istedenfor forståelse ville du dumpet henne siden hun ikke automatisk lot deg ta henne i ræva" - det stemmer det om du tar eksakt samme histore - men si at dama ikke ble syk da, men at hun bare nå ikke ønsker det lenger. Siden hun var så "glad" i denne andre mannen at det ikke var noe problem, burde hun som et minumum vært like "glad" i meg til å ha analsex.

Kort og godt har jeg et problem om dama har brukt opp alt av spennende og vågal sex på andre menn og har bare det rutinemessige og kjedelig igjen til meg.

Det har da ingenting med denne tråden å gjøre.

Her er det snakk om en dame som ble syk pga analsex og derfor ikke vil ha det igjen og gubben vil dumpe henne fordi han ikke får lov til å pese på.

Forsåvidt greit nok å vite at du vil ha en dame du passer med i senga, men da finnes det bedre måter å si det på som ikke får det til å høres ut som århundrets drittsekk.

Og jeg ville fortsatt helst blitt dumpa med den instillingen din, uansett hva grunnen til disse ørten innleggene du har skrevet er.

Skrevet
Sex i et forhold bør være basert på lyst, ikke krav og forventninger og press.

Jepp, hadde faktisk sagt akkurat det til alle unge og eldre kvinner som forventer å bli tilfredsstilt også, ville også lagt til at "ta ansvar for din egen nytelse, det er du som gir deg selv nytelse, og det er ditt ansvar!!"

I min verden er sex noe begge parter SKAL ønske, det skal ikke være tvang eller plikter (om man ikke tenner på det da, begge to), og dette gjelder absolutt alle, kvinner og menn, unge, gamle, alle. At det finnes nok kravstore og feilinformerte kvinner, som mener mannen ikke er bra nok om hun ikke får orgasme, gjør det ikke rett at menn presser kvinner til å ha analsex når de vet de ikke ønsker det.

Det er vi helt enige om. Poenget mitt er at man som kvinne burde gå litt stille i dørene i forhold til denne problemstillingen siden kvinnene i vår kultur har vennet seg til å kunne stille krav i seksuallivet og etter hvert har blitt ganske nådeløse hvis mannen ikke leverer. Mens mannen må være glad til for den sexen han får. Kvinnen har makten på det seksuelle området og det vet hun.

Når det gjelder temaet i denne tråden er TS usikker på om han har noen fremtid med en jente som muligens har rast fra seg med andre menn. Riktignok sier han ikke noe om hva slags seksualliv de har, hva de faktisk gjør sammen, men det er lite sannsynlig at han ville brydd seg om at hun nektet analsex om de hadde et spennende og eksperimentelt sexliv.

Det er ikke ønskelig å presse noen til sex, men derfor er det jo desto viktigere at man finner noen man matcher seksuelt. I inderens gamle elskovsbibel Kama Sutra er man veldig åpen om at det er forskjell på folk, både hva gjelder størrelsen på menns og kvinners kjønnsorganer og når det gjelder styrken av de seksuelle driftene. Det er en fordel om man finner noen man passer sammen med.

Gjest Gjest_30+_*
Skrevet
Men i denne tråden er det da ikke snakk om å gi mer til tilfeldige elskere eller ons, er det det?

Jeg trodde vi snakket om ei som hadde hatt analsex med en tidligere kjæreste jeg?

Trodde jeg også.

Debatten om å gi mer til tilfeldige fremmede, kontra sin egen kjæreste, gjerne samtidig som man ER sammen med sin kjære, er vel egentlig en helt annen debatt.

Slik at du kan være den som lærer henne hva hun ikke ønsker og liker... ja, det er jo også en måte å bygge seg selv opp på....

Hun skal helst være nesten jomfru men samtidig være litt erfaren, men bare sånn passe erfaren for han vil jo gjerne lære henne opp selv - hun skal ha den samme sexen som med eksen selv om hun ikke liker det, for ellers er hun ikke glad nok i han men hvis hun da prøver med han og ikke liker det så slipper hun eller...

snakk om å balansere på en line... Jeg holder med Tigress jeg, hold kjeft om ditt tidligere sexliv så slipper du disse problemene. Jeg driter i hva slags sex min kjæreste har hatt med eksen, jeg vet at han har hatt sex med andre men spar meg for detalejene.

Jeg tviler faktisk veldig sterkt på at kvinner slutter å like noe de egentlig tenner på, bare fordi de ikke er like glade i kjæresten, som de har vært i tidligere kjærester.

Enig!

Ønsker dere menn å være den som presser kvinnen dere liksom elsker, til å lære ting hun ikke liker?

Så lenge hun har gjort det med en annen kjæreste så SKAL hun sånn at han ikke får ødelagt egoet sitt virker det som.

Klart, kan hende hun tar feil, og at hun ville likt det med deg... men dersom dere er sammen med voksne kvinner, så gi voksne mennesker kredit nok til å kjenne seg selv og sin seksualitet.

Men det er kanskje ikke voksne kvinner dere er sammen med?

Aline, vi snakker nok om damer langt under 30 her.

Et bra sexliv er faktisk kjempeviktig for meg og mange kvinner også, og ett godt sexliv, inkluderer IKKE å bli tvunget til å gjøre ting man ikke vil. Og spesiellt ikke når man vet av erfaring at man ikke liker det.

Jeg kan heller ikke fungere i lengden, dersom ikke sexlivet fungerer, men jeg kan heller ikke fungere i ett forhold der ikke partneren aksepterer mine grenser for hva jeg rett og slett ikke ønsker å gjøre seksuellt. Vi har alle grenser, de må faktisk respekteres.

Jepp! En tidligere kjæreste ville gjerne bli sugd men ville ikke meg oralsex fordi han syntes det var ekkelt, og det gjaldt ikke bare med meg. Vel, det er mange måter å ha sex på så det plaget meg ikke. Og det var ikke derfor forholdet tok slutt.

Amen.

Skrevet
Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå.

Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang.

Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn?

Først sier du at du føler hun har vært horete, så sier du at du har spurt selv, men ikke fått analsex...

Flere av svarene går også på dette at dere ikke hadde holdt ut tanken på at hun har gjort noe sånt, samtidig så ville dere hatt samme type sex med henne selv.

Da er det bare en grunn; Du (dere) er sjalu på hennes fortid. Misunnelse fordi noen andre har fått noe "litt spesielt" med henne.

Du kan selvsagt gjøre det slutt. Men ikke fordi hun har gjort noe som gjør henne mindre verdt å spare på, men fordi DU er sjalu og ikke takler hennes fortid.

Skrevet
Det er vi helt enige om. Poenget mitt er at man som kvinne burde gå litt stille i dørene i forhold til denne problemstillingen siden kvinnene i vår kultur har vennet seg til å kunne stille krav i seksuallivet og etter hvert har blitt ganske nådeløse hvis mannen ikke leverer. Mens mannen må være glad til for den sexen han får. Kvinnen har makten på det seksuelle området og det vet hun.

Når det gjelder temaet i denne tråden er TS usikker på om han har noen fremtid med en jente som muligens har rast fra seg med andre menn. Riktignok sier han ikke noe om hva slags seksualliv de har, hva de faktisk gjør sammen, men det er lite sannsynlig at han ville brydd seg om at hun nektet analsex om de hadde et spennende og eksperimentelt sexliv.

Det er ikke ønskelig å presse noen til sex, men derfor er det jo desto viktigere at man finner noen man matcher seksuelt. I inderens gamle elskovsbibel Kama Sutra er man veldig åpen om at det er forskjell på folk, både hva gjelder størrelsen på menns og kvinners kjønnsorganer og når det gjelder styrken av de seksuelle driftene. Det er en fordel om man finner noen man passer sammen med.

Hvorfor tror dere automatisk at hun har rast fra seg fordi om hun har hatt en type sex med en tidligere kjæreste og da funnet ut at akkurat denne sexen ikke er noe for henne? TS sier jo ikke noe om hvor mange kjærester hun har hatt fra før?

Jeg syns menn virker like kravstore når det gjelder sex jeg, alle forventer at det skal være perfekt og himmelstormende hele tiden og har man en downperiode så er man utro - og da snakker jeg om begge kjønnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...