Gjest Omega i.i. Skrevet 11. august 2009 #61 Skrevet 11. august 2009 Fint du setter pris på at jeg har hatt mer spennende og flere sexformer med dama di på en ONS stand, enn hva du har hatt - etter 4 år i forhold med henne da. Folk er forskjellige vettu kompis, for min del krever jeg mer enn hva du gjør! Kanskje det ikke var så spennende for henne, det ONS'et... ("Jeg har hatt" "Hva har du hatt" "Jeg har hatt mer enn deg").
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #62 Skrevet 11. august 2009 Det er mange som eksperimenterer seksuelt og finner ut at de rett og slett ikke liker mesteparten av det de tester ut, men heller foretrekker et standard sexliv. Mange kan faktisk ha følt seg presset til å eksperimentere seksuelt med tidligere partnere. Ja, man har kanskje gjort ting som nåværende partner skulle ønske at hun kunne gjøre med ham. Men det betyr ikke at hun likte/liker å gjøre disse tingene, verken med tidligere partnere eller nåværende partner. Når du får et nei til analsex; ikke ta det personlig. Hun sier nok ikke nei fordi hun føler hun er ferdig med analsex fordi hun gjorde det mange ganger tidligere i livet med andre partnere. Sjansen er veldig stor for at hun sier nei fordi hun rett og slett ikke liker analsex. Skal du furte deg til analsex i en slik situasjon, bare fordi du ikke var den partnere hun var sammen med når hun fant ut at hun ikke likte analsex? Det som virker spennende og vågalt i din fantasi kan det godt mulig være at hun for lenge siden fant ut at for henne var alt annet enn spennende og godt. På tide å se litt lengre enn sin egen pikk. Alt handler ikke om deg og det du eventuelt går glipp av. Nei, men da finner jeg meg heller en dame som fortsatt har et nogenlunde seksuelt reportar igjen, og ikke har knullet opp hele reportoaert og gått lei med dusinvis av ONS, elskere og kjærester opp igjennom årene.
Gjest Omega i.i. Skrevet 11. august 2009 #63 Skrevet 11. august 2009 Nei, men da finner jeg meg heller en dame som fortsatt har et nogenlunde seksuelt reportar igjen, og ikke har knullet opp hele reportoaert og gått lei med dusinvis av ONS, elskere og kjærester opp igjennom årene. So much for true love. Kjærligheten varer så lenge pikken blir tilfredsstilt. Imponerende til menneske, du kristian82.
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #64 Skrevet 11. august 2009 På tide å se litt lengre enn sin egen pikk. Alt handler ikke om deg og det du eventuelt går glipp av. ÅPENBART handler det MYE om meg og min pikk og hva jeg går glipp av ved å ha en kjæreste som er slik! Vil jo seff ha en dame hvor man IKKE GÅR GLIPP AV SÅ MYE.
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #65 Skrevet 11. august 2009 So much for true love. Kjærligheten varer så lenge pikken blir tilfredsstilt. Imponerende til menneske, du kristian82. Et bra sexliv er viktig for et forhold skjønner du. Uten et godt sexliv kan ikke et forhold - i alle fall ikke for meg, fungere. Men bra vi er forskjellige. Ja, jeg vet jeg er imponerende.
Gjest Omega i.i. Skrevet 11. august 2009 #66 Skrevet 11. august 2009 ÅPENBART handler det MYE om meg og min pikk og hva jeg går glipp av ved å ha en kjæreste som er slik! Vil jo seff ha en dame hvor man IKKE GÅR GLIPP AV SÅ MYE. Går glipp av? Si meg, har du lagt inn bestilling ved din egen fødsel mht hva du skal få oppleve av saker og ting her i livet? Man kan ha ønsketenkninger om mangt og meget, men å hevde at man går glipp av diverse seksuelle krumspring med en person, når personen selv ikke ønsker disse krumspringene, blir jo helt feil beskrivelse av situasjonen. Men om det bare er seksuelle erfaringer du er ute etter er jo prostituerte sikkert noe for deg. Du får høre med pikken din om den ikke er enig. Knegg.
Gjest Omega i.i. Skrevet 11. august 2009 #67 Skrevet 11. august 2009 Et bra sexliv er viktig for et forhold skjønner du. Uten et godt sexliv kan ikke et forhold - i alle fall ikke for meg, fungere. Men bra vi er forskjellige. Ja, jeg vet jeg er imponerende. Tror du vet fint lite, jeg. Et bra sexliv blir altså for deg å klare tvinge partneren til noe hun ikke ønsker, for at du, gud forby, ikke skal "gå glipp av" noe.
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #68 Skrevet 11. august 2009 (endret) Går glipp av? Si meg, har du lagt inn bestilling ved din egen fødsel mht hva du skal få oppleve av saker og ting her i livet? Man kan ha ønsketenkninger om mangt og meget, men å hevde at man går glipp av diverse seksuelle krumspring med en person, når personen selv ikke ønsker disse krumspringene, blir jo helt feil beskrivelse av situasjonen. Men om det bare er seksuelle erfaringer du er ute etter er jo prostituerte sikkert noe for deg. Du får høre med pikken din om den ikke er enig. Knegg. Vet ikke om du er en prostituert - i så fall nei takk. Eller om du bare har mye erfaring med prostituerte - men fortsatt nei, takk, jeg er ikke interessert i tips om prostituerte damer. Jeg har egentlig fått oppfylt de fleste av fantasiene mine. Poenget er at jeg ikke gidder å ha en fast kjæreste som ikke har lyst på noen av de sexformene som jeg liker. Enhver mann har visse ønsker og lyster som - om han har kjæreste - ønsker han at hun har de samme ønskene og lystene, slik at begge to har et godt sexliv hvor deres fantasier blir oppfylt. En dame som man ikke matcher med seksuelt er da ikke interessant. Spesielt ikke om dama tidligere har gjort alt mellom himmel og jord men nå egentlig har lagt sex på hylla. Endret 11. august 2009 av kristian82
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #69 Skrevet 11. august 2009 (endret) Tror du vet fint lite, jeg. Et bra sexliv blir altså for deg å klare tvinge partneren til noe hun ikke ønsker, for at du, gud forby, ikke skal "gå glipp av" noe. Tvinger ikke, har aldri sagt det. Men at jeg gjør det slutt, jepp det gjør jeg om det kræsjer helt på det seksuelle plan - altså at man har lyst på helt ulike ting. Det gjør jo for faen enhver kvinne også, om hun ikke er 73 år gammel. Endret 11. august 2009 av kristian82
Gjest Omega i.i. Skrevet 12. august 2009 #70 Skrevet 12. august 2009 Vet ikke om du er en prostituert - i så fall nei takk. Eller om du bare har mye erfaring med prostituerte - men fortsatt nei, takk, jeg er ikke interessert i tips om prostituerte damer. Prostituerte menn, da? Siden du er så redd for å gå glipp av seksuelle erfaringer som muligens en framtidig partner har hatt, men ikke vil gjenta med deg, må jo en prostituert være selve himmelporten for deg. Der kan du prøve ut alt mulig og muligens innse at det ikke er alle seksuelle handlinger som kanskje virker like fristende for gjentagelse. Enhver mann har visse ønsker og lyster som - om han har kjæreste - ønsker at hun skal gjengjelde, slik at begge to har et godt sexliv hvor deres fantasier blir oppfylt. En dame som man ikke matcher med seksuelt er da ikke interessant. Spesielt ikke om dama tidligere har gjort alt mellom himmel og jord men nå egentlig har lagt sex på hylla. Det er vel kanskje det uthevede som er sakens kjerne her, og ikke det generelle behovet for seksuell kjemi. Når hun har gjort ting og tang med andre, skulle det bare mange at hun også er villig til å gjøre det med deg, sier du. Dette springer mest ut av trass-mentalitet, og ikke nødvendigvis seksuelle ønsker. Til opplysning er misjonærstillingen fortsatt sex, og det funker som bare rakkern for veldig mange. Dine preferanser skal ikke gjelde som malen på hva som generelt kan kalles sex eller ikke sex.
Gjest Omega i.i. Skrevet 12. august 2009 #71 Skrevet 12. august 2009 Tvinger ikke, har aldri sagt det. Men at jeg gjør det slutt, jepp det gjør jeg om det kræsjer helt på det seksuelle plan - altså at man har lyst på helt ulike ting. Det gjør jo for faen enhver kvinne også, om hun ikke er 73 år gammel. At hun har gjort ting med andre menn som hun ikke ønsker å gjenta med deg, og du blir sur fordi hun har gjort ting med andre som hun ikke vil gjøre med deg, handler ikke om at det kræsjer på det seksuelle planet.
kristian82 Skrevet 12. august 2009 #72 Skrevet 12. august 2009 Prostituerte menn, da? Siden du er så redd for å gå glipp av seksuelle erfaringer som muligens en framtidig partner har hatt, men ikke vil gjenta med deg, må jo en prostituert være selve himmelporten for deg. Der kan du prøve ut alt mulig og muligens innse at det ikke er alle seksuelle handlinger som kanskje virker like fristende for gjentagelse. Det er vel kanskje det uthevede som er sakens kjerne her, og ikke det generelle behovet for seksuell kjemi. Når hun har gjort ting og tang med andre, skulle det bare mange at hun også er villig til å gjøre det med deg, sier du. Dette springer mest ut av trass-mentalitet, og ikke nødvendigvis seksuelle ønsker. Til opplysning er misjonærstillingen fortsatt sex, og det funker som bare rakkern for veldig mange. Dine preferanser skal ikke gjelde som malen på hva som generelt kan kalles sex eller ikke sex. Det er jo dine latterlige slutninger at seksuell kjemi ikke er det jeg snakker om. Jeg snakker om - 1.seksuell kjemi som det viktigste - for meg innbefatter det at hun liker det samme som meg. 2. Det er en besnærende tanke om dama har latt alle andre menn få oppleve henne seksuelt på et bredere spekter, enn hva hun lar ektemannen sin få oppleve henne på. Nei, jeg sier ikke jeg har malen på sex nei, men jeg vet bedre enn deg hva jeg selv ønsker av sex og om du ikke har noe behov for å klaffe seksuelt med dama di så vil ikke det si det samme som at jeg ikke har noe behov for det.
kristian82 Skrevet 12. august 2009 #73 Skrevet 12. august 2009 At hun har gjort ting med andre menn som hun ikke ønsker å gjenta med deg, og du blir sur fordi hun har gjort ting med andre som hun ikke vil gjøre med deg, handler ikke om at det kræsjer på det seksuelle planet. Jo, hovedpoenget er jo at jeg blir sur/ uinteressert i henne som kjæreste fordi hun ikke vil det samme som meg - matcher ikke seksuelt, SÅÅÅÅ blir det EKSTRA umulig å akseptere dette siden hun har gjort dette med andre menn.
Gjest Omega i.i. Skrevet 12. august 2009 #74 Skrevet 12. august 2009 Det er jo dine latterlige slutninger at seksuell kjemi ikke er det jeg snakker om. Jeg snakker om - 1.seksuell kjemi som det viktigste - for meg innbefatter det at hun liker det samme som meg. 2. Det er en besnærende tanke om dama har latt alle andre menn få oppleve henne seksuelt på et bredere spekter, enn hva hun lar ektemannen sin få oppleve henne på. Nei, jeg sier ikke jeg har malen på sex nei, men jeg vet bedre enn deg hva jeg selv ønsker av sex og om du ikke har noe behov for å klaffe seksuelt med dama di så vil ikke det si det samme som at jeg ikke har noe behov for det. Så la oss tenke oss at du befinner deg i samme situasjon som TS. Han har opplevd å ikke tidligere få analsex av dama, men først nå, etter å ha funnet ut at hun har hatt analsex med andre menn, vurderer han å gjøre det slutt. Hvis det problemet primært handlet om sviktende seksuell kjemi, hvorfor gjorde han det ikke slutt når den sviktende seksuelle kjemien kom for dagen? Hvorfor vurderer han først nå å gjøre det slutt, etter at han fikk vite at hun har hatt analsex med andre? Det synes ganske åpenbart at dette handler om også andre ting enn at han i utgangspunktet ikke fikk analsex. En ektemann blir forøvrig muligens en ektemann nettopp fordi han ikke er like kravstor mht at hun skal putte en pikk med bæsjelukt nedi halsen..
Gjest Omega i.i. Skrevet 12. august 2009 #75 Skrevet 12. august 2009 Jo, hovedpoenget er jo at jeg blir sur/ uinteressert i henne som kjæreste fordi hun ikke vil det samme som meg - matcher ikke seksuelt, SÅÅÅÅ blir det EKSTRA umulig å akseptere dette siden hun har gjort dette med andre menn. Så hvor lenge skulle du gått og vært sur og uinteressert i henne da, hvis du ikke hadde visst at hun hadde gjort ditt og datt med andre menn? Fortjener forholdet først og avsluttes når du finner ut at hun har gjort dittogdatt med andre menn? Isåfall takler du fint å leve med manglende seksuell kjemi, du er riktignok sur å leve med, men du er sikkert med på en misjonær eller to. Men dette gidder jeg ikke kaste vekk tiden min på mer. Natta.
kristian82 Skrevet 12. august 2009 #76 Skrevet 12. august 2009 (endret) Så la oss tenke oss at du befinner deg i samme situasjon som TS. Han har opplevd å ikke tidligere få analsex av dama, men først nå, etter å ha funnet ut at hun har hatt analsex med andre menn, vurderer han å gjøre det slutt. Hvis det problemet primært handlet om sviktende seksuell kjemi, hvorfor gjorde han det ikke slutt når den sviktende seksuelle kjemien kom for dagen? Hvorfor vurderer han først nå å gjøre det slutt, etter at han fikk vite at hun har hatt analsex med andre? Det synes ganske åpenbart at dette handler om også andre ting enn at han i utgangspunktet ikke fikk analsex. En ektemann blir forøvrig muligens en ektemann nettopp fordi han ikke er like kravstor mht at hun skal putte en pikk med bæsjelukt nedi halsen.. Her er jeg helt enig med deg. For min del hadde jeg blitt skuffet om hun ikke ville ha analsex - selv om jeg ikke viste at hun hadde hatt dette før. Dette alene hadde muligens vært nok til å revurdert om det var noen dame å satse på. Hadde hun fortalt om anal og oral historien sin hadde jeg i alle fall reagert på at hun ikke engang ville ha analsex med meg, men skjønt at det var en dårlig erfaring - selv om jeg seff ikke snakker om anal-oral. Så alt i alt hadde jeg vel fortsatt syns det hadde vært et stort minus men hadde gitt henne litt tid til å venne seg på tanken på analsex igjen. Men - på tross av mine ønsker - om dette var noe hun aldri ville ha igjen, måtte jeg enten akseptert det eller dumpet henne - mest trolig dumpet henne, at andre menn har hatt analsex med henne men ikke jeg, hadde bare gjort avgjørelsen enda lettere. Endret 12. august 2009 av kristian82
Kittykat Skrevet 12. august 2009 #77 Skrevet 12. august 2009 (endret) Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå. Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Grunnen til at hun ikke vil ha anal sex kan være veldig enkel. Hun ble syk med e-coli pga en mann som bare ville ha anal sex og etterpå tok penisen i munnen hennes. Kanskje hun ble skremt av episoden og ikke har så forferdelig lyst på anal sex akkurat nå. Så når du tenker på å slå opp med henne pga hennes fortid ( og kanskje fordi hun ikke vil ha anal sex ), så synes jeg du virker lite forståelsesfull. Hva med å la henne ta den tiden hun trenger, så kanskje en dag føler hun seg trygg nok på å ha anal sex igjen. Så nei, jeg synes ikke du har god nok grunn til å slå opp med henne. Det var en veldig tåpelig grunn. Endret 12. august 2009 av Kittykat
kristian82 Skrevet 12. august 2009 #78 Skrevet 12. august 2009 Så hvor lenge skulle du gått og vært sur og uinteressert i henne da, hvis du ikke hadde visst at hun hadde gjort ditt og datt med andre menn? Fortjener forholdet først og avsluttes når du finner ut at hun har gjort dittogdatt med andre menn? Isåfall takler du fint å leve med manglende seksuell kjemi, du er riktignok sur å leve med, men du er sikkert med på en misjonær eller to. Men dette gidder jeg ikke kaste vekk tiden min på mer. Natta. Jeg hadde jo FOR LENGST dumpet henne om hun ikke hadde matchet seksuelt - burde jo ikke ventet for å finne ut at hun har prøvd dette med andre, er jo MANGEL PÅ SEKSUELL KJEMI SOM ER HOVEDPOENGET! Så er det prikken over i-en at hun har gjort - ting jeg vil - med andre menn.
Gjest OMFG Skrevet 12. august 2009 #79 Skrevet 12. august 2009 Jo, hovedpoenget er jo at jeg blir sur/ uinteressert i henne som kjæreste fordi hun ikke vil det samme som meg - matcher ikke seksuelt, SÅÅÅÅ blir det EKSTRA umulig å akseptere dette siden hun har gjort dette med andre menn. Hva er det egentlige poenget? 1. At du ønsker noen som matcher sexuelt? Det vil de fleste ha i en partner, det vil ikke dermed si at man alltid ønsker å gjøre alle de samme tingene, ingen er identiske. Ergo: Du vil aldri finne en med eksakte samme ønsker som du måtte ha til enhver tid, men det går fint an å "matche" hverandre uansett.. Om du ikke da vil ha ei som er enig i alt og sier "ja" til hva som helst fordi du mener hun blir nødt til det for å "bevise" hvor glad hun er i deg. Normale og likeverdige forhold fungerer ikke sånn. 2. At stoltheten din blir såret om hun har opplevd ting med andre hun ikke ønsker å gjennomføre med deg? Det kan være mange årsaker til dette, og hun skal ikke behøve å forsvare dette overfor deg. Hun kan ha gjort "alt" med 1 person og slett ikke vært "horete" med 43 partnere før deg, kanskje det bare er så enkelt at du ikke gir henne lyst til å eksperimentere med slike ting lenger, og ihvertfall ikke etter du sutrer fordi hun ikke kan være like glad i deg som i eks'en av den grunn. Du høres umoden ut. Sex i et forhold bør være basert på lyst, ikke krav og forventninger og press. Mener jeg har lest i en annen tråd at du er blant dem som ønsker å vite om antall sexpartnere ei jente har hatt og her evt. typer sex/stillinger. Om hun hadde hatt for mange var hun en tøs, og om hun har gjort mye forskjellig, vil du også ha din del av kaka, som bevis for hennes følelser for deg. Litt for stort kontrollbehov, og litt for lite empati, for min del. Stakkars den jenta som må gjennom avhørende dine på date. Når hun "innrømmer" antall partnere, håper jeg du sier klart fra at alt hun har gjort før må hun gjenta med deg o.s.v Så har hun ihvertfall muligheten til å stikke før hun blir glad i deg og må "bevise" dette for deg.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 12. august 2009 #80 Skrevet 12. august 2009 Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå. Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang. Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Dump henne først som sist - damen er like billig som sølen på bakken. Kreket (en eks av meg) sa hun ikke likte at jeg hadde fingen i rumpa hennes. Når hun bodde meg siste gangen påstod hun at hun hadde mensen, så vi ikke kunne ha sex. Så jeg sa at jeg kan vel ta henne analt eller hun kunne suge meg e.l., men dette kunne hun ikke, for da ville jo hun også få lyst på sex, og det kunne vi ikke ha, siden hun hadde mensen.. Ingen skikkelige folk har sex mens de har mensen, mente hun. Og jeg spurte direkte om hun likte analsex, og da sa hun neeeeii.... (dro litt på det). Dette på tross av at fiseringen hennes var den mest vidåpne jeg noensinne har sett. Mange måneder senere hadde jeg noen samtaler med hennes faste elsker gjennom flere år. Han snakket om hvor mye hun elsket å bli tatt analt, og at han som oftest tok henne annenhver gang der - så hun ikke ble for uttørket i musa. Og hun hadde nevnt størrelsen på staken hans til meg - sånn i forbifarten, liksom - og den var en del over gjennomsnittet. (Så 2 + 2 ble fire, i forhold til hvordan tilstanden på hennes anus var, som jeg så ved selvsyn.) Men, hvis du likevel vil være i forhold med denne dama di, av en eller annen grunn, så kan du vurdere å ta følgende råd fra han fyren jeg snakker om: Damer liker romantisk frekkhet. Aldri spørre, bare ta deg til rette. Etter min egen erfaring så stemmer dette ganske bra... Så kutt ut den tamme spørringen og småkranglingen din med henne, og bare peis på henne der bak, en dag hun virker vid og klar der.. Ikke gi henne makt ved å stille henne spørsmål og late som om hva hun sier har noe å si. Denne damen liker helt opplagt å bli dominert (tenk på hva hun gjorde med han forrige, herregud.. ), så det er bare til å sette seg i førersetet og gjøre hva du vil. Om det er noe du kan trives med...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå