Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, har andre fått lov til et eller annet, så skal vel du og få lov! Hvis ikke er det forskjellsbehandling som ikke går i din favør, og det kan man ikke tolerere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min erfaring, både egen og hva jeg hører fra venninder, er vel heller motsatt. Men så er ingen av oss heller typen til å gå ut å ha sex med "en spennende fremmed" når vi har kjærste hjemme, så det er nok forskjell på de kvinnene som har det slik, og meg + mine. Påstår ikke å være noe dydsmønster, og har hatt nok ons i mine yngre dager, men må helt ærlig få påstå at heftig sex først er noe jeg har hatt med en mann jeg virkelig virkelig liker og ønsker en fremtid med. DA er det lett å slå seg løs, tørre vise sider andre ikke får se.

Og jeg tror faktisk at det er ganske mange kvinner som har mye myyyyye heftigere og bedre sex, ihvertfall for henne, med en mann hun elsker og føler seg trygg på, en med en fremmed hun møter på byen.

Jo, men det betyr jo bare at det ikke er deg og de som er som deg vi diskuterer. Jeg har jo aldri ment at dette gjelder alle. Men det som har overrasket meg er at det har vært tilfelle for flere av jentene jeg har vært sammen med. Det er altså ikke slik at jeg har fått bekreftet en fordom, snarere tvert imot: Jeg har blitt overrasket, og har vært nødt til å revurdere mitt syn på hvem som får den heftigste sexen. For som helt ung ville jeg trodd din beskrivelse var riktig for de fleste. Det er jeg ikke lenger så sikker på.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Så glad jeg er for at jeg har unngått å havne i forhold med en som deg.

Håper du dumper henne så hun finner en som kan forgude henne, og ikke forakte henne, slik det virker som du gjør.

Skrevet
Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå.

Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang.

Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn?

Jeg skjønner deg godt. Skal ikke spekulere i hvorvidt du har "god nok" grunn eller ei, men siden du faktisk vurderer å dumpe henne for dette så tror jeg ikke du kommer til å komme over det på leeenge. Da er det kanskje like greit for dere begge å ikke være sammen?

Men jeg synes du skal prøve å unngå å si til henne at du synes hun har vært horete... :erter:

Skrevet
Nå har jeg aldri hørt om at folk blir syke av for mye oral-analsex, en bombarderes jo med bakterier daglig, og en har både en kraftig bakterieflora i munnen samt sterk magesyre som dreper bakterier.

Hva? Har du ikke..?

.... :skratte:

beklager, fikk bare noen meeeeeget upassende og ufine tanker i hodet. (heldigvis klarte jeg å ikke få bilder ~ jeg har ett sykt sykt hode!!)

:sjokk::hoho::danser:

Men uansett, TS, tenk deg nøye om og prat med henne før du gjør noe. Jeg er med på det mange sier om at det fint kan hende at hun ikke vil gjøre det med deg fordi hun synes det var ubehagelig og nedverdigende og fordi hun tør/klarer å si nei til deg. (Hvis du elsker henne så vil du jo ikke tvinge henne til å gjøre noe hun f.eks. er redd for, eller hva?)

Men det hjelper jo ikke deg hvis du ikke klarer å se bort fra det, synes det er urettferdig og/eller ekkelt (ser ikke helt hvordan du kan synes at det er både urettferdig og ekkelt, but still...)

Skrevet
Takk gud for det, for en som hadde denne tankegangen ville jeg aldri ønsket å være sammen med.

Ja, spør hvor mange gutter som syns det er fint med en dame som har hatt alt mulig av former med sex med ANDRE menn, men vil ha et SVÆRT BEGRENSET seksualliv med den nåværende typen.

Jeg driter i hva hun har gjort, men om hun har gjort alt mulig spennende og vågalt med andre og nå tydeligvis har brukt opp den "kvoten" og har kun rutinemessig og kjedelig sex igjen til meg, ja da er hun ikke akkurat drømmedama. At det kan være sjokkerende fatter ikke jeg!

• Liker 1
Skrevet
Ja, spør hvor mange gutter som syns det er fint med en dame som har hatt alt mulig av former med sex med ANDRE menn, men vil ha et SVÆRT BEGRENSET seksualliv med den nåværende typen.

Jeg driter i hva hun har gjort, men om hun har gjort alt mulig spennende og vågalt med andre og nå tydeligvis har brukt opp den "kvoten" og har kun rutinemessig og kjedelig sex igjen til meg, ja da er hun ikke akkurat drømmedama. At det kan være sjokkerende fatter ikke jeg!

Dama ble syk.

Det er ikke utenkelig at hun har kvier mot den slags type sex igjen pga det.

Og istedenfor forståelse ville du dumpet henne siden hun ikke automatisk lot deg ta henne i ræva.

Nei da ville jeg heller blitt dumpa enn å måtte leve med en sånn person.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Vet vi hvor lenge disse to har vært sammen? Hvor lenge gikk det forrige gang før det skjedde? Jeg tror egentlig at hele denne tråden er tull, men ellers en grei nok problemstilling.

Skrevet (endret)
Dama ble syk.

Det er ikke utenkelig at hun har kvier mot den slags type sex igjen pga det.

Og istedenfor forståelse ville du dumpet henne siden hun ikke automatisk lot deg ta henne i ræva.

Nei da ville jeg heller blitt dumpa enn å måtte leve med en sånn person.

:ler: Snakker ikke om anal-oral og påføre den stakkars dama e-coli på nytt da.

Men for å være ærlig så tenkte jeg om man ser bort i fra at dama ble syk av anal-oral, akkurat denne dama kan jeg skjønne har fått noen reservasjoner etter en så heavy sykdom. Men ja "istedenfor forståelse ville du dumpet henne siden hun ikke automatisk lot deg ta henne i ræva" - det stemmer det om du tar eksakt samme histore - men si at dama ikke ble syk da, men at hun bare nå ikke ønsker det lenger. Siden hun var så "glad" i denne andre mannen at det ikke var noe problem, burde hun som et minumum vært like "glad" i meg til å ha analsex.

Kort og godt har jeg et problem om dama har brukt opp alt av spennende og vågal sex på andre menn og har bare det rutinemessige og kjedelig igjen til meg.

Endret av kristian82
Gjest Gjest_Tuva_*
Skrevet
:ler: Snakker ikke om anal-oral og påføre den stakkars dama e-coli på nytt da.

Men for å være ærlig så tenkte jeg om man ser bort i fra at dama ble syk av anal-oral, akkurat denne dama kan jeg skjønne har fått noen reservasjoner etter en så heavy sykdom. Men ja "istedenfor forståelse ville du dumpet henne siden hun ikke automatisk lot deg ta henne i ræva" - det stemmer det om du tar eksakt samme histore - men si at dama ikke ble syk da, men at hun bare nå ikke ønsker det lenger. Siden hun var så "glad" i denne andre mannen at det ikke var noe problem, burde hun som et minumum vært like "glad" i meg.

Kort og godt har jeg et problem om dama har brukt opp alt av spennende og vågal sex på andre menn og har bare det rutinemessige og kjedelig igjen til meg.

Om hun hadde anal-sex med eks'en fordi hun følte seg presset eller lignende, og fordi hun var "glad i ham",- altså for å glede ham, ikke fordi hun ønsket/likte/nøt analsex, ønsker du at hun likevel skulle hatt det med deg for å glede deg? For å bevise at hun er glad i deg?

Det er godt mulig hun ville være like glad i deg, men likevel ikke ønske å ha analsex lenger fordi hun aldri har likt det.. Er det ikke like mye du som bør, som et minimum, vise henne hvor glad du er i henne, og dermed ikke presse henne til anal-sex.

Mange gjør ting de angrer på, både av fri vilje og under press, eller at de forandrer smak og preferanser med alder. Det at dama ikke ønsker analsex er ikke ensbetydende med et "rutinemessig og kjedelig" sexliv, om det er slik du ser det,- høres du lite fantasifull ut :fnise:

Når det er sagt, nyter jeg analsex selv, men det er mitt eget valg.

Heldigvis.

Skrevet (endret)
Om hun hadde anal-sex med eks'en fordi hun følte seg presset eller lignende, og fordi hun var "glad i ham",- altså for å glede ham, ikke fordi hun ønsket/likte/nøt analsex, ønsker du at hun likevel skulle hatt det med deg for å glede deg? For å bevise at hun er glad i deg?

Det er godt mulig hun ville være like glad i deg, men likevel ikke ønske å ha analsex lenger fordi hun aldri har likt det.. Er det ikke like mye du som bør, som et minimum, vise henne hvor glad du er i henne, og dermed ikke presse henne til anal-sex.

Mange gjør ting de angrer på, både av fri vilje og under press, eller at de forandrer smak og preferanser med alder. Det at dama ikke ønsker analsex er ikke ensbetydende med et "rutinemessig og kjedelig" sexliv, om det er slik du ser det,- høres du lite fantasifull ut :fnise:

Når det er sagt, nyter jeg analsex selv, men det er mitt eget valg.

Heldigvis.

Snakker ikke kun om analsex da - men var jo analsex det var snakk om her. Poenget mitt var bare at det er kjipt om dama har prøvd alt med alle andre menn, men ikke har lyst til å gjøre noen av de tingene med "meg" eller prøve noen av tingene med "meg".

Endret av kristian82
Gjest Chrizzy
Skrevet
Snakker ikke kun om analsex da - men var jo analsex det var snakk om her. Poenget mitt var bare at det er kjipt om dama har prøvd alt med alle andre menn, men ikke har lyst til å gjøre noen av de tingene med "meg" eller prøve noen av tingene med "meg".

For 2. gang, det kan ta tid å bygge opp et seksuelt forhold. Det hender at folk får ting ut av deg og samtidig har det for travelt, de vet ikke å bygge opp noe, de vet bare å kreve?!

Skrevet
For 2. gang, det kan ta tid å bygge opp et seksuelt forhold. Det hender at folk får ting ut av deg og samtidig har det for travelt, de vet ikke å bygge opp noe, de vet bare å kreve?!

Hmm...Den tok jeg ikke helt.

Skrevet

Jeg vet som sagt ikke om kvinner er klar over hvor stor betydning dette har for menn, men gir du en mann heftig og avansert sex (utover A4-standardrepertoaret) bidrar du til å bygge ham opp. Og jo lettere han kommer til dette, jo sterkere blir den positive effekten. Derfor vil en kvinne som gir seg hen til tilfeldige menn og har heftigere og sterkere sex med dem enn med sin senere kjæreste, faktisk gi disse fremmede mennene mer energi og et større psykologisk løft enn hun ville kunne gitt sin egen mann om hun hadde gjort det samme med ham. Han har tross alt investert mye både tid og følelser i henne, og det kan derfor vanskelig oppleves som en like stor triumf om han får henne med på noe litt vågalt og spennende.

Hvis hun attpå til gir sin egen mann mindre enn hun har gitt elskere og tilfeldige one night stands, betyr det at de som som får mest er de som minst har fortjent. Men selv om dette virker urettferdig er jeg redd det ofte er slik. I hvert fall har jeg erfart dette.

----------Sitat av Cuckold----------------

Med unntak av at jeg ikke hadde brukt ordet psykologisk, så er det vel det han sier som er hovedpoenget mitt.

Gjest Oppgitt
Skrevet
Jeg vet som sagt ikke om kvinner er klar over hvor stor betydning dette har for menn, men gir du en mann heftig og avansert sex (utover A4-standardrepertoaret) bidrar du til å bygge ham opp. Og jo lettere han kommer til dette, jo sterkere blir den positive effekten. Derfor vil en kvinne som gir seg hen til tilfeldige menn og har heftigere og sterkere sex med dem enn med sin senere kjæreste, faktisk gi disse fremmede mennene mer energi og et større psykologisk løft enn hun ville kunne gitt sin egen mann om hun hadde gjort det samme med ham. Han har tross alt investert mye både tid og følelser i henne, og det kan derfor vanskelig oppleves som en like stor triumf om han får henne med på noe litt vågalt og spennende.

Hvis hun attpå til gir sin egen mann mindre enn hun har gitt elskere og tilfeldige one night stands, betyr det at de som som får mest er de som minst har fortjent. Men selv om dette virker urettferdig er jeg redd det ofte er slik. I hvert fall har jeg erfart dette.

----------Sitat av Cuckold----------------

Med unntak av at jeg ikke hadde brukt ordet psykologisk, så er det vel det han sier som er hovedpoenget mitt.

Det er kanskje best det, for den "psykologien" har jeg lite tro på, fint med meninger og engasjement, men innsikt i den menneskelige psyke tviler jeg på at noen av dere har så mye av. Logikken i den tankerekken har et par åpenbare brister i tillegg, men så lenge dere overbeviser dere selv er det bare å kjøre på, dere lurer ingen andre ihvertfall.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hmm...Den tok jeg ikke helt.

Du kan fortelle om det råeste du noen gang har gjort, sant? Noen kan få deg til å fortelle det. Veien dit kommer ikke nødvendigvis av seg selv. Kvaliteten på sex kan være ekstremt god etter et forhold som har vart i flere år, der man kjenner hverandre ut og inn, der man har turt å prøve nye ting. Om man er så "uheldig" at man har sagt litt for mye om hva man har gjort i et nytt forhold, til en som ikke takler det, og som ikke skjønner at hvor fri sexen blir også er opp til han og hans sinn, da tror jeg at ting lett kan låse seg.

Jeg ville for eksempel ikke gjøre noe med en fordi jeg har gjort det med en annen, jeg vil gjøre det fordi jeg vil, fordi han gjør at jeg vil, at vi vil. Det er ikke et krav.

Gjest Gjest_Max_*
Skrevet

Dette høres ut som barnslig sutring; "Kjæresten min nekter å gjøre noe med meg som hun tidligere har gjort med andre, hun er ikke glad i meg, hun unner meg ingenting, hvorfor kan ikke jeg få, når andre har fått.. dette er urettferdig, buhuu".

Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd dere var kjerringer. :filer:

Skrevet (endret)
Det er kanskje best det, for den "psykologien" har jeg lite tro på, fint med meninger og engasjement, men innsikt i den menneskelige psyke tviler jeg på at noen av dere har så mye av. Logikken i den tankerekken har et par åpenbare brister i tillegg, men så lenge dere overbeviser dere selv er det bare å kjøre på, dere lurer ingen andre ihvertfall.

Hehe, dagens beste kommentar.

Ja, jeg sa at psykologisk er et feil begrep. Så hevder ikke jeg har noe spes. kjennskap til den menneskelig psyke. Selv om jeg såklart har mer kjennskap til psyken og logikk enn hva du har. Det er en mening/tanke som jeg ikke skjønner at kan være så vrien å fatte - selv om man er uenig i den. Logikken er som følger: kjipt om dama med en ONS i hellas vil ha analsex og sex i 10 ulike stillinger, oralsex og bli sprutet i ansiktet, mens hun med meg - typen gjennom 3 år - kun vil ha misjonæren under dyna i mørket. Er ikke en logikk man bør være et jævla geni for å fatte cluet i.

Endret av kristian82
Skrevet
Dette høres ut som barnslig sutring; "Kjæresten min nekter å gjøre noe med meg som hun tidligere har gjort med andre, hun er ikke glad i meg, hun unner meg ingenting, hvorfor kan ikke jeg få, når andre har fått.. dette er urettferdig, buhuu".

Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd dere var kjerringer. :filer:

Fint du setter pris på at jeg har hatt mer spennende og flere sexformer med dama di på en ONS stand, enn hva du har hatt - etter 4 år i forhold med henne da.

Folk er forskjellige vettu kompis, for min del krever jeg mer enn hva du gjør!

Gjest Omega i.i.
Skrevet

Det er mange som eksperimenterer seksuelt og finner ut at de rett og slett ikke liker mesteparten av det de tester ut, men heller foretrekker et standard sexliv. Mange kan faktisk ha følt seg presset til å eksperimentere seksuelt med tidligere partnere. Ja, man har kanskje gjort ting som nåværende partner skulle ønske at hun kunne gjøre med ham. Men det betyr ikke at hun likte/liker å gjøre disse tingene, verken med tidligere partnere eller nåværende partner.

Når du får et nei til analsex; ikke ta det personlig. Hun sier nok ikke nei fordi hun føler hun er ferdig med analsex fordi hun gjorde det mange ganger tidligere i livet med andre partnere. Sjansen er veldig stor for at hun sier nei fordi hun rett og slett ikke liker analsex. Skal du furte deg til analsex i en slik situasjon, bare fordi du ikke var den partnere hun var sammen med når hun fant ut at hun ikke likte analsex?

Det som virker spennende og vågalt i din fantasi kan det godt mulig være at hun for lenge siden fant ut at for henne var alt annet enn spennende og godt.

På tide å se litt lengre enn sin egen pikk. Alt handler ikke om deg og det du eventuelt går glipp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...