Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fysj for en d-sekk du er.

Så man er horete om man kun har analsex og oralsex også nå?

Et menneske som bruker ord som horete, hore og billig om jenter er ikke noe annet enn en D-sekk. Avskum som "ødelegger jenter".

Er vel heller hun som burde dumpe deg for hun fortjener bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Absolutt ikke! Men mener man ikke kan vite hvordan det er med en gutt man ikke har prøvd det med. Analsex kan gjøres feil på 98 ulike måter, så kan jo godt henne hun hadde fått en positiv opplevelse med en gutt som tok litt mer hensyn og hatt litt mer peiling - om ikke, så skal hun seff få slippe.

Poenget mitt - som du fortsatt ikke tar - er at DU kan ikke si JEG syns analsex er ditt og datt og oralsex er mindre problematisk pga ditt og datt ergo sånn er det. Det er ingen sannhet og fakta opplysning, det er DIN mening. Andre syns oralsex er kvalmt pga utflod,mensen, tiss osv. og syns f.eks. ikke analsex gjør vondt. Er bare så sær måte å argumentere på å hevde at dine meninger angående anal og oral er FAKTAOPPLYSNINGER som er rett, DE ER RETT FOR DEG, IKKE nødvendigvis for alle andre. :popcorn:

Jeg tror jeg forstår akkurat hva du mener.

Og du har rett i at analsex kan gjøres på mange måter.

Det er viktig å være tålmodig og som Samantha i Sex&Singelliv sa: "With the right guy and the right lubricant". Og det er så sant så sant. En mann som virkelig liker anal og som også er en av "the good guys" er ikke ute etter å skade deg. Men prøver seg forsiktig frem og følger signalene som jeg/jenta gir underveis. Det kan kreve masse samspill, kommunikasjon og tillit dette - og glidemiddel! Også lønner det seg å være kåt!

Men altså Kristian. Du har rett. Selv om jeg skulle synes at noe er ekkelt så har jeg ikke lov til å fordømme eller rakke ned på en annens preferanser seksuelt. Alt er egentlig normalt! Selv om det ikke er noe jeg har lyst til. Men jeg tror at man skal tørre å være litt åpen på å prøve. Ihvertfall når det er med den man er sammen med og har et nært og intimt forhold til!

Skrevet
Vil bare understreke at opplevelsen gjelder for MEG, men at det kan oppleves som generalisering av menn, siden det er det kjønnet jeg stort sett har hatt sex med.

Hadde jeg møtt en mann og opplevd sneven av holdningen som jeg syntes kommer til uttrykk hos noen menn og kvinner her, hadde jeg umiddelbart oppført meg som en grå mus mellom laknene. (den ene gangen) Hvis jeg hadde blitt beskyldt for å ha rast fra meg fordi jeg hadde hatt annen sex med en annen mann, eller sett på som horete for min deltagelse i en eller annen sex akt, hadde det i seg selv gjort meg tilbakeholden og lite villig.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan rase fra seg seksuelt... Er det mulig å rase fra seg i fht andre behov også, som å spise, sove, være trygg, osv? Skaffe seg erfaring er en ting jeg kan skjønne, men å kalle det rase fra seg?

Det er måten menn har forholdt seg til meg som person som har avgjort hvor villig jeg har vært til å prøve ut nye og gamle ting med dem. Hvis de hadde signalisert at de følte seg snytt fordi de ikke har fått en del som andre har fått, så får det være deres problem, ikke mitt.

Jeg skjønner ikke at en del menn ikke skjønner at de ødelegger for sine oppleveser selv ved å ha en nedlatende holdning til kvinner som liker sex generelt, og samtidig forventer at deres egen kvinne skal imøtekomme og levere det meste på det seksuelle plan!?

Jeg var heller ikke klar over at jenter kunne rase fra seg før jeg ble sammen med en jente som hadde mistet litt av interessen for å eksperimentere. Og jeg trodde dette var et enkeltstående tilfelle helt til jeg ble sammen med en ny som hadde det på samme måte. Frem til da hadde jeg trodd på det jeg hadde lest i blader og bøker, nemlig at kvinnen bare får sterkere lyster etter hvert, slik at hun er på topp rundt førtiårsalderen. Nå er nok dette likevel tilfelle for mange, men blant de jentene som har sansen for eksperimentering og sterke kicks er det nok en del som raser fra seg tidlig i livet og som av en eller annen grunn får mindre behov for eksperimentering senere når de skal slå seg til ro med en mann.

Jeg har aldri hatt noen fordømmende holdning til kvinner som tar'n helt ut seksuelt, og har hatt mye eksperimentell sex, både med kjærester, sex-venninner og one night stands. Sammenliknet med mine kamerater har jeg vært heldig. Likevel er det et faktum at jenter har mye lettere for å få all den spennende sexen de ønsker tidlig i livet. Det er jo gjerne jentene som er den bremsende part i forhold til sex, guttene er med på det meste om de får sjansen. Er du en eventyrlysten jente er det ikke noe problem å finne gutter som er med på det du har fantasert om. Mens guttene må jobbe mye hardere og har likevel ingen garanti for at de finner jenter som er med på leken.

Derfor er det kanskje litt bittert for en gutt å slå seg til ro med at kjæresten ikke vil gi ham det hun har gitt andre. Når han ikke har fått rast fra seg på samme måte er det nemlig ikke sikkert det skyldes at han ikke har hatt lyst, eller at han har vært passiv og avventende: Selv de mest attraktive og populære guttene må slite litt for å finne jenter som er med på sex utover A4 "normal-knull". Så han kan ha stått på og fått masse spennende sex til å være gutt - mye mer enn kameratene sine - og likevel er sjansen stor for at kjæresten hans har fått oppleve veldig mye mer - hvis hun har vært litt "vill" av seg.

Les mer om problematikken (blant annet innlegg fra jenter som har rast fra seg) i tråden Når hun har rast fra seg med andre menn:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=412594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...