Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 20. august 2009 #381 Skrevet 20. august 2009 Tullprat? For det første var det du som mente at analsex er å ydmyke, og for det andre så finnes det jenter som finner nytelse av littegranne underkastelse. Det kan være befriende å være ansvarsløs. Jeg kan forstå at ikke alle kvinner har den samme variasjonsbredden når det gjelder seksualerfaring, men det betyr ikke at man behøver å la frusterasjonen gå utover meg. Nei. Hun spurte deg om det var slik og du bekreftet at ja det var det!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #382 Skrevet 20. august 2009 Så viss du tester noen en gang og ikke liker det så er det greit. Men om du gjør noe mange ganger da forventes det at man gjør det igjen, og igjen? Jeg er enig i at edt jenta gjorde var forbi prøving. Det var jo det som var sexen for henne en god stund. Men allikevel så må man godta at hun ikke vil ha anal igjen uten å føle seg snutt for noe som liksom blir glorifisert her som den spennende tingen som ts går glipp av. For han så er det en spennende fantasi som jeg unner han å oppleve. Men ikke med jenta han er sammen med i den situasjonen hun er i med at hun sier nei. Spiller ingen rolle hvor mange ganger hun har gjort det før. Hun vil ikke ha anal mer! Ikke med noen mann overhodet! Det er ingen grunn til å være misunnelig på eksen. Heller det motsatte. Stakkars mann som bare klarer å ha sex hvis han tar henne i rompa og hun suger den etterpå. For meg er det naturlig å ønske å komme så nær min partner som mulig. Med nær mener jeg også imøtekomme ønsker. Hvis min partner ønsker å gjøre noe som jeg har prøvd før, men ikke med henne, (Uavhengig om partner vet om det eller ikke) ville jeg for min egen del forsøkt. Det er ikke mange ting som er sykt og galt i sex, det er bare hva man tenner på og ikke. Man kan velge å VILLE prøve noe sammen med partneren, om man da skal legge vekt på at man hver gang "starter på nytt", og "Det er bare oss to som gjelder nå, fortiden er bak oss". ER fortiden bak oss om en av oss har hangups på noe man har forsøkt tidligere? Har man gått inn med intensjonen om at fra i dag er det oss to. og VÅRT sexliv som skal utvikles? Hvor legger man begrensninger om man f.eks har ganske forskjellig erfaringsmønster? Dama mi har sannsynligvis prøvd det meste, jeg har ikke prøvd noe særlig utenom "vanlig" sex, med hvite jenter som har vært littegranne overvektig. Jeg kommer ikke til å spørre, men vet vel inni meg at hun har hatt flere, fått den i toern, prøvd afrikansk etc. Hvis jeg en dag skulle foreslå analsex, og få avvisning på det, vil det være et skudd for baugen. Samme med jenter som ikke svelger. Årsaken er nok for de aller fleste at det går rundt en annen fornøyd kar som hun svelget for, men at hun ikke likte det. Mange skylder på smaken, men det er vel ingen som smaker likt. Det er i alle fall stor forskjell på hva damer smaker. Jeg har vært gjennom spekteret fra honning til "reketråler" Mine kompiser har ikke mange ting de "nekter" å gjøre med damer. Det virker på meg som om mesteparten av hangups er hos kvinnekjønnet. Feel free to correct me, jenter, om dere har hatt tre kjærester etter hverandre som nektet å slikke dere. Jeg tror ikke det er mange som ærlig kan si at de har hatt det..
Gjest GjesteCronos Skrevet 20. august 2009 #383 Skrevet 20. august 2009 Det er noe romantisk i det at den man elsker høyest våger man alt med! (I såfall må man jo også våge å si nei.) Hvis den ene parten i et forhold er sterkere enn den andre så kan jo dette bli brukt som et maktmiddel. Om du elsker meg så hadde du gjort.... Om du virkelig elsker meg så er du med på.... osv. For meg så er der sånn at det er den som elsker som selv bestemmer hva han/hun skal være med på. Og hvis man vil være med på noe - uansett hvor sært og rart det måtte være - så foreslår man det fordi man våger! Men man må også tåle å få et nei. Og ikke da si at hvis du elsker meg høyt så sier du ja. Skjønner? Hvis du elsker meg, sier du "la oss prøve"...
Gjest Eurodice Skrevet 20. august 2009 #384 Skrevet 20. august 2009 (endret) Nei. Hun spurte deg om det var slik og du bekreftet at ja det var det! Takk, Maja! Waco vrir og vender på det som blir skrevet her. Til Waco: Gå til side 13 og les fra innlegg 255 og videre. Kristian82 spør deg også om det samme. Kom så tilbake og innrøm at du er feig som velter uttalelser over på meg. Du snakker om å utøse mine frustrasjoner over deg. Jeg har ikke nevnt med en stavelse hva mine preferanser er. Endret 20. august 2009 av Belladonna
waco Skrevet 20. august 2009 #385 Skrevet 20. august 2009 Det damene her enda ikke skjønner selv om jeg har forklart det flere ganger er at analsex handler mest om for hennes skyld. Men mange kvinner er utakknemlige tror jeg. Jeg hadde heller ikke likt at en jente for eksempel aldri svelget spermen, man må jo respektere mannen sin littegranne.
Cava Queen Skrevet 20. august 2009 #386 Skrevet 20. august 2009 Hvis du elsker meg, sier du "la oss prøve"... Nemlig!! Selv om jeg vel ikke hadde sagt "ja la oss prøve" til A2M. Men utover det så synes jeg man skal imøtekomme sin kjære og hans/hennes fantasier på en positiv måte. Og ikke bare det. Man skal tenke litt på at man selv er en del av sin kjæres fantasier, for meg er det i seg selv opphissende. Og det er veldig godt å vite det. Jeg synes ikke at hun gjest/GroAnita skal latterliggjøre dette med at den man elsker den stoler man på og er villig til å prøve alt med. For meg er det en realitet! Jeg ønsker å ha et forhold hvor jeg kan gi meg hen i full tillit og med kjærlighet som utgangspunkt. Det er ikke slik at man skal utforske seksuelle aktiviteter og fetisjer om du vil bare for å ha gjort det. Her er det jo snakk om faktiske fantasier og ting som personer drømmer om å gjøre. Da er jo den man elsker den man vil gjøre det med!! Som et velfungerende par har man ofte like preferanser og ettersom forholdet bygges opp vet man også hva man kan forvente seg. Nye "leker" er noe man gleder seg til og man vet stort sett hvordan partneren vil reagere. Synes det er flott at du sier "hvis du elsker meg, la oss prøve" Cronos. Men prøv også denne: "jeg elsker deg, derfor vil jeg prøve med deg" (men den har du sikkert allerede tenkt på)
Gjest Fly Skrevet 20. august 2009 #387 Skrevet 20. august 2009 Det damene her enda ikke skjønner selv om jeg har forklart det flere ganger er at analsex handler mest om for hennes skyld. Men mange kvinner er utakknemlige tror jeg. Jeg hadde heller ikke likt at en jente for eksempel aldri svelget spermen, man må jo respektere mannen sin littegranne. ...du får visst for lite oppmerksomhet i denne tråden du? Ingen som gidder å krangle med deg?
Gjest jegg Skrevet 20. august 2009 #388 Skrevet 20. august 2009 Nemlig!! Selv om jeg vel ikke hadde sagt "ja la oss prøve" til A2M. Men utover det så synes jeg man skal imøtekomme sin kjære og hans/hennes fantasier på en positiv måte. Og ikke bare det. Man skal tenke litt på at man selv er en del av sin kjæres fantasier, for meg er det i seg selv opphissende. Og det er veldig godt å vite det. Jeg synes ikke at hun gjest/GroAnita skal latterliggjøre dette med at den man elsker den stoler man på og er villig til å prøve alt med. For meg er det en realitet! Jeg ønsker å ha et forhold hvor jeg kan gi meg hen i full tillit og med kjærlighet som utgangspunkt. Det er ikke slik at man skal utforske seksuelle aktiviteter og fetisjer om du vil bare for å ha gjort det. Her er det jo snakk om faktiske fantasier og ting som personer drømmer om å gjøre. Da er jo den man elsker den man vil gjøre det med!! Som et velfungerende par har man ofte like preferanser og ettersom forholdet bygges opp vet man også hva man kan forvente seg. Nye "leker" er noe man gleder seg til og man vet stort sett hvordan partneren vil reagere. Synes det er flott at du sier "hvis du elsker meg, la oss prøve" Cronos. Men prøv også denne: "jeg elsker deg, derfor vil jeg prøve med deg" (men den har du sikkert allerede tenkt på) Jeg prøver gjerne jeg, men det jeg vet er smertefullt for meg har jeg ikke plikt til å prøve igjen. Derimot er det mye annet jeg kan være med og prøve.
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #389 Skrevet 20. august 2009 Nemlig!! Selv om jeg vel ikke hadde sagt "ja la oss prøve" til A2M. Men utover det så synes jeg man skal imøtekomme sin kjære og hans/hennes fantasier på en positiv måte. Og ikke bare det. Man skal tenke litt på at man selv er en del av sin kjæres fantasier, for meg er det i seg selv opphissende. Og det er veldig godt å vite det. Jeg synes ikke at hun gjest/GroAnita skal latterliggjøre dette med at den man elsker den stoler man på og er villig til å prøve alt med. For meg er det en realitet! Jeg ønsker å ha et forhold hvor jeg kan gi meg hen i full tillit og med kjærlighet som utgangspunkt. Det er ikke slik at man skal utforske seksuelle aktiviteter og fetisjer om du vil bare for å ha gjort det. Her er det jo snakk om faktiske fantasier og ting som personer drømmer om å gjøre. Da er jo den man elsker den man vil gjøre det med!! Som et velfungerende par har man ofte like preferanser og ettersom forholdet bygges opp vet man også hva man kan forvente seg. Nye "leker" er noe man gleder seg til og man vet stort sett hvordan partneren vil reagere. Synes det er flott at du sier "hvis du elsker meg, la oss prøve" Cronos. Men prøv også denne: "jeg elsker deg, derfor vil jeg prøve med deg" (men den har du sikkert allerede tenkt på) Bra sagt Og dersom det er noe man ikke vil prøve/gjøre, må man respektere at dette for partneren kan være et savn/ gjøre så partneren ikke syns man har et optimalt seksuelt forhold - med de konsekvenser det kan føre til i lengden. Poenget mitt ovenfor - som kun cuckold hadde forstått - var at jeg syns det blir feil slik en del jenter har tendenser til å argumentere her, ved å mer eller mindre kreve at deres tanker og rangering av sexformer skal på liv og død tres nedover hodet på partneren. Dette uten at de tenker over det - vil innrømme - at dersom partneren ikke ville gjort en rekke ting som de ville, så hadde de også syns det hadde vært dumt og mest sannsynlig uforståelig fordi "det er jo bare oralsex osv" - uten å begripe at det er akkurat det samme som en gutt som sier "det er jo bare analsex". Ingen har noe fasit, det er individuelle preferanser som avgjør hva man ønsker, og da kan man ikke si "mine individuelle preferanser er mer riktige og naturlige og harmløse enn dine, derfor følger vi mine". Hele denne problemstillingen slipper man om man finner en partner man matcher med seksuelt og det er vel det som er hele CLUET.
Gjest Eurodice Skrevet 20. august 2009 #390 Skrevet 20. august 2009 Bra sagt Og dersom det er noe man ikke vil prøve/gjøre, må man respektere at dette for partneren kan være et savn/ gjøre så partneren ikke syns man har et optimalt seksuelt forhold - med de konsekvenser det kan føre til i lengden. Poenget mitt ovenfor - som kun cuckold hadde forstått - var at jeg syns det blir feil slik en del jenter har tendenser til å argumentere her, ved å mer eller mindre kreve at deres tanker og rangering av sexformer skal på liv og død tres nedover hodet på partneren. Dette uten at de tenker over det - vil innrømme - at dersom partneren ikke ville gjort en rekke ting som de ville, så hadde de også syns det hadde vært dumt og mest sannsynlig uforståelig fordi "det er jo bare oralsex osv" - uten å begripe at det er akkurat det samme som en gutt som sier "det er jo bare analsex". Ingen har noe fasit, det er individuelle preferanser som avgjør hva man ønsker, og da kan man ikke si "mine individuelle preferanser er mer riktige og naturlige og harmløse enn dine, derfor følger vi mine". Hele denne problemstillingen slipper man om man finner en partner man matcher med seksuelt og det er vel det som er hele CLUET. Kristian, det er en vesentlig forskjell på oralsex og analsex. Oralsex er slikking, suging mm. Det er ingen smerte forbundet med det, med mindre man biter, da. Analsex er penetrering i anus, det er mye trangere enn en skjede. For noen er det pirrende og deilig, for andre er det likegyldig, ubehagelig, for andre igjen direkte vondt. Mener du at jenter/damer som har det slik skal lide seg gjennom dette bare fordi partneren tenner på det?
Cuckold Skrevet 20. august 2009 #391 Skrevet 20. august 2009 Bra sagt Og dersom det er noe man ikke vil prøve/gjøre, må man respektere at dette for partneren kan være et savn/ gjøre så partneren ikke syns man har et optimalt seksuelt forhold - med de konsekvenser det kan føre til i lengden. Poenget mitt ovenfor - som kun cuckold hadde forstått - var at jeg syns det blir feil slik en del jenter har tendenser til å argumentere her, ved å mer eller mindre kreve at deres tanker og rangering av sexformer skal på liv og død tres nedover hodet på partneren. Dette uten at de tenker over det - vil innrømme - at dersom partneren ikke ville gjort en rekke ting som de ville, så hadde de også syns det hadde vært dumt og mest sannsynlig uforståelig fordi "det er jo bare oralsex osv" - uten å begripe at det er akkurat det samme som en gutt som sier "det er jo bare analsex". Ingen har noe fasit, det er individuelle preferanser som avgjør hva man ønsker, og da kan man ikke si "mine individuelle preferanser er mer riktige og naturlige og harmløse enn dine, derfor følger vi mine". Hele denne problemstillingen slipper man om man finner en partner man matcher med seksuelt og det er vel det som er hele CLUET. Kristian, det er en vesentlig forskjell på oralsex og analsex. Oralsex er slikking, suging mm. Det er ingen smerte forbundet med det, med mindre man biter, da. Analsex er penetrering i anus, det er mye trangere enn en skjede. For noen er det pirrende og deilig, for andre er det likegyldig, ubehagelig, for andre igjen direkte vondt. Mener du at jenter/damer som har det slik skal lide seg gjennom dette bare fordi partneren tenner på det? Jeg synes Kristian har et poeng, jeg. For de jentene som sier at analsex er vondt, basta minner veldig om de som sier sigaretter smaker vondt, basta. Det er nok sjelden så veldig godt første gang, men det er jo ingen som ville blitt røykere om sigaretter fortsetter å smake vondt og man brekker seg av det. Slik er det også med analsex. Så vidt jeg kan skjønne vil det i de fleste tilfeller være snakk om at jenta har en psykisk sperre når det gjelder analsex. Hvis hun i det hele tatt har kommet over det-gjør-vondt-stadiet. Og så finnes det faktisk mennesker som har sperrer mot oralsex også, jeg har selv vært borti jenter som har opplevd overgrep og som ikke tåler å få noe i munnen.
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #392 Skrevet 20. august 2009 Kristian, det er en vesentlig forskjell på oralsex og analsex. Oralsex er slikking, suging mm. Det er ingen smerte forbundet med det, med mindre man biter, da. Analsex er penetrering i anus, det er mye trangere enn en skjede. For noen er det pirrende og deilig, for andre er det likegyldig, ubehagelig, for andre igjen direkte vondt. Mener du at jenter/damer som har det slik skal lide seg gjennom dette bare fordi partneren tenner på det? Absolutt ikke! Men mener man ikke kan vite hvordan det er med en gutt man ikke har prøvd det med. Analsex kan gjøres feil på 98 ulike måter, så kan jo godt henne hun hadde fått en positiv opplevelse med en gutt som tok litt mer hensyn og hatt litt mer peiling - om ikke, så skal hun seff få slippe. Poenget mitt - som du fortsatt ikke tar - er at DU kan ikke si JEG syns analsex er ditt og datt og oralsex er mindre problematisk pga ditt og datt ergo sånn er det. Det er ingen sannhet og fakta opplysning, det er DIN mening. Andre syns oralsex er kvalmt pga utflod,mensen, tiss osv. og syns f.eks. ikke analsex gjør vondt. Er bare så sær måte å argumentere på å hevde at dine meninger angående anal og oral er FAKTAOPPLYSNINGER som er rett, DE ER RETT FOR DEG, IKKE nødvendigvis for alle andre.
Gjest Eurodice Skrevet 20. august 2009 #393 Skrevet 20. august 2009 Absolutt ikke! Men mener man ikke kan vite hvordan det er med en gutt man ikke har prøvd det med. Analsex kan gjøres feil på 98 ulike måter, så kan jo godt henne hun hadde fått en positiv opplevelse med en gutt som tok litt mer hensyn og hatt litt mer peiling - om ikke, så skal hun seff få slippe. Poenget mitt - som du fortsatt ikke tar - er at DU kan ikke si JEG syns analsex er ditt og datt og oralsex er mindre problematisk pga ditt og datt ergo sånn er det. Det er ingen sannhet og fakta opplysning, det er DIN mening. Andre syns oralsex er kvalmt pga utflod,mensen, tiss osv. og syns f.eks. ikke analsex gjør vondt. Er bare så sær måte å argumentere på å hevde at dine meninger angående anal og oral er FAKTAOPPLYSNINGER som er rett, DE ER RETT FOR DEG, IKKE nødvendigvis for alle andre. Vi snakker forbi hverandre her, tydeligvis. Jeg har mine synspunkter og preferanser, du har dine. Andre har sine. Du har uthevet en del ord. Er de bokstavelig myntet på meg, eller snakker du generelt? Hvis du har oppfattet meg dithen at jeg mener at bare min måte å se ting på er den eneste saliggjørende, er det fullstendig feil. Jeg har ingen bastante grenser i mitt seksualliv. Det eneste måtte være direkte sadisme.
Sarah_83 Skrevet 20. august 2009 #394 Skrevet 20. august 2009 Utrolig mange latterlige utsagn her gitt, mange patetiske mannfolk spesielt som ikke har greie på verken damer eller hva et forhold er.
Cuckold Skrevet 20. august 2009 #395 Skrevet 20. august 2009 Utrolig mange latterlige utsagn her gitt, mange patetiske mannfolk spesielt som ikke har greie på verken damer eller hva et forhold er. Da er det jo godt at vi har deg her da, slik at vi kan bli vist til rette og få del i din visdom og innsikt.
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #396 Skrevet 20. august 2009 Vi snakker forbi hverandre her, tydeligvis. Jeg har mine synspunkter og preferanser, du har dine. Andre har sine. Du har uthevet en del ord. Er de bokstavelig myntet på meg, eller snakker du generelt? Hvis du har oppfattet meg dithen at jeg mener at bare min måte å se ting på er den eneste saliggjørende, er det fullstendig feil. Jeg har ingen bastante grenser i mitt seksualliv. Det eneste måtte være direkte sadisme. Det uthevede var ment generelt, men også til deg siden jeg syns du argumenterte litt på den måten ovenfor.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #397 Skrevet 20. august 2009 Vil bare understreke at opplevelsen gjelder for MEG, men at det kan oppleves som generalisering av menn, siden det er det kjønnet jeg stort sett har hatt sex med. Hadde jeg møtt en mann og opplevd sneven av holdningen som jeg syntes kommer til uttrykk hos noen menn og kvinner her, hadde jeg umiddelbart oppført meg som en grå mus mellom laknene. (den ene gangen) Hvis jeg hadde blitt beskyldt for å ha rast fra meg fordi jeg hadde hatt annen sex med en annen mann, eller sett på som horete for min deltagelse i en eller annen sex akt, hadde det i seg selv gjort meg tilbakeholden og lite villig. Jeg skjønner ikke hvordan man kan rase fra seg seksuelt... Er det mulig å rase fra seg i fht andre behov også, som å spise, sove, være trygg, osv? Skaffe seg erfaring er en ting jeg kan skjønne, men å kalle det rase fra seg? Det er måten menn har forholdt seg til meg som person som har avgjort hvor villig jeg har vært til å prøve ut nye og gamle ting med dem. Hvis de hadde signalisert at de følte seg snytt fordi de ikke har fått en del som andre har fått, så får det være deres problem, ikke mitt. Jeg skjønner ikke at en del menn ikke skjønner at de ødelegger for sine oppleveser selv ved å ha en nedlatende holdning til kvinner som liker sex generelt, og samtidig forventer at deres egen kvinne skal imøtekomme og levere det meste på det seksuelle plan!?
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #398 Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg skjønner ikke at en del menn ikke skjønner at de ødelegger for sine oppleveser selv ved å ha en nedlatende holdning til kvinner som liker sex generelt, og samtidig forventer at deres egen kvinne skal imøtekomme og levere det meste på det seksuelle plan!? Hmm...Jeg har ikke noen nedlatende holdning til kvinner som liker sex. At jeg kan ha en nedlatende/kritisk holdning til kvinner som liker sex med en mengde ulike og ukjente menn - det er nok sant. Vil kanskje ikke kalle det nedlatende, men de appelerer ikke til meg om man tenker i betydning kjærestemateriale. At jenter har hatt masse sex og ulik sex med tidligere partnere osv. har jeg ikke noe problem med. Men kritikken din mener jeg treffer litt feil. Eller det jeg har skrevet om i denne tråden har vært følgende scenario: jeg møter en dame, blir forelsket og blir sammen. Det viser seg da at hun ikke ønsker det samme som meg i senga, og grunnen til dette er at hun har prøvd diverse ting med andre menn og har nå funnet ut at dette vil hun ikke mer. Kjipt hun ikke vil prøve det med meg - kunne jo henne det hadde blitt en positiv opplevelse for henne, og kjipt at andre menn har fått nyte av henne på måter som jeg også hadde ønsket, men ikke får lov til. Om man da snakker om ødelegge opplevelser så blir jo det helt feil. Hvilke opplevelser blir ødelagt? De tingene hun ikke vil, vil hun vel ikke noe mer eller mindre uansett hvordan jeg reagerer. Endret 20. august 2009 av kristian82
waco Skrevet 21. august 2009 #399 Skrevet 21. august 2009 Kristian glem det, de damene her på forumet mener at vi har nedlatende holdninger til sex bare fordi vi ønsker å finne ut om sex sammen med dama og ikke det at dama har gjort alt sammen før. Slik at vi aldri kan oppleve noe nytt sammen (pga at alt har hun gjort tusen ganger før med hundre forskjellige). Sukk. I stedet så mener damene her at det er vi som har et problem? Når vårt eneste ønske er å gjøre noe med dama hun kanskje ikke har gjort med alle mulige tilfeldige?
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. august 2009 #400 Skrevet 21. august 2009 Utrolig mange latterlige utsagn her gitt, mange patetiske mannfolk spesielt som ikke har greie på verken damer eller hva et forhold er. Ja, det pleier jo alltid å være damer som har best peiling på disse forholdene..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå