Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #21 Skrevet 11. august 2009 Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Du skal dumpe henne. Ikke fordi hun har hatt rå sex med andre, men fordi du ikke har makt nok over henne til å få henne til å gjøre det samme med deg. Hun er sterkere enn deg og i et slikt forhold vil du aldri bli lykkelig. I dag går det kanske greit siden du fremdeles er litt forelsket i henne, men den type dame utvikler seg nærmest garantert til å bli en drage over tid. Du vil utvikle deg til å bli en tøffel av en mann før hun finner seg en ny fyr som gjør henne så betatt at hun stiller rumpa si til disposisjon igjen. For din egen skyld, kom deg vekk!
Gjest Coarvi Skrevet 11. august 2009 #22 Skrevet 11. august 2009 Jeg forstår meg ikke på slike spørsmål. "Greit å dumpe henne?"??? Ja, selvfølgelig, vil du ikke være sammen med henne så er det HELT GREIT å dumpe henne, det er sånn det fungerer. Ingen blir sint på folk som har dumpet en de ikke vil være sammen med lenger. Doh. Av og til blir jeg overrasket over folks tankegang.
Gjest m47 Skrevet 11. august 2009 #23 Skrevet 11. august 2009 Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå. Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang. Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Jeg sier også dump. Fordi du ikke setter pris på henne og sånn sett ikke fortjener henne. Når du vil dumpe henne for ingenting nå, så viser det at hele forholdet ligger svært tynt an. Hvis du dumper henne nå, istedet for å vente et par år, så sparer du henne for sterkt utviklet kjærlighetssorg.
Gjest ~VanDora~ Skrevet 11. august 2009 #24 Skrevet 11. august 2009 Jeg står fortsatt ved mitt aller første innlegg som var DUMP HENNE! Fordi da kan hun finne en som ikke bryr seg om fortiden hennes. Du har klart å flytte sammen med henne, det burde jo bety at dere er (var) veldig glade i hverandre. Men det virker ikke som det betyr så veldig mye nå.. De fleste har hatt en periode eller to i livet der de har gjort ting som andre personer helst skulle sett ikke eksisterte. Jeg har gjort det og angrer ikke. Min sambo har gjort det og han angrer (det er ikke bare snakk om sex) Men skulle vi hengt oss opp i hverandres fortid fordi begge har gjort noe den andre ikke ville gjort/likt så hadde vi ikke vært samboere i dag og hatt det superfint sammen. Men hey! Ditt valg og du har lov å dumpe henne!! Kanskje du burde lage en intervjuliste eller få en bakgrunnsundersøkelse av neste jenta du blir sammen med.. spare personen for stresset med å måtte flytte ut av leiligheta så fort du finner ut at hun har gjort noe du ikke liker.
Damiana Skrevet 11. august 2009 #25 Skrevet 11. august 2009 Hun kan åpenbart ikke være seg selv sammen med deg, så for hennes skyld vil jeg foreslå at du dumper henne, ja. De fleste har en seksuell fortid, at du ikke takler den er jo ditt problem.
Gjest amatør Skrevet 11. august 2009 #26 Skrevet 11. august 2009 Dump henne! Hun har oppført seg horete. Hadde du vært kjøper av seksuelle tjenester i ditt tidligere liv hadde du sett at 99% her inne hadde bedt henne dumpe deg.
Cuckold Skrevet 11. august 2009 #27 Skrevet 11. august 2009 Dette er nøyaktig samme problematikk som ble diskutert i tråden "Når hun har rast fra seg med andre menn" under Seksualitet. Ta en titt på den, det var mange interessante synspunkt som kom frem der.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #28 Skrevet 11. august 2009 Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå. Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang. Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Den med dårligst moral her må jo være den som lar anonyme på nett avgjøre forholdet. Forkastelig!
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #29 Skrevet 11. august 2009 (endret) Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå. Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang. Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Hadde heller dumpet henne om antallet partnere var 43, hva hun har gjort med de 8 hun har vært sammen med bryr jeg meg ikke noe om. At hun hadde analsex OG sugde karen etterpå får vel være opp til henne, men at hun IKKE lar deg få analsex engang men tydeligvis var villig til alt mulig med han andre karen er grunn til å dumpe ho spør du meg. Hadde i alle fall jeg gjort om dama sa - nei, likte at andre gutter sprutet meg i ansiktet, analsex, røff sex osv. men med deg kristian82 vil jeg bare ha misjonæren under dyna med lyset av. Thank you and goodbye. Endret 11. august 2009 av kristian82 1
Gjest hare Skrevet 11. august 2009 #30 Skrevet 11. august 2009 Hadde heller dumpet henne om antallet partnere var 43, hva hun har gjort med de 8 hun har vært sammen med bryr jeg meg ikke noe om. At hun hadde analsex OG sugde karen etterpå får vel være opp til henne, men at hun IKKE lar deg få analsex engang men tydeligvis var villig til alt mulig med han andre karen er grunn til å dumpe ho spør du meg. Hadde i alle fall jeg gjort om dama sa - nei, likte at andre gutter sprutet meg i ansiktet, analsex, røff sex osv. men med deg kristian82 vil jeg bare ha misjonæren under dyna med lyset av. Thank you and goodbye. først av alt vil jeg bare kommentere den vanen jeg ser flere menn her inne har om at de sier "dama mi må være villig til å prøve alt med meg" - men når hun har gjort det med andre, da er hun horete. og det denne gjesten sier om når man ikke har makt ove henne til å gjøre som man vil, da skal hun dumpes.... sex gjennom fysisk/psykisk makt er voldtekt! uansett om det er kjæresten eller en vilt fremmed. så til kristian 82: du virker ellers å ha et greit syn på forhold&slikt. har du og de andre her aldri stilt spørsmålet om hvorfor hun gjorde disse tingene med en annen? kan det være at hun skammer seg over disse handlingene, eller at hun følte seg presset i den situasjonen - men har selvrespekt nok, og kanksje føler seg virkelig elsket av sin nye kjæreste at hun faktisk tør å si nei til noe hun egentlig ikke vil? jeg tviler sterkt på at hun synes dette var helt ok siden hun ikke gjør det igjen. det kan være mange grunner til at hun lot seg presse til dette, og at hun sier nei nå tar jeg som et tegn på to ting: hun vil aldri gjøre dette igjen, og hun føler seg langt tryggere sammen med den nye kjæresten - og tør dermed si nei til noe hun ikke vil. så spørsmålet her er ikke hvorfor hun ikke gjør dette med deg, men hvorfor du vil at hun skal gjøre det samme med deg - som muligens føles nedverdigende for henne.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #31 Skrevet 11. august 2009 Nå må jeg kanskje ta høyde for at jeg generaliserer her, men nå er jeg litt i tvil om når menn mener kvinner skal være ærlig?? Jeg tror jeg har skjønt at det kommer an på hvor selvtilliten og selvfølelsen er festet da, i hodet, hjertet eller pikken. Men det kan hende man skal la være å spørre om ting man ikke tåler svaret på også! Men som svar på spørsmålet ditt. Ja, forlat henne. Hun fortjener en mann med større baller.
Cuckold Skrevet 11. august 2009 #32 Skrevet 11. august 2009 først av alt vil jeg bare kommentere den vanen jeg ser flere menn her inne har om at de sier "dama mi må være villig til å prøve alt med meg" - men når hun har gjort det med andre, da er hun horete. Det var vel å vri det litt lenger enn jeg har lest. Det mange menn ønsker er at den han elsker ikke skal ha gått lenger med andre menn, at hun skal ha den heftigste sexen med ham. Det aner meg at du som skriver med nicket "hare" er jente. Jeg tror mange jenter er uvitende om hvilken betydning heftig sex har for en mann. Det blir litt dumt å gjenta det her, så jeg foreslår at du søker deg til tråden "Når hun har rast fra seg med andre menn" (under Seksualitet) Der finner du en ganske grundig gjennomgang av problematikken. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=412594
aline Skrevet 11. august 2009 #33 Skrevet 11. august 2009 At hun hadde analsex OG sugde karen etterpå får vel være opp til henne, men at hun IKKE lar deg få analsex engang men tydeligvis var villig til alt mulig med han andre karen er grunn til å dumpe ho spør du meg. Hadde i alle fall jeg gjort om dama sa - nei, likte at andre gutter sprutet meg i ansiktet, analsex, røff sex osv. men med deg kristian82 vil jeg bare ha misjonæren under dyna med lyset av. Thank you and goodbye. Men har hun sagt at hun LIKTE å bare ha analt og oral sex med denne andre mannen da? at hun hadde det, betyr overhode ikke at hun likte det, og det betyr ihvertfall ikke at hun likte den typen sex, med den mannen, bedre en hun liker den sexen hun idag har med sin kjære. Ikke har ts sagt at de kun har misjonær under dyna med lyset av heller, dersom analsex er det eneste man kan finne på med en mann for å ha heftig sex, så er det egentlig ganske synd! Og det kommer fra en som gjerne kan ha analsex og like det. Hadde ikke han jeg bryr meg om følt sexen får som heftig uten at jeg hadde hatt analsex med ham, så hadde jeg faktisk begynt å lure. Det mange menn ønsker er at den han elsker ikke skal ha gått lenger med andre menn, at hun skal ha den heftigste sexen med ham. Det aner meg at du som skriver med nicket "hare" er jente. Jeg tror mange jenter er uvitende om hvilken betydning heftig sex har for en mann. Kanskje det er mange kvinner som ikke skjønner hvor redd menn er for at de skal ah hatt heftigere sex med noen andre, men det kanskje ikke mange menn forstår, er at kvinner kan ha fantastisk heftig og super sex helt uten å gå lengst mulig. Jeg tror at for mange kvinner, så er ikke heftigheten nødvendigvis bestemt utifra om de går lenger en andre eller lenger en de har gjort før, men intensiteten, følelsen og tenningen i det de GJØR. Fokusen er kanskje litt mer på hva de gjør og hva de nyter, ikke så mye på hva de har gjort med andre eller hva de kunne gjort. Og mener virkelig menn, med hånden på hjertet, at dersom en kvinne har hatt analsex med en partner tidligere, kanskje uten å nyte NOE av det, så MÅ hun ha det også med alle andre partnere, ellers snyter hun dem for heftig sex? Kjære min, dersom det er sånn, så må man jo bare rett og slett slutte å gjøre noe annet en misjonæren med noen da, tilfelle man ikke liker noe av det man prøver. For har man først gjort det, så må man gjøre det alltid. Uansett om man liker det eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #34 Skrevet 11. august 2009 Vanskelig greie den hore/ madonna tingen. Hvis en mann gir uttrykk for at han syntes andre kvinner (om det er naboen, tidligere kvinner, venninner, på film, osv) som nyter heftig sex er løse på tråden, sexfikserte, mindreverdig og horete så vil jeg syntes det er vanskelig å være heftig i samme i seng som han, selv om jeg har vært det med andre! De menn som tåler at kvinner kan begjære (og ikke bare deres kvinne, men alle kvinner) i like stor grad som menn, de vil jeg gjerne være vill med i deres seng!
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2009 #35 Skrevet 11. august 2009 Sånn forøvrig bør folk se filmen Chasing Amy om de sliter med partnerns seksuelle fortid.
Cullen Skrevet 11. august 2009 #36 Skrevet 11. august 2009 Hadde heller dumpet henne om antallet partnere var 43, hva hun har gjort med de 8 hun har vært sammen med bryr jeg meg ikke noe om. At hun hadde analsex OG sugde karen etterpå får vel være opp til henne, men at hun IKKE lar deg få analsex engang men tydeligvis var villig til alt mulig med han andre karen er grunn til å dumpe ho spør du meg. Hadde i alle fall jeg gjort om dama sa - nei, likte at andre gutter sprutet meg i ansiktet, analsex, røff sex osv. men med deg kristian82 vil jeg bare ha misjonæren under dyna med lyset av. Thank you and goodbye. Takk gud for det, for en som hadde denne tankegangen ville jeg aldri ønsket å være sammen med.
Cuckold Skrevet 11. august 2009 #37 Skrevet 11. august 2009 Vanskelig greie den hore/ madonna tingen. Hvis en mann gir uttrykk for at han syntes andre kvinner (om det er naboen, tidligere kvinner, venninner, på film, osv) som nyter heftig sex er løse på tråden, sexfikserte, mindreverdig og horete så vil jeg syntes det er vanskelig å være heftig i samme i seng som han, selv om jeg har vært det med andre! De menn som tåler at kvinner kan begjære (og ikke bare deres kvinne, men alle kvinner) i like stor grad som menn, de vil jeg gjerne være vill med i deres seng! Hore/madonna-tankegang er nok noe litt annet. Den som lider av hore/madonna-tankegang liker ikke at dama har hatt en spennende seksuell fortid. Det vi snakker om her handler vel mer om at du ønsker at kvinnen i ditt liv også skal gå lengst og ha sine sterkeste kicks med deg, at du synes det er sårt når hun har rast fra seg med andre menn og hatt sine "skitneste" og mest forbudte opplevelser med dem.
Cuckold Skrevet 11. august 2009 #38 Skrevet 11. august 2009 (endret) Det mange menn ønsker er at den han elsker ikke skal ha gått lenger med andre menn, at hun skal ha den heftigste sexen med ham. Det aner meg at du som skriver med nicket "hare" er jente. Jeg tror mange jenter er uvitende om hvilken betydning heftig sex har for en mann. Kanskje det er mange kvinner som ikke skjønner hvor redd menn er for at de skal ah hatt heftigere sex med noen andre, men det kanskje ikke mange menn forstår, er at kvinner kan ha fantastisk heftig og super sex helt uten å gå lengst mulig. Jeg tror at for mange kvinner, så er ikke heftigheten nødvendigvis bestemt utifra om de går lenger en andre eller lenger en de har gjort før, men intensiteten, følelsen og tenningen i det de GJØR. Fokusen er kanskje litt mer på hva de gjør og hva de nyter, ikke så mye på hva de har gjort med andre eller hva de kunne gjort. Og mener virkelig menn, med hånden på hjertet, at dersom en kvinne har hatt analsex med en partner tidligere, kanskje uten å nyte NOE av det, så MÅ hun ha det også med alle andre partnere, ellers snyter hun dem for heftig sex? Kjære min, dersom det er sånn, så må man jo bare rett og slett slutte å gjøre noe annet en misjonæren med noen da, tilfelle man ikke liker noe av det man prøver. For har man først gjort det, så må man gjøre det alltid. Uansett om man liker det eller ei. Fra egen erfaring har jeg lært at kvinner ofte kan slå seg mer løs sammen med en vilt fremmed og gjøre ting med ham hun ikke ville ønske å gjøre med en hun skal dele resten av livet med. Men det er ikke til å komme forbi at dette kan oppleves sårt for den som virkelig elsker henne. Jeg har selv vært i begge roller, og også som "predator" eller hva man skal kalle det, dvs i rollen som "den fascinerende fremmede" har jeg opplevd et stikk av sorg når jeg har forstått at hun har en kjæreste hjemme som hun aldri ville gitt tilsvarende frie tøyler. Samtidig bør jeg for ordens skyld nevne at jeg er så merkelig skrudd sammen at jeg faktisk kan finne en form for nytelse selv i å vite at kjæresten min har gitt mer til andre menn. Men dette er jo ikke blant de vanligste kinks, så det går liksom ikke an å kreve at alle menn skal se det på den måten. Endret 11. august 2009 av Cuckold
LitaPia Skrevet 11. august 2009 #39 Skrevet 11. august 2009 Nok en grunn til å ikke la tidligere sexliv være et tema i nåværende forhold..
aline Skrevet 11. august 2009 #40 Skrevet 11. august 2009 Fra egen erfaring har jeg lært at kvinner ofte kan slå seg mer løs sammen med en vilt fremmed og gjøre ting med ham hun ikke ville ønske å gjøre med en hun skal dele resten av livet med. Men det er ikke til å komme forbi at dette kan oppleves sårt for den som virkelig elsker henne. Jeg har selv vært i begge roller, og også som "predator" eller hva man skal kalle det, dvs i rollen som "den fascinerende fremmede" har jeg opplevd et stikk av sorg når jeg har forstått at hun har en kjæreste hjemme som hun aldri ville gitt tilsvarende frie tøyler. Samtidig bør jeg for ordens skyld nevne at jeg er så merkelig skrudd sammen at jeg faktisk kan finne en form for nytelse selv i å vite at kjæresten min har gitt mer til andre menn. Men dette er jo ikke blant de vanligste kinks, så det går liksom ikke an å kreve at alle menn skal se det på den måten. Min erfaring, både egen og hva jeg hører fra venninder, er vel heller motsatt. Men så er ingen av oss heller typen til å gå ut å ha sex med "en spennende fremmed" når vi har kjærste hjemme, så det er nok forskjell på de kvinnene som har det slik, og meg + mine. Påstår ikke å være noe dydsmønster, og har hatt nok ons i mine yngre dager, men må helt ærlig få påstå at heftig sex først er noe jeg har hatt med en mann jeg virkelig virkelig liker og ønsker en fremtid med. DA er det lett å slå seg løs, tørre vise sider andre ikke får se. Og jeg tror faktisk at det er ganske mange kvinner som har mye myyyyye heftigere og bedre sex, ihvertfall for henne, med en mann hun elsker og føler seg trygg på, en med en fremmed hun møter på byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå