Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noen i denne tråden har da sagt at hun kanskje lot seg styre til å gjøre ting hun ikke ville fordi hun var så forelsket. Det er kanskje litt søkt å tro at noen gjør ting de ikke vil i flere måneder ut av forelskelse. Men slikt skjer! Kvinner lever i voldelige ekteskap også i flere år, og hevder at de elsker mannen sin og forsvarer ham! Vi aner egentlig ingenting om hvorfor hun gjorde som hun gjorde elller hvordan hennes forhold til eksen egentlig var. Vi bare gjetter!!!

Nemlig. Og om vi skulle følge den tankegangen og sammenligne med tilfellet til ts så skulle jo det bety at en kvinne som før hadde levd i et voldelig ekteskap burde finne seg i en og annen ørefik fra ny mann, som bevis på at hun elsker ham også. For hun lot jo eksen få slå...

Jeg vet. Vill sammenligning med dette med anal. Men man kan ikke drive å si at man skal bevise følelsene sine på den måten. Og det å skulle gjøre det med nåværende bare fordi man gjorde med eksen er ikke selvsagt. Det er greit at man blir litt misunnelig på at en annen fikk gjøre noe. Men da må man bare slutte å tenke på akkurat det og heller fokusere på forholdet mellom seg selv og kjæresten sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det med forelskelse. Ja det kan ha vært en stor forelskelse som gjorde at hun var ettergivende for eksen. Men jeg ser ikke sammenhengen ved at jenta skal være ettergivende for TS også - for å bevise at hun også er forelsket i ham.

Mulig min oppfatning av dette er farget av at jeg ikke måler mennesker og følelser på den måten.

Hvis en mann sier til meg at han gjorde mye dumt med en eks fordi han var så forelsket i henne. Ja da var du dum da, tenker jeg. Jeg blir jo ikke sjalu og vil at han skal være like dum og viljeløs sammen men meg for å bevise at han også er forelsket nok i meg.

Så forskjellige er vi altså. Men det må vi selvsagt ha lov til. Selv om jeg ikke ville ønske å gjøre det samme med henne som forgjengeren, ville jeg gjerne at hun skulle være minst like forelsket i meg. Hvis jeg var TS.

Hadde vi snakket om to forskjellige jenter ville det vært vanskelig å sammenlikne graden av forelskelse, det er ikke alle jenter som vil være like villig til å strekke seg langt og lenger enn langt for han hun er på knærne for, men her snakker vi om tross alt om den samme jenta, og det har ikke engang gått tid mellom forholdene, så det er heller ikke snakk om at hun har blitt eldre og fått et mer dempet følelsesliv.

Derfor er det ikke så rart om man sammenlikner måten hun oppførte seg sist hun var skikkelig forelsket med måten hun oppfører seg på i dag. Uten at jeg av den grunn skal påstå at TS har blitt the rebound guy.

Skrevet
SITER

Man kan ikke si at det kun er hva "jeg" selv synes, som skal lissom bestemme hva som er rett og hva som er naturlig osv

Nå har du jo klippet sitatet ut uten henvisning til innlegget det stod i, men hvis jeg ikke husker feil var det Kristian som skrev dette. Og slik jeg leste ham er dette å snu meningen av sitatet helt på hodet. Det han ville ha frem var, hvis jeg forstod ham rett, nettopp at det ikke kan være jeg (les: kvinnen) alene som skal bestemme hva som er rett og naturlig i et forhold. I et forhold må partene stille likt og det er ikke hun som har definisjonsmakten i forhold til hva som er greit og hva som ikke er greit.

Så om hun synes analsex stinker, men mener at han bør utføre oralsex på henne selv om han synes oralsex suger, ser vi et forsøk på å tilrane seg definisjonsmakten over seksualiteten, og da er det ikke lenger snakk om gjensidighet, men om at den ene ønsker å dominere. Begge parter bør kunne strekke seg og bidra til at den andre får gode opplevelser, men selvsagt ikke dersom man har en alvorlig sperre på et område. Men så tror jeg heller ikke det ville vært noe problem for TS å avstå fra analsex om de ellers hadde et spennende og grensesprengende sexliv.

Jævelig BRA cuckold, du siterer KORREKT og VRIR IKKE PÅ ALT JEG SIER. Flere skulle vært som deg - dvs. klart å lese et innlegg. Greit å være uenig, men blir jo bare TULL når folk vrir og vender og ikke engang forstår hva jeg skriver. Jeg skriver absolutt ikke så uforklarlig og såååå dårlig norsk!

Gjest GjesteCronos
Skrevet
Men har hun sagt at hun LIKTE å bare ha analt og oral sex med denne andre mannen da? at hun hadde det, betyr overhode ikke at hun likte det, og det betyr ihvertfall ikke at hun likte den typen sex, med den mannen, bedre en hun liker den sexen hun idag har med sin kjære.

Ikke har ts sagt at de kun har misjonær under dyna med lyset av heller, dersom analsex er det eneste man kan finne på med en mann for å ha heftig sex, så er det egentlig ganske synd! Og det kommer fra en som gjerne kan ha analsex og like det. Hadde ikke han jeg bryr meg om følt sexen får som heftig uten at jeg hadde hatt analsex med ham, så hadde jeg faktisk begynt å lure.

Kanskje det er mange kvinner som ikke skjønner hvor redd menn er for at de skal ah hatt heftigere sex med noen andre, men det kanskje ikke mange menn forstår, er at kvinner kan ha fantastisk heftig og super sex helt uten å gå lengst mulig.

Jeg tror at for mange kvinner, så er ikke heftigheten nødvendigvis bestemt utifra om de går lenger en andre eller lenger en de har gjort før, men intensiteten, følelsen og tenningen i det de GJØR. Fokusen er kanskje litt mer på hva de gjør og hva de nyter, ikke så mye på hva de har gjort med andre eller hva de kunne gjort.

Og mener virkelig menn, med hånden på hjertet, at dersom en kvinne har hatt analsex med en partner tidligere, kanskje uten å nyte NOE av det, så MÅ hun ha det også med alle andre partnere, ellers snyter hun dem for heftig sex? Kjære min, dersom det er sånn, så må man jo bare rett og slett slutte å gjøre noe annet en misjonæren med noen da, tilfelle man ikke liker noe av det man prøver. For har man først gjort det, så må man gjøre det alltid. Uansett om man liker det eller ei.

Det du her tar utgangspunkt i, virker å være at alle menn føles likt for en dame.

Om du hadde en eks med kjempekølle, prøvde analsex, og det ikke var noe særlig, får ny type med mindre utstyr, og fremdeles nekter å prøve fordi det gjorde vondt første gangen. I tillegg var gamletypen utålmodig, mens den nye tar seg tid til å være lydhør for hvordan du har det under sex..... Er det da utenkelig å ville prøve igjen?

Eller er det faktisk sånn at en kuk er en kuk er en kuk?

Det virker faktisk sånn på dine innlegg her.

Det ts i mine øyne virker å slite mest med, er at dama hans holder rumpa hellig nå, og ikke gjorde det før?

Skrevet

Cronos, man kan oppleve sperrer etter å ha opplevd mindre gunstige ting i senga.

Det seksuelle er faktisk ganske skjørt for både kvinner og menn, tro det eller ei. Har en mann sagt: "Jeg klarer ikke å komme når du rir meg!" Så vil en kvinne svært ofte høre: "Han sier jeg er dårlig til å ri, nå skal jeg aldri ri mer!"

Det han kan ha sagt er at: "Jeg klarer ikke å komme når du rir meg!"

Så tar hun med seg at hun ikke kan ri inn i neste forhold, og han tar med seg at damer ikke liker å ri ham fordi han ikke alltid kommer av det.

Man må øve, prøve og tørre å åpne opp for nye partnere, forstå at sex med en partner er nytt og ikke den man har hatt sex med før...

Som sagt når det gjelder den meget fraværende TS situasjon, så sier jeg som jeg har gjort før, la eks være eks, tidligere sex være tidligere sex, jeg vil IKKE vite hva mine nåværende har gjort i senga med forhenværende. Det er oss og vårt sexliv som teller. Sånn er det- å dra tidligere erfaringer med seg i eksisterende seng vil skape sjalusi, krangel og usikkerhet.

Skrevet
Det med forelskelse. Ja det kan ha vært en stor forelskelse som gjorde at hun var ettergivende for eksen. Men jeg ser ikke sammenhengen ved at jenta skal være ettergivende for TS også - for å bevise at hun også er forelsket i ham.

Mulig min oppfatning av dette er farget av at jeg ikke måler mennesker og følelser på den måten.

Hvis en mann sier til meg at han gjorde mye dumt med en eks fordi han var så forelsket i henne. Ja da var du dum da, tenker jeg. Jeg blir jo ikke sjalu og vil at han skal være like dum og viljeløs sammen men meg for å bevise at han også er forelsket nok i meg.

Det er sant nok det at man ikke trenger å gjenta en dumhet men ny kjæreste for å bevise hvor forelsket man er. Og at man er like, hvis ikke mer, forelsket i den nye kjæresten.

Men du glemmer en ting Gro Anita. Denne kjæresten er også forelsket og vil trolig det beste for deg. Han er ikke en som vil at du skal begå dumheter men som vil vise deg at ting også kan være fint.

Så forskjellige er vi altså. Men det må vi selvsagt ha lov til. Selv om jeg ikke ville ønske å gjøre det samme med henne som forgjengeren, ville jeg gjerne at hun skulle være minst like forelsket i meg. Hvis jeg var TS.

Hadde vi snakket om to forskjellige jenter ville det vært vanskelig å sammenlikne graden av forelskelse, det er ikke alle jenter som vil være like villig til å strekke seg langt og lenger enn langt for han hun er på knærne for, men her snakker vi om tross alt om den samme jenta, og det har ikke engang gått tid mellom forholdene, så det er heller ikke snakk om at hun har blitt eldre og fått et mer dempet følelsesliv.

Derfor er det ikke så rart om man sammenlikner måten hun oppførte seg sist hun var skikkelig forelsket med måten hun oppfører seg på i dag. Uten at jeg av den grunn skal påstå at TS har blitt the rebound guy.

Du har så rett Cuckold.

Og når man er forelsket, og gjerne også nyforelsket, så er man ofte litt sårbar.

Det er det virkelig lov å bli litt sår og litt skeptisk til at man ikke "får" det som en tidligere kjæreste fikk. Grensen for hva som er akseptabelt innen sex er så forskjellig fra person til person at her er det også vanskelig å gå inn å generalisere hva som er riktig og galt å "finne seg i".

Det må være lov å ytre at man er litt usikker når slike ting skjer.

Og man skal ikke gå rundt og tro at gutter/menn tåler alt og ikke er sårbare. Spesielt når det gjelder sex så skal man vel være litt forsiktig. Jeg har ihvertfall et inderlig ønske om å være den beste for min mann - og da strekker jeg meg etter det. Og da kan det også gi utslag i at jeg synes det er stas at jeg - ved at det er jeg som gjør det - kan åpne øynene hans for nye ting! At noe han ikke brydde seg om før plutselig blir noe han synes er digg - med meg!!! Jeg har opplevd akkurat det... Og jeg er veldig glad for at jeg fikk tilliten til å prøve, til å introdusere noe som det viste seg at han likte. Nå forbinder han jo dette positive med meg!!! Skulle han ikke ha likt det så hadde vi overlevd det også. Men det gir litt ekstra seksuell selvtillit når man får til noe sånt. Også skaper det intime bånd i parforholdet!

Jeg sier vel kanskje nå at jeg synes at ts sin dame burde være villig til å prøve. Men det kan jeg jo ikke påvirke. TS deltar ikke her heller så å gi ham råd er umulig. Det er vel ikke det at han ikke får analsex som skal være grunn alene til at han går fra kjæresten. Men at dette er en medvirkende faktor og et eksempel på at de er en mismatch seksuelt er nok sikkert. Og det kan komme flere slike... Hvis dette påvirker ham så sterkt og hvis dette blir et vedvarende problem så er det nok riktig å gå.

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet

1. Hun er muligens enda mer forelsket i ts - nettopp derfor turte hun å fortelle han historien.

2. Men vi snakker om to forskjellige menn. Graden av jentas forelskelse spiller egentlig ingen rolle. Kanskje eksen var mye mer manipulerende. Kanskje TS er litt forsiktig av seg og at hun ikke forventet at han ville kreve noe når han hørte dette. Kan hende at eksen absolutt ikke var forelsket i henne, og at hun gjorde alt han sa for at hun trodde han skulle bli. TS er ikke sånn. osv osv osv. Hva vet vi??? Men jeg tror hun oppførte seg forskjellige fordi det er to forskjellige menn.

Det du her tar utgangspunkt i, virker å være at alle menn føles likt for en dame.

Om du hadde en eks med kjempekølle, prøvde analsex, og det ikke var noe særlig, får ny type med mindre utstyr, og fremdeles nekter å prøve fordi det gjorde vondt første gangen. I tillegg var gamletypen utålmodig, mens den nye tar seg tid til å være lydhør for hvordan du har det under sex..... Er det da utenkelig å ville prøve igjen?

Eller er det faktisk sånn at en kuk er en kuk er en kuk?

Det virker faktisk sånn på dine innlegg her.

Det ts i mine øyne virker å slite mest med, er at dama hans holder rumpa hellig nå, og ikke gjorde det før?

Tenk omvendt da.

At eksen hadde en bitteliten "kølle" og at det derfor var greit. Men TS han er velutstyrt han, derfor vil hun ikke. Kan være så enkelt også.

Mange av gutta her tenker så enkelt. At problemet ganske enkelt er at "rompa holdes hellig". Men for mange så handler det ikke bare om å kunne stikke rompa i været og ta imot. Det handler om følelser og tillit.

For noen jenter så er kuk bare kuk. Stor, liten, tykk eller tynn. For det er mannen den henger på og hvordan han er som er viktig.

Skrevet

1. Hun er muligens enda mer forelsket i ts - nettopp derfor turte hun å fortelle han historien.

Du kan ha veldig tillit til en nær venn, som mann må man være oppmerksom på at det er noe som kalles vennefellen, og det er ikke nødvendigvis slik at det er den hun er mest forelsket i hun har lettest for å betro seg til.

2. Men vi snakker om to forskjellige menn. Graden av jentas forelskelse spiller egentlig ingen rolle. Kanskje eksen var mye mer manipulerende. Kanskje TS er litt forsiktig av seg og at hun ikke forventet at han ville kreve noe når han hørte dette. Kan hende at eksen absolutt ikke var forelsket i henne, og at hun gjorde alt han sa for at hun trodde han skulle bli. TS er ikke sånn. osv osv osv. Hva vet vi??? Men jeg tror hun oppførte seg forskjellige fordi det er to forskjellige menn.

Flere gode teorier her, men jeg vet ikke om det er så mange av disse forklaringene som ville gitt meg mer ro i sjelen om jeg var TS.

Gjest GjesteCronos
Skrevet

Tenk omvendt da.

At eksen hadde en bitteliten "kølle" og at det derfor var greit. Men TS han er velutstyrt han, derfor vil hun ikke. Kan være så enkelt også.

Mange av gutta her tenker så enkelt. At problemet ganske enkelt er at "rompa holdes hellig". Men for mange så handler det ikke bare om å kunne stikke rompa i været og ta imot. Det handler om følelser og tillit.

For noen jenter så er kuk bare kuk. Stor, liten, tykk eller tynn. For det er mannen den henger på og hvordan han er som er viktig.

Så det er lettere å tilby rompa om ikke det er så sterke følelser med i bildet?

Nå vrir jeg litt på det du sier, men om jeg via en eller annen vei hadde fått vite at ei som sa hun elsket meg høyere enn noe, hadde gjennomført en eller annen sex-greie med noen andre, og nektet å gjennomføre den med meg, hadde det svidd. Sånn er det bare.

Og det har ingenting med å ikke takle fortiden. Det har med de følelsene du snakker om. Det må jo være den man elsker høyest man kommer nærmest på alle måter, og våger alt med.

Jeg har ikke noen interesse av analsex, men dette er for dama til ts på ingen måte upløyd mark. Hun har gjort det, og hadde det vært virkelig jævlig, hadde hun ikke gjort det flere ganger med eksen. Han og jeg tenker helt likt der.

Gjest Gjest_Nanna_*
Skrevet

Utrolig med alle damene i tråden som forventer at en kjæreste skal være så forståelsesfull og bare akseptere noe sånt som dette. En mann som fortsetter i et slikt forhold synes ikke jeg er en skikkelig mann, men en tøffel. Han ville vært helt uinteressant for meg.

Skrevet
Utrolig med alle damene i tråden som forventer at en kjæreste skal være så forståelsesfull og bare akseptere noe sånt som dette. En mann som fortsetter i et slikt forhold synes ikke jeg er en skikkelig mann, men en tøffel. Han ville vært helt uinteressant for meg.

Jamen herregud. Gutta forventer jo det samme andre veien.

At man skal være forståelsesfull og bare akseptere at mannen skal få anal!!!

Skrevet

Du har så rett Cuckold.

Og når man er forelsket, og gjerne også nyforelsket, så er man ofte litt sårbar.

Det er det virkelig lov å bli litt sår og litt skeptisk til at man ikke "får" det som en tidligere kjæreste fikk. Grensen for hva som er akseptabelt innen sex er så forskjellig fra person til person at her er det også vanskelig å gå inn å generalisere hva som er riktig og galt å "finne seg i".

Det må være lov å ytre at man er litt usikker når slike ting skjer.

Og man skal ikke gå rundt og tro at gutter/menn tåler alt og ikke er sårbare. Spesielt når det gjelder sex så skal man vel være litt forsiktig. Jeg har ihvertfall et inderlig ønske om å være den beste for min mann - og da strekker jeg meg etter det. Og da kan det også gi utslag i at jeg synes det er stas at jeg - ved at det er jeg som gjør det - kan åpne øynene hans for nye ting! At noe han ikke brydde seg om før plutselig blir noe han synes er digg - med meg!!! Jeg har opplevd akkurat det... Og jeg er veldig glad for at jeg fikk tilliten til å prøve, til å introdusere noe som det viste seg at han likte. Nå forbinder han jo dette positive med meg!!! Skulle han ikke ha likt det så hadde vi overlevd det også. Men det gir litt ekstra seksuell selvtillit når man får til noe sånt. Også skaper det intime bånd i parforholdet!

Jeg sier vel kanskje nå at jeg synes at ts sin dame burde være villig til å prøve. Men det kan jeg jo ikke påvirke. TS deltar ikke her heller så å gi ham råd er umulig. Det er vel ikke det at han ikke får analsex som skal være grunn alene til at han går fra kjæresten. Men at dette er en medvirkende faktor og et eksempel på at de er en mismatch seksuelt er nok sikkert. Og det kan komme flere slike... Hvis dette påvirker ham så sterkt og hvis dette blir et vedvarende problem så er det nok riktig å gå.

Flott skrevet! I et forhold der begge parter våger å vise seg sårbare og hente frem sine forbudte fantasier vil man kunne berike hverandre gjensidig. Og jeg tror mange vil oppleve det som deg, at det er gir et ekstra kick når du ser at han finner spenning i noe du har introdusert. Men også omvendt: At det er utviklende og kanskje enda mer spennende når du får utforske i sider av seksualiteten du ikke har vært så opptatt av tidligere - fordi den andre introduserer det.

Det som er avgjørende er nok at man har en del felles preferanser på det grunnleggende plan og at den ene ikke er mye mer eventyrlysten enn den andre. Slik at ikke en av partene hele tiden føler et press om å strekke seg. Men om man befinner seg på noenlunde samme nivå seksuelt trenger ikke ulikhet å være noe negativt. Snarere tvert imot. :)

Gjest Gjest_Nanna_*
Skrevet
Jamen herregud. Gutta forventer jo det samme andre veien.

At man skal være forståelsesfull og bare akseptere at mannen skal få anal!!!

Jeg tror ikke mange menn forventer at en kvinne som aldri har hatt interesse for anal, skal bli med på det uten videre.

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet

Nå vrir jeg litt på det du sier, men om jeg via en eller annen vei hadde fått vite at ei som sa hun elsket meg høyere enn noe, hadde gjennomført en eller annen sex-greie med noen andre, og nektet å gjennomføre den med meg, hadde det svidd. Sånn er det bare.

Og det har ingenting med å ikke takle fortiden. Det har med de følelsene du snakker om. Det må jo være den man elsker høyest man kommer nærmest på alle måter, og våger alt med.

Jeg har ikke noen interesse av analsex, men dette er for dama til ts på ingen måte upløyd mark. Hun har gjort det, og hadde det vært virkelig jævlig, hadde hun ikke gjort det flere ganger med eksen. Han og jeg tenker helt likt der.

Så hvis ts har liten tiss og hun er forelsket i ham så er det sikkert fritt fram for anal da!!

Jeg tror dette for dere menn handler mye om at dere er veldig konkurransemennesker. Dere må være den som har gjort mest med jenta. Får dere ikke det så er det ensbetydende med at hun var mer spennende før og at hun var villig til å gi mer til den forrige elskeren. Ellers er du snytt for noe og hun kan umulig være like glad i deg som eksen.

Lærdommen her må være at man ALDRI forteller om noe hvis man ikke har til hensikt å gjøre det igjen! Og da helst bedre og enda mer spennende med sin nåværende!!

Gjest GjesteCronos
Skrevet
Jeg tror ikke mange menn forventer at en kvinne som aldri har hatt interesse for anal, skal bli med på det uten videre.

Du har skjønt det.

Det hun hadde holdt på med, gikk forbi "prøving" av analsex. A2M gjentatte ganger er mer avansert enn å teste det en gang, og ikke ønske det igjen..

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Forresten må damer snart skjønne at analsexen er for hennes skyld. Men det er jo hu som går glipp av noe.

Takke meg heller til dama mi, - hun er med på alt, - selv om det også kan være mistenkelig.

Tullprat! Du snakker med to tunger, waco. I tidligere innlegg her har du bekreftet at analsex for deg er en måte å tukte kvinnen på, for å utøve makt og ydmyke henne.

Min oppfatning av menn som absolutt skal ha analsex, er fordi de vil ha et hull som er så trangt som mulig, å trenge inni. Det er ikke primært for kvinnens nytelse.

Endret av Belladonna
Skrevet
Lærdommen her må være at man ALDRI forteller om noe hvis man ikke har til hensikt å gjøre det igjen! Og da helst bedre og enda mer spennende med sin nåværende!!

Et veldig dårlig råd. Jeg tror det er med dette som med utroskap (uten noen som helst sammenlikning for øvrig) at det blir vanskeligere å forholde seg til jo lenger hun har holdt det skjult, og at den negative effekten blir størst dersom det kommer fra annet hold eller dukker opp som del av en annen historie.

For det du gjør her i livet avhenger av den informasjon du har, og om du har vært varsom med å foreslå eksperimentering i alle år for så å få vite at hun egentlig har vært veldig vill frem til dere ble sammen, føles det nok enda mer bittert. Hadde du visst det du vet nå ville du kanskje vært dristigere og dere kunne hatt det mye bedre sammen seksuelt.

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet
Du har skjønt det.

Det hun hadde holdt på med, gikk forbi "prøving" av analsex. A2M gjentatte ganger er mer avansert enn å teste det en gang, og ikke ønske det igjen..

Så viss du tester noen en gang og ikke liker det så er det greit.

Men om du gjør noe mange ganger da forventes det at man gjør det igjen, og igjen?

Jeg er enig i at edt jenta gjorde var forbi prøving. Det var jo det som var sexen for henne en god stund. Men allikevel så må man godta at hun ikke vil ha anal igjen uten å føle seg snutt for noe som liksom blir glorifisert her som den spennende tingen som ts går glipp av. For han så er det en spennende fantasi som jeg unner han å oppleve. Men ikke med jenta han er sammen med i den situasjonen hun er i med at hun sier nei. Spiller ingen rolle hvor mange ganger hun har gjort det før. Hun vil ikke ha anal mer! Ikke med noen mann overhodet! Det er ingen grunn til å være misunnelig på eksen. Heller det motsatte. Stakkars mann som bare klarer å ha sex hvis han tar henne i rompa og hun suger den etterpå.

Skrevet
Tullprat! Du snakker med to tunger, waco. I tidligere innlegg her har du bekreftet at analsex er en måte å tukte kvinnen på, for å utøve makt og ydmyke henne.

Min oppfatning av menn som absolutt skal ha analsex, er fordi de vil ha et hull som er så trangt som mulig, å trenge inni. Det er ikke primært for kvinnens nytelse.

Tullprat? For det første var det du som mente at analsex er å ydmyke, og for det andre så finnes det jenter som finner nytelse av littegranne underkastelse. Det kan være befriende å være ansvarsløs.

Jeg kan forstå at ikke alle kvinner har den samme variasjonsbredden når det gjelder seksualerfaring, men det betyr ikke at man behøver å la frusterasjonen gå utover meg.

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet

Det er noe romantisk i det at den man elsker høyest våger man alt med! (I såfall må man jo også våge å si nei.)

Hvis den ene parten i et forhold er sterkere enn den andre så kan jo dette bli brukt som et maktmiddel. Om du elsker meg så hadde du gjort.... Om du virkelig elsker meg så er du med på.... osv. For meg så er der sånn at det er den som elsker som selv bestemmer hva han/hun skal være med på. Og hvis man vil være med på noe - uansett hvor sært og rart det måtte være - så foreslår man det fordi man våger! Men man må også tåle å få et nei. Og ikke da si at hvis du elsker meg høyt så sier du ja. Skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...