Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå.

Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang.

Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn?

Videoannonse
Annonse
Gjest ~VanDora~
Skrevet

Dump henne.

Ikke fordi grunnen din er så god, men fordi hun da kan finne en fyr som ikke henger seg opp i fortiden sin.

Skrevet
Dump henne.

Ikke fordi grunnen din er så god, men fordi hun da kan finne en fyr som ikke henger seg opp i fortiden sin.

standard svar hver gang.......

Hvorfor har man ikke lov å bry seg om sin partners seksuelle fortid?

Jeg mener man BØR og SKAl bry seg om den, da både erfaringer, preferanser og evt sykdommer stammer fra den.

Hvordan en person optrer seksuelt sier mye om moral og personlighet på andre plan, og her har du en mann hvis kjæreste

a) har ydmykets seg selv til å utføre en handling på en mann som var selvdestruktiv og fornedrende kun for å få hans gunst - svak person.

b)nekter å utføre tilsvarende handling med sin samboer og dermed får han til å føle seg mindre attraktiv/verdt enn den andre mannen "hun gjorde det for han, men ikke meg ergo liker hun han bedre"

TS sier han prøver å være forståelsesfull, men dette strider mot hans følelser så hvorfor skal han da bare glemme det, Til TS ta en samtale med din partner om hva du føler og hvorfor, ikke slå opp kun pga dette, men se an forholdet og om det er andre sider av det som veier mer enn fortiden.

Har man en fortid man ikke vil partneren skal "henge" seg opp i, så la være å bringe den på bane.

Skrevet

Folk har blitt dumpet for mindre.

Greier du ikke å la være å få spyet opp i halsen av å tenke at her har eksens mannskitbrune stankstake vært og klattet, hver gang hun kysser deg? Så har du vel ikke så mye glede av dette forholdet lenger, heller.

Og når hun bare serverer deg "halv pakke" er det tydelig at hun er i et "fornuftsforhold" hvor hun ikke kommer til å gi en millimeter mer enn hun må, for å oppnå det hun vil.

Mulig du er inne på noe, der...

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

To siste postere er fornuftige folk. Hadde jeg visst at dama hadde gjort noe sånn, så hadde jeg ikke holdt ut tanken på det.

Og damer: hadde en mann hatt like vill fortid, så hadde vel dere også satt spørsmålstegn med at vedkommende ikke vil gjøre noe lignende med deg....?

Skrevet

Jeg syns ikke det er så rart at hun ikke vil gjøre det igjen, når hun faktisk blei så syk av det. Det er jo en ren forsvarsmekanisme...

Og selvom det bare er snakk om analsex, og ikke evt suging etterpå, kan det hende at det har blitt så Grusomt for henne nettopp fordi konsekvensene blei som de ble sist. Kanskje hun er redd.

Hvis du vil være sammen med henne, så hev deg over at hun gjorde ting hun ikke hadde så lyst til og blei syk av det, og lev heller på at hun er så trygg på deg at hun tør og si nei. :jepp:

Skrevet
Hvordan en person optrer seksuelt sier mye om moral og personlighet på andre plan, og her har du en mann hvis kjæreste

a) har ydmykets seg selv til å utføre en handling på en mann som var selvdestruktiv og fornedrende kun for å få hans gunst - svak person.

b)nekter å utføre tilsvarende handling med sin samboer og dermed får han til å føle seg mindre attraktiv/verdt enn den andre mannen "hun gjorde det for han, men ikke meg ergo liker hun han bedre"

c) hun var forelsket, svak og ble manipulert til seksuelle aktiviteter hun ikke selv ønsket å utføre. Nå har hun møtt en der hun føler hun kan være trygg på selv, dermed og si nei til ting hun ikke ønsker.

Ts: Hvis dette er eneste grunnen til at du vil gå fra henne, og forholdet og følelesene dine ellers sier at du har møtt drømmekvinnen, synes jeg du skal snakke med henne om det. Det er sikkert ubehagelig og pinlig for henne, men det er noe dere må jobbe dere gjennom sammen. Hvis du ikke føler at hun er den rette for deg, syns jeg du skal gå, men ikke bruke dette som en unnskyldning...

Skrevet
hun var forelsket, svak og ble manipulert til seksuelle aktiviteter hun ikke selv ønsket å utføre. Nå har hun møtt en der hun føler hun kan være trygg på selv, dermed og si nei til ting hun ikke ønsker. [...]

:nei: Likestillingen skylte bort kvinnen som viljeløst offer uten ansvar for egne handlinger. Dere skal vel ikke ha både i pose og sekk?

• Liker 1
Gjest Sjokoladesaus
Skrevet
:nei: Likestillingen skylte bort kvinnen som viljeløst offer uten ansvar for egne handlinger. Dere skal vel ikke ha både i pose og sekk?

Så fra nå av er det ingen kvinner som inngår i seksuelle handlinger som de ikke vil?

Likestilling har ingenting med om man lar seg påvirke til å gjøre ting man ikke ønsker, det kan skje med både menn og kvinner om man er sårbare nok og har dårlig selvtilitt. Ikke bland kortene her!

Jeg hadde analsex to ganger med min eks, men har ikke hatt dette med min mann. Jeg testet det ut, det var ikke noe for meg. Jeg ønsker ikke å gjøre dette igjen.

Kan det tenkes at hun tidligere var i et forhold som var sterk preget av seksualitet, og at hun der pushet sine egne grenser for å holde på fyren, mens hun nå har funnet en mann hun elsker og som hun ønsker å ha et annet grunnlag for forholdet enn at hun igjen skal pushe sine egne seksuelle grenser for å holde på fyren?

Jeg kan faktisk skjønne at noens seksuelle fortid kan skape så sterke bilder at det er vanskelig å leve med. Jeg kan skjønne at det kan forandre det synet man har på den personen man er sammen med. Grunnen til at jeg svarte var bare for å nyansere dette med at hun ikke ønsker å gjøre dette med den nye kjæresten sin. For meg er det et tegn på at hun tør å være seg selv i dette forholdet, og at hun anser at forholdet har et så sterkt grunnlag at hun ikke behøver å gjøre ting uhn egentlig ikke ønsker for å holde på partneren.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå.

Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang.

Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn?

Dump henne.

Du respekterer henne ikke nok til at dere kan ha ett bra forhold.

Du spør om god nok grunn - hvordan vurderer du at du kan ha ett respektfullt forhold når du mener hun har vært horete i ett tidligere forhold? Og når du ikke respekterer hennes valg ut fra tidligere erfaringer og ser bare deg selv som en taper fordi hun ikke yter seksuelt likt?

Nei - la hun gå - både du og henne er tjent med det.

Skrevet

Det er et enkelt svar på dette: Hvis du elsker henne, lar du hennes tidligere liv og erfaringer være det det er. Bygg ditt liv sammen med henne.

Hvis du ikke elsker henne, dump henne. Men ikke legg skylden på noe som egentlig ikke er relevant for det som dere skal bygge på. Du har sikkert en fortid selv.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Om du vil at hun skal være "horete" for deg så må du kanskje ha forståelse for at hun har vært det for andre og.

Skrevet
Hvorfor har man ikke lov å bry seg om sin partners seksuelle fortid?

Jeg mener man BØR og SKAl bry seg om den, da både erfaringer, preferanser og evt sykdommer stammer fra den.

Jeg er ikke interessert i en som mener han skal og bør bry seg om detaljer fra min seksuelle fortid. Jeg føler det er fullt mulig, ihvertfall er det det for meg så ser ikke hvorfor ikke menn skal klare det samme, å lære meg hans preferanser, nyte godt av hans erfaringer og stole på ham nok til å vite at han ikke utsetter meg for noen sykdommer (du er klar over at mange kvinner sjekker seg for kjønnssykdommer MYE oftere en mannfolk? Da mange kvinner uansett tar underlivsundersøkelse jevnlig, om de er opptatt av kroppen og helsa si?) helt uten at han trenger å brette ut sine tidligere seksuelle aktiviteter for meg.

Vi kan alltids prate om det, og gjør det til tider også, men det er kun når begge ønsker, ikke fordi noen mener de har krav på det. Og det deles kun det man selv har lyst til å dele, og ingen av oss føler det som noe luring om vi ikke forteller seksuelle detaljer fra tidligere forhold.

Her har du en kvinne som tidligere HAR gjort ting hun kanskje ikke ville valgt, om det ikke var for å tilfredsstille sin daværende kjære. Dette gjorde at hun ble syk!!!! og hun har dermed lært at ikke bare ønsker hun å gjøre andre ting, men hun ønsker faktisk ikke å utsette seg for dette lenger.

Du kan godt kalle det svakt å gjøre ting hovedsakelig for å tilfredsstille sin partner, men da er det jammen mange svake kvinner og menn der ute.

Og at du da i samme åndedrag KLAGER over at hun ikke lenger er svak, og ikke lenger gjør ting hun altså ikke ønsker, til tross for at hun har gjort det før og lært av det.... er over min fatteevne.

Det er feil å være svak, det er feil å gjøre noe for å tilfredsstille sin partner, men om man IKKE gjør det, så er det grunn nok til å dumpe henne !!! wow, det er jamnen ikke lett å være kvinne.

TS sier han prøver å være forståelsesfull, men dette strider mot hans følelser så hvorfor skal han da bare glemme det, Til TS ta en samtale med din partner om hva du føler og hvorfor, ikke slå opp kun pga dette, men se an forholdet og om det er andre sider av det som veier mer enn fortiden.

Dersom TS ikke takler å leve med det samboeren har gjort, så må han først gå i seg selv på det og VITE at dette faktisk er noe som kommer til å ødelegge så mye for ham, at det kommer til å ødelegge dem begge. DA er det rett å gå, om han ikke klarer å komme seg forbi at hun har gjort noe han ikke liker at hun gjør med andre (men samtidig vil hun skal gjør med seg selv... den skurrer for meg, men pytt), dersom han ikke har nok andre følelser for henne, som veier opp for det han nå fikk vite, så er det rett å gå; ja!

Men å bare gå uten å tenke seg om, synes jeg aldri er rett.

Og, dersom det er så vanskelig å vite at hun har utført den typen seksuelle ting, HVORFOR klager han da på at hun ikke vil gjøre det med ham???? Hvorfor er det ille å gjøre det med en, men ille å ikke gjøre det med ham?

Har man en fortid man ikke vil partneren skal "henge" seg opp i, så la være å bringe den på bane.

DET er jeg enig i!!

Men det virker jo som om det er ham som har ett problem med hennes fortid, kanskje hun ikke kjente ham godt nok til å vite at dette kom ti å bli ett problem?

Kanskje hun følte seg trygg nok på sin SAMBOER!!! (for meg skal det endel til av følelser for flytte sammen med en mann!!) til at hun trodde han ville elske henne til tross for at hun altså har gjort ting hun egentlig ikke vil, og kanskje hun trengte å prate om det, fordi hun synes det er vanskelig. Og kanskje, siden ts tydeligvis ønsker analsex, at hun fortalte det fordi hun ville få ham til å forstå HVORFOR det å ha analsex er vanskelig for henne. Hun endte på sykehus pga det!!!

At han reagerer som han gjør, er overhode ikke sikkert hun forutså.

Og damer: hadde en mann hatt like vill fortid, så hadde vel dere også satt spørsmålstegn med at vedkommende ikke vil gjøre noe lignende med deg....?

Nei, det hadde jeg ikke. Jeg ønsker ALDRI at en mann skal gjøre noe med meg seksuellt, som han faktisk ikke liker eller aller helst tenner på selv. Totalt uavhengig av om han har gjort det før eller ikke.

Dersom han har gjort noe før, som han ikke lenger ønsker å gjøre, så regner jeg med at det kommer av noe han erfarte med det, at han har lært at det ikke er noe han ønsker. Hvorfor skal jeg da prøve å tvinge ham til å gjøre det, når han av erfaring VET at han ikke vil???

Hvis du ikke føler at hun er den rette for deg, syns jeg du skal gå, men ikke bruke dette som en unnskyldning...

Helt enig.

Skrevet
Om du vil at hun skal være "horete" for deg så må du kanskje ha forståelse for at hun har vært det for andre og.

nemlig.

Gjest idiothunter
Skrevet
Hvordan en person optrer seksuelt sier mye om moral og personlighet på andre plan

Eh, nei. :roll:

Skrevet (endret)

Dette er en fornøyelig tråd. Kudos til trådstarter som har gått i seg selv for å skape en ekstra dimensjon av realisme. Nå har jeg aldri hørt om at folk blir syke av for mye oral-analsex, en bombarderes jo med bakterier daglig, og en har både en kraftig bakterieflora i munnen samt sterk magesyre som dreper bakterier. Jeg ville vært mer redd for en vanlig kebab i oslo, enn jeg ville vært for oral-analsex, men selv kebabene bruker å gå bra, dersom du ikke har forspist deg først, og derfor har høyere pH i magen enn før måltider. Det er den siste softicen til dessert som gir deg diare. Men klart, jeg kan jo ikke utelukke at noen kan bli syke av for mye tarmbakterier under sex. Det hadde vært verdt en publikasjon.

EDIT: syns også det er rart at ikke typen som ble sugd selv fikk noen problemer, som diare eller nyreskade av dette. Det er ikke vanlig at mennesker er asymptomatiske bærere av enterohemorrhagisk escherichia coli. Det er heller i kyr du finner disse variantene av e.coli.

Endret av Relativista
Skrevet

Synes historien er litt rar. Jeg hadde nok ikke fortalt min nye kjæreste hvordan smitten hadde blitt overført, det har jo ikke noe med han å gjøre.

Jeg synes det blir å utbrodere tidligere seksuelle opplevelser for kjæresten, noe jeg hverken ønsker å gjøre eller ønsker gjort mot meg selv. Enten de er positive eller negative.

I den grad jeg har traumer av dårlige seksuelle relasjoner føler jeg at jeg må snakke med andre enn kjæresten om det, tror han ville blitt forbanna om han måtte høre på. Det får gå grenser for hvor forståelsesfull man må være.

Dersom tidligere negative hendelser har direkte påvirkning på sexen i forholdet blir det vel litt annerledes, da må jo noe forklares. Men å ville avstå fra analsex er temmelig vanlig, hun hadde ikke trengt å forklare om akkurat dette.

Skrevet
Det er heller i kyr du finner disse variantene av e.coli.

.... :skratte:

beklager, fikk bare noen meeeeeget upassende og ufine tanker i hodet. (heldigvis klarte jeg å ikke få bilder ~ jeg har ett sykt sykt hode!!)

Skrevet
.... :skratte:

beklager, fikk bare noen meeeeeget upassende og ufine tanker i hodet. (heldigvis klarte jeg å ikke få bilder ~ jeg har ett sykt sykt hode!!)

:fnise:

Dump henne. Hun løy. Hun hadde ikke noen type. :ler:

Skrevet
:fnise:

Dump henne. Hun løy. Hun hadde ikke noen type. :ler:

:ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...