Gjest gutt 24 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Yo yo! Eg gjorde det slutt med xn for nokre mnd sida, vi lot dårlig kommunikasjon ødelegge forholdet over lengre tid. Begge er akkuratt det den andre ser etter. Vi slutta å vere åpne for kverandre, mange misforståelser og følelser som vart holdt inne. Eg følte ho var følelses messig jojo, mens ho følte ho ikkje kunne fortelle ting til meg. Eg vart irritert når ho begynte å grine, og når ho ikkje fortalte kvifor. så det vart en sånn ond sirkel nesten. Xn sa at p-pille hormon sakene gjorde at ho vart ustabil, og legen hadde bekrefta at ho ikkje tålte dei vanlige typane med p-piller, men no seier ho idag når vi skulle renske lufta at ho var jojo fordi eg ikkje åpna meg for ho, at eg aldri stillte opp for ho. Da sjølvtilliten henna dalte og vekta este, så var eg der, og gjorde alt mulig for ho for at ho skulle føle seg vel. Men ho avviste alt eg sa, tok ikkje det til seg. Så eg satt der med inntrykket av at ho ikkje tok det eg seriøst og heller ville kravle ned i gjørma og ligge der. når eg fortalte ting til ho, og åpna meg opp så svarte ho med 2 ord, som "ja men" og begynner å prate om noke anna. Ho begynte å bli negativ, og sa at ho ikkje fortjente en sånn fyr som meg bla bla bla. Da begynte eg å gli inn på det sporet fordi ho sa sånt så ofte. Ho mista sin egen sosialeverdi kan en vel sei. X'n og eg har en special connection, det var instant love at first sight. Eg kan møte andre, men tankane detter fort tilbake på ho. Ho er den type dama som eg kunne tenkt å gifta meg med, fått unger. Men eg går fra å ha lyst til å forlove meg med ho, dagdrømme om oss, til å berre bli irritert ho åpner kjeften. Forrige veke etter vi hadde litt stillhet, så sender ho melding om at ho savner å vere med meg, vil ha det gøy med meg etc. Så har vi sex, og så seier ho at ho ikkje har følelser. Så vi kunne vere FB. I går kveld så ringte ho å sa ho var begynt å bli forelska i en fyr, da var eg på vei til fest. Og humøret mitt vart berg å dalbane delux, og har vert det heilt til no. Vi prata på nettet istad, ho fortalte at forrige veke så følte ho fortsatt at eg var alt ho ville ha. Men ho følte eg skubba ho vekk, men det var jo ho som sa ho ikkje hadde følelser. Den nye fyren er eitpar å eldre enn meg, eg veit kem han er. Ho seier han minner om meg da vi møttes den gangen da vi vart forelska, samme type kropp, hårfargen etc. Den høge mørke typen. Fikk litt inntrykket av at ho kanskje er "forelska" i han fordi han minner om det vi hadde. mens vi prata om det her så satt ho gråtkvalt. Det er jo rart for min del at ho kan savne meg, ha sex med meg, ikkje ha følelser for meg, og så sitte gråtkvalt? Eg begynte å få litt småfølelser for ei dame, som eg i alle år har sett på som uoppnålig, vi møttes tilfeldig endag og ho viste interesse, så tok vi oss en is-date på en torsdag, fredag og lørdag så rota vi, men eg hadde ikkje sex med ho sjølv om eg hadde muligheten. Hadde lovt xn at vi ikkje skulle vere med andre personer på ei stund. Og det holdt eg. Det dei fleste kjem til å sei er vel at eg berre må bli ferdig med xn. Men kvifor klarer eg ikkje å slutte å bry meg? Skjønner ikkje heilt kva ho eller eg driver med. Hadde en spesiell opplevelse i helga, musikk er min aller største lidenskap, og eg hadde framføringer på konserter i helga, etter første konserten så fikk eg så lyst til å sende ho ei melding, å dele gleden min med ho, men det går jo seff ikkje. merkeligt heile greiene.
Gjest Samme problem Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 yoyo man ! haha jeg har omtrent samme problemet som deg vil jeg tro. har også en eks som gjør at hodet mitt blir et eneste forvirrende rot, jeg vet ikke hva han vil. han sier han ikke har følelser for meg, men likevel ringer han meg hele tiden, sender meldinger, har det hendt noe (både negativt og positivt) så er jeg den første personen han ringer - men han har altså ikke følelser for meg. vi sliter også med kommunikasjonen - vi har det så bra når vi er med hverandre. men med en gang det blir msn og meldinger så blir alt misforstått, og vi er begge generelt glade personer som skriver masse smiley, men til hverandre virker begge bare dritsure og negative, og det blir lett krangling utav det. han ligger også og snakker om andre jenter til meg, og jeg fatter ikke HVORFOR, hva vil han med det??? hvis det er å gjøre meg lei og nedfor, så får han det til, for jeg tror nemlig det enten er pga det eller han vil gjøre meg sjalu - men så er det jo den parten hvor han ikke har følelser for meg og hvorfor skal han da gjøre meg sjalu ? det virker litt som eksen din er ganske lik min eks. sender miksede signaler - en dag savner hun deg og alt - og den neste er det en annen dude i sikte. skjønner virkelig ikke hva verken hun eller min eks holder på med. hvis du virkelig ikke har følelser for en person syns jeg du skal gi opp hele greia til vedkommende er over deg!! skjønner virkelig at du blir frustrert altså, jeg blir så forvirra selv og vet ikke hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. og jeg tror hun prøver å gjøre deg sjalu - ja. jeg tror hun enda har følelser for deg - selv om hun sier det motsatte, og bare det at hun finner en gutt som minner veldig om deg sier sitt syns jeg. og at hun har et behov om å fortelle dette til deg tolker jeg som et forsøk på å gjøre deg sjalu og at du skal "kjempe" for å få henne tilbake når du innser hun er på vei bort. har egentlig ingen råd å komme med siden jeg vet ikke hva jeg skal gjøre selv engang - men tror du at dere kunne prøvd på nytt? hvis dere virkelig passer sammen utenom kommunikasjonen og det du har nevnt, syns jeg begge bør kjempe for det for utifra erfaring er det IKKE lett å finne noen man vil dele livet sitt med. jeg har de samme følelsene for min eks etter 2 år, og jeg kunne gitt alt for å fått han tilbake - nettopp fordi jeg VET vi passer sammen og kunne hatt det supert sammen, og det er rett og slett trist å la noe sånt gå.. derfor holder jeg ut med alle de miksa signalene og all frustrasjonen, har et lite håp - samtidig som jeg ikke har det. håper hvertfall det ordner seg for deg, ønsker deg all lykke til og håper det ender med dere to men at det ikke blir gamle onde sirkelen fortell gjerne mer om hvordan det går osv !
Gjest Shelob Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Høres ut som om dere begge blir brukt som noe midlertidig tidsfordriv for hensynsløse folk som synes det er artig å leke litt. Jeg snakker av egen erfaring fordi jeg har vært sånn sjøl en gang. Nå var det aldri noen som dumpa meg, jeg dumpa alltid de til slutt, men gud det eneste jeg kan tenke meg ville hatt en oppdragende effekt var om noen hadde dumpa meg hardt og brutalt, og fortalt meg sannheten om hvordan jeg oppførte meg. Den dag i dag finnes det kanskje fyrer der ute som muligens hater meg, og det er ikke så veldig bra følelse. Jeg tror lav selvfølelse, maktsyke og behov for oppmerksomhet var årsakene til at jeg holdt på sånn. Nei, straight talk er det eneste rådet jeg kan gi. Mann dere/kvinn dere opp og fortell de hvor skapet skal stå. Dump de, og MEN det. Kommer de krypende kan det være de har tenkt seg om litt. Kommer de ikke, så la de stikke, de er ikke ment for dere. Jeg angrer min oppførsel, og har sagt unnskyld til han jeg såret mest. I dag driter han nok i det, er lykkelig gift med barn osv., mens jeg selv har nok vært lettere avstumpet av å drive sånn. I dag er dette noen år siden og jeg har fått meg noen slag i fjeset sjøl, blitt litt spakere og snillere, er gladere for det jeg har, og passer bedre på de menneskene jeg er glad i. Aldri for sent å endre adferd
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Heisann, og takker for svar! Det var vel heller eg som brukte xn min som tidsfordriv mens eg flørta litt med andre damer. Vi hadde pause ei stund, der vi skulle prøve å få skikkelig orden på kver sine problemer. Eg følte ho fortsatte å presse meg, og ho forventa ting. Mens eg ville vi skulle prøve å ha det gøy ilag, og finne gnisten igjen. Kver gang ting begynte å bli bedre, så begynte ho å prate om følelser og alt sånt. Da vart det berre rot igjen. Siste veka så har eg egentlig hatt det bedre og bedre, har tatt det som ekstra motivasjon. Har gitt full gass på trening, jobb, og øving. Eitpar dager etter at eg sa til ho at det aldri kom til å bli noke mellom oss no, så såg ho meg ilag med ho eg nevnte tidligere i tråden, ho ringte meg 5-6 ganger iløpet av 5min, og sendte masse meldinger. Eg og ho gikk å spiste is, ingenting meir. Men eg trur det stakk litt i xn når ho såg meg med den einaste dama som ho har følt seg trua av. Eg og x'n har ei felles venninne, som sa at det måtte berre vere tull. Enten så innbiller ho seg ting, eller så lyger ho. Xn skal visst vere så totalt fortapt i meg, at det skal ikkje vere mulig å snu så fort på eitpar dager. Eg kunne egentlig tenkt at det vart oss igjen engang. Endel av grunnen til at eg gjorde det slutt var at eg følte eg ikkje hadde fått "gjort" fra meg. Første sex'n etter det vart slutt, så var det xn eg tenkte på. Har 3 damer som vil ha sex med meg, så frister nesten å berre gjere det for å sjå om de får meg til å slutte å tenke på ho. Shelob: Eg har heller aldri blitt dumpa, kunne kanskje trengt det:P
Gjest Shelob Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Ja nå ble jeg jo bare forvirra, jeg som trodde jeg så tegninga her. Er dere ganske unge, hvis jeg kan spørre?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 eg er 85 mod, ho er 89 mod
I Grosny Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Kjærlighetsbrudd, tilbakefall og fram og tilbake.Det er veldig slitsomt og belastende. Ja-nei-ja-nei.-ja-nei. Dama blir helt ødelagt av slikt. Usikkerheten er vond, og du gjør alt bare mye vodere når du holder henne inntil deg og løfter henne opp til himmelen, for så bare å slippe henne med ett brak. Enten så satser dere ordentlig, og tar et samlivskurs, og lærer dere god kommunikasjon, ellers så må der bryte helt. Den usikkerheten skader henne svært alvorlig.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 er jo ikkje akkuratt berre å ta ho tilbake når ho har fått seg ny type, og ho seier ho er forelska i han.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 litt tungt lesestoff for dei som orker å lese "liten" facebook samtale. Meg: Etter ho ringte å sa ho var blitt forelska i en ny fyr, så sendte ho masse meldinger der ho skulle få ut ting, og at ho ikkje hadde følelser for meg lenger. Eg trur grunnen til at eg ikkje slapp deg innpå, er at eg har ei stund gått rundt i min egen verden, uten å vite kva eg driver med. Når du var følelsesmessig jojo ganske ofte, så vart eg mentalt jojo i samme takt. Begynte å bli vant med det at det var sånn, så eg måtte blokkere ut endel "mas". Så når du fortalte ting som var viktig for deg, så tok eg det av vane som automatisk mas og berre tull, for å sleppe å bli irritert igjen. Eg slutta å fortelle ting fordi når eg sa ting, så seier du berre "ja men" el lign og begynner å prate om noke heilt anna. Fikk sjeldent respons tilbake, fortalte det her såvidt engang tidligere. Når eg endelig fant ut at musikk var noke ville drive med f.eks, og ville dele det med deg, så var det berre ja men og så prate om noke anna. Ville dele det med deg, men eg satt der aleine med det. Hadde lyst å ta med deg til utlandet, og reise vekk her i fra. Da hadde eg hatt dei to tinga som betydde mest for meg, og kunne via meg heilt til my passions. Så siste tida har eg gått fra å tenke på deg når eg legger meg, dagdrømme om unger, hus, turer til å berre kjenne frustrasjon renne over. Den dagen du fortalte at du skulle få sånn kopper pessar ting satt inn, så stod eg ved eit stort veiskille. Var for ei stund sia å såg på forlovelses ringer, hadde tenkt på det ei stund, det var det, å berre legge alt anna til side og gi alt som det var før, eller å gjere det slutt. Eg trudde vi trengte å få litt perspektiv på ting. Vi er fortsatt unge tenkte eg. Det var det verste valget eg har tatt. frista nesten meir å hoppe ned fra eit hustak eller å ta det valget. Ho: til meir du stengte meg ute,til meir blei eg jojo og at eg aldri var nok for deg.og det at eg mista ungen vår gjor meg berre meir jojo.følte eg ikkje kunne prate med deg om det siden du ikkje hørte på.så blei heilt psyka ut og sliten. det gjor vel at eg hadde så masse innesteng eg ville fortelle deg, at eg heller ikkje klarte å følle med på ka du sa viss du for en gangs skyld fortalte meg noke. viss du hadde åpna deg meir og lytta når eg ville fortelle.så hadde det sett annerledes ut, og vi hadde kanskje reist til utlandet begge to. men sånn er det ikkje når eg griner når eg vil sei deg noke fordi eg ikkje turte, i frykt av at du berre tulla det vekk og gjorde at eg likte deg enda mindre. for du ga heile tida intrykk av at du ikkje brydde deg i det heile tatt, så da ville eg ikkje sei noke eg virkelig ville du skulle høre, og få bekrefta at du ikkje brydde deg. seinest sist uka tenkte eg at du var alt og . tenkte på lile alde og meg og deg.men du har skubba meg vekk gang på gang når eg prøver.og da blir eg skuffa.du har ikkje gitt meg noke som har gitt meg trua på oss.ingenting.berre bekreftelser på at du liker kroppen min. du kan sikkert vere lykkelig aleine som du seie, trenger ikkje noken for å gjere deg lykkelig.berre det at eg venter på deg.men eg kan ikkje vente når eg føler det er teit og veit at i mine auge så vil enn vere med noken i tjukt og tynt, eller så vil enn ikkje det. men eg elsker å vere forelska og ha alle dei fine øyeblikka, noken å våkne med, kose med og lage minner med. no har eg funne en kjempekar på 26 som har masse erfaring med alt mulig når det gjelder forhold.begynt å bli skikkelig forelska i han. veit ikkje kem eg har lyst å ende opp med til slutt. tida får vise. berre gjer det du vil,og bli den du vil. og vit at viss det blir oss noken gang, så må du kunne åpne deg, og du må kunne sette deg litt meir inn i andre sine situasjona enn å berre sitte å himle med augene og seie buhu get over it.alle reagerer foskjellig, og det er ikkje kjekt å vere sammen med noken som ikkje er der for deg når du trenger det, og heller kaller deg svak fordi du vil dele både oppturer og nedturer. du gjor meg utrluig lykkelig, med du fikk meg til å føle at eg ikkje var verdt dritt. tenkte alltid at det blei oss, såg det virkelig for meg. elska deg virkelig, likte å tru at eg var meir gla i deg enn mor di var.venta alltid på eit unnskyld for oppførselen din, at du skulle bli han eg forelska meg i igjen, at du skulle spør om vi skulle forlove oss osv.kver dag venta eg på unnskyld,kver dag gjor du det verre.tenk,så dårlig så eg følte eg blei behandla,så blei eg hos deg.så masse elska eg deg, tanken på oss. kanskje det blir oss, kanskje ikkje.time will tell Meg: Da sjølvtilliten din begynte å dale og vekta di este ut, så gjorde eg og sa alt mulig for at du skulle føle deg vel, f.eks den gangen eg kjøpte roser til deg, eit kort der det stod at du var den nydeligste jenta på jord, og det beste kjæresten en kunne få. Uansett kva eg sa så berre avviste du det. Du ville heller kravle ned i gjørma å ligge der. Da begynte eg automatisk å slutte å gjere sånt, fordi det hjalp ikkje. Eg prøvde å støtte deg, du avviste støtta, og så begynte eg å støtte deg mindre, og du ville ha støtte som eg fikk tilbake i fleisen når den vart gitt. Eg skjønner heller ikkje korleis du kan gå fra å sei at du savner å vere med meg, vil ha det gøy med meg, så knulle meg, og så seier du at du ikkje har følelser. Og så vil ikkje du ha kontakt med meg på ei veke, og så ringer du å seier du er blitt forelska i en ny fyr som minner deg om meg da vi møttes. Og så sitter du der gråtkvalt å forteller? Eg skjønner ikkje heilt logikken Du sa vi skulle vente ei stund før vi var med noken nye, og det respekterte eg. Eg har rota med frøken A eitpar ganger, men eg gjorde ikkje noke meir av det pga deg. Fordi eg bryr meg, eller noke sånt. ville ikkje du skulle få høyre det å bli såra. Kan vel kanskje tenke seg at den følelsen eg har no i magen er samme som den du hadde da du såg meg med ho når du var på jobb. Eg tok ikkje telefonen da du ringte da fordi eg følte meg skyldig, og hadde dårlig samvittighet fordi eg var med ho. Fordi du sa tidligare engang at du følte deg trua av ho, og at du syns ho var fin. Eg hadde ikkje lyst at du skulle bli såra. Så eg bryr meg meir enn det du trur di høne:P kom på at du aldri ville spille og synge når eg høyrte på. sjølv om eg sa at du sang nydelig, og at eg ville høyre på. så klarte ikkje du å åpne deg for meg på den måten. Og så vart du sur når eg ikkje høyrte på. fin kombo. "berre bekreftelser på at du liker kroppen min" Selvfølgelig liker eg den, det er jo deg. Når vi har sex så er det ingen krangling, ingen irritasjon, ingen dårlige tanker. Just u and me. Eg har berre vert redd for å sei for masse, fordi eg ikkje vil såre deg meir enn nødvendig. Har tenkt at det kanskje er lurt å unngå å skape forventinger og slikt. Ingen press så tenkte eg vi kunne berre go with the feelings, no words. Men det burde eg selvfølgelig sagt =) ho: grunnen til at eg sa og gjorde det eg har gjort i det siste er fordi eg først tør sei litt av det eg føler, men når eg ikkje fikk høre noke som kunne ligne på at det var gjensidig, så bestemte eg meg for at det her gidder eg ikkje meir. Frøken A er jo litt pen, men føler ikkje ho hadde vore noke trussel,ser ikkje på noken som trussel når det gjalt meg og deg lenger.var no heilt greit at du rota med ho.det var ikkje det då, for min del,for eg ville ha deg tilbake men no er det greit. du burde sagt ka du ville, eg kan ikkje lukte det. eg turte ikkje synge og spille forran deg, så når eg først gjor det, så var eg skuffa over at du ikkje hørte. eg er ikkje sammen med han fordi han ligner på deg, sa berre at kroppen ligner litt på deg da vi blei sammen.nisse.han ligner ikkje på deg i det heile tatt. men lev livet og få dei erfaringane du vil ha.så kanskje en dag meg: kan jo ikkje lukte det du føler av det du ikkje seier heller =) du har no ikkje spilt forran meg, og eg har alltid hørt på din nissulf! eg har no sagt til deg kva eg ville =) lever no livet uansett frøken, og eg trur du har misforstått litt kva eg meiner med erfaringer. men men =) ville berre gi oss muligheten til å få ting på avstand slik at vi kunne finne ut kem vi var =) ho: vi har nok missforstått det meste ganske lenge. men vi får sjå ka som skjer etterkvert som tida går.på en måte håper eg det blir oss in the end. men akkuratt no er eg forelska i typen min og kan hende det er han eg vil ende opp med.time will tell meg: det medfører stor riktighet frøken du får nyte tida med han inntil vidare:P eg antar du da trekker deg fra sangavtalen vår? (var en ganske spesiell sang for oss som eg skulle synge til ho når eg eller vi var klar) ho: sangavtalen? ja,kanskje. Beklager det er sikkert masse rot og uoversiktlig det her. heh
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Vi nermte oss 3år ilag i forhold. Deriblant 1år da eg var stasjonært i militæret 160mil unna. Ho ringte idag å spurte kortid ho skulle få igjen tinga, nokre dvd'a og massasjeolje. Eg sa torsdag eller mandag, fordi eg reiser på kurs heile helga. Da drog ho fram at det måtte ikkje bli tirsdag for da skulle ho og typen på hyttetur. jaja
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 ingen fleire som har nokre visdoms ord?
Gjest m47 Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 ingen fleire som har nokre visdoms ord? Det er trist at det ble som det ble. Hele bruddet deres er jo en enorm misforståelse. Men det at du slo opp med henne i utgangspunktet er utilgivelig. Få kan leve med utryggheten som slike brudd gir. Denne dama er kanskje tapt for deg. Neste gang du slår opp med noen bør du ha lært alvoret. Hvis han nye typen viser seg å være dårligere enn deg, så kan du kanskje prøve deg om et halvt år, men da må du ikke svikte henne(slå opp) når du får motgang. Å slå opp er verre enn utroskap. Det er det ultimate bevis på at hun ikke kan basere framtida på deg.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. august 2009 #13 Skrevet 12. august 2009 takk for svar mister fortyseven. Ja en kan vel trygt sei det har vert store misforståelser. En stor del av meg har lyst å få ho tilbake, den andre delen vil move on. Så det er ikkje heilt godt. Med alle dei misforståelsane vi har hatt så er ikkje det rart forholdet vart svært berg å dalbane.
I Grosny Skrevet 12. august 2009 #14 Skrevet 12. august 2009 takk for svar mister fortyseven. Ja en kan vel trygt sei det har vert store misforståelser. En stor del av meg har lyst å få ho tilbake, den andre delen vil move on. Så det er ikkje heilt godt. Med alle dei misforståelsane vi har hatt så er ikkje det rart forholdet vart svært berg å dalbane. Jeg er m47 i denne tråden.Gadd ikke logge inn først. Jeg hadde ett brudd som ligner på ditt i fjor. Misforståelser, og misforstått sjalusi. 3 ganger ble jeg dumpet og kom tilbake i løpet av tre år. Den fjerde gangen gadd jeg ikke å komme krypende med blomster, og syntes det var hennes tur til å reparere. Det skjedde ikke. Det ble ett ureint brudd, med fram og tilbake. Høsten var et helvete. Jeg begynte å se etter ny dame 4 dager etter hun ba meg om å hente tingene mine. Jeg ga henne først 2 dagers frist på å ombestemme seg. Nå har hun ombestemt seg, men jeg lever lykkelig med ny dame. Jeg mener at når du bryter et forhold i stedet for å satse det du kan på kommunikasjon og kos, så er det så vondt og skadelig for henne at hun ikke orker deg lenger. Hun er kanskje vill etter deg fortsatt, men klarer ikke leve med bli-dumpet-risiko og usikkerhet. Hun har funnet en ny, som forhåpentligvis stiller opp for henne i gode og onde dager. Det er usikkerheten din som dreper hele greia. Du har tapt fordi du har gitt opp. det beste er om du kan holde deg unna kvinner i 9 måneder, og hvis du begynner å rote, så håper jeg du gjør det ryddig. Jeg håper du venter med å gå til sengs med ny dame til du finner ut om du er villig til å stille opp for henne på lang sikt. Og at du venter med å gå til sengs med ny dame til du vet at du ikke skal tilbake til x. det er 50/50 sjanse for at hun vil savne deg om et halvt år, hvis han nye viser seg å være tvilsom. Når det skjer, så håper jeg du ikke har lurt ei ny dame inn i et forhold som ryker av en slik grunn. Hvis du ikke klarer å ligge unna damer, så anbefaler jeg å si at du ikke er ferdig med din x følelsesmessig, og at de kan risikere at du faller tilbake til henne. Det er mulig at dere ikke er ment for hverandre, siden kommunikasjon ikke fungerer. Hvis du skal prøve å hente henne inn igjen nå, så må du være bestemt, og du må selv være villig til å satse bruddløst på henne. Ærlig talt så synes jeg ikke du fortjener ei dame du har dumpet.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 det stemmer vel alt for masse det du seier ja. En av dei siste dråpane eg tålte i forholdet var f.eks på valentine, da hadde eg ordnet til heile leiligheta, sånn at alt vart koselig, laga klar god mat, og pynta meg en god del. Så da eg skulle plukke ho opp, så stod ho der i jogge kle. Da vart jo selvfølgelig eg litt skuffa, men det var no greit nok. Ho fikk så dårlig samvittighet og gjorde meir ut av det enn det eg gjorde. Alt gikk perfekt, alt var koselig, vi hadde det himmelsk, gnistra i augene. Det her var under en prøve å gjere alle gamle ting bak oss. Vi hadde aldri prøvd oral sex med isbiter før, så det skulle eg teste på ho. første runda endte med at ho begynte å le, så begynte ho å grine fordi ho var flau fordi ho lo. Så fikk eg ho til å slappe av og sa at det gikk heilt fint, samme skjedde igjen. 3 gang da gikk det bedre. Så var alt strøkent til eg sovna. Når eg sovna endel timer seinere, så hadde eg visst mumla i søvne, eg hadde ledd litt og lagd rare lyder. Så da klikket ho vinkel, grein skikkelig og var sur på meg for at eg drømte om andre damer. Gikk 4 timer før ho roa seg ned. Er jo ingen logikk i en sånn oppførsel. Så siste dagane så har eg tenkt alt for masse på xn. Ho har ringt endel ganger også, og spurt kortid eg kjem innom med tinga. Eg skulder ho 300kr, som ho skulle få på lønningsdagen,som er idag, men ringte igår og spurte om eg hadde overført. Så skal bortom ho på jobb etterpå idag, og levere nokre greier til ho.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 det beste er om du kan holde deg unna kvinner i 9 måneder, og hvis du begynner å rote, så håper jeg du gjør det ryddig. Jeg håper du venter med å gå til sengs med ny dame til du finner ut om du er villig til å stille opp for henne på lang sikt. Og at du venter med å gå til sengs med ny dame til du vet at du ikke skal tilbake til x. det er 50/50 sjanse for at hun vil savne deg om et halvt år, hvis han nye viser seg å være tvilsom. Når det skjer, så håper jeg du ikke har lurt ei ny dame inn i et forhold som ryker av en slik grunn. Hvis du ikke klarer å ligge unna damer, så anbefaler jeg å si at du ikke er ferdig med din x følelsesmessig, og at de kan risikere at du faller tilbake til henne. Det er mulig at dere ikke er ment for hverandre, siden kommunikasjon ikke fungerer. Hvis du skal prøve å hente henne inn igjen nå, så må du være bestemt, og du må selv være villig til å satse bruddløst på henne. Ærlig talt så synes jeg ikke du fortjener ei dame du har dumpet. Eg har allerede vert med andre damer, såkalte ONS. Det er egentlig kun to damer eg har møtt som eg virkelig har hatt interesse for, det er xn, og så er det ei som eg har vert på date med, og rota med 4 ganger på by'n. Det var frøken X som vart nenvt i første innlegget. Å finne ei ny dame er eg ikkje redd for å ikkje klare, mange fisker i havet. Har 3 damer som vil ha sex med meg, eine er beste venninna til x'n. Men har heldigvis holdt meg unna der. Det blir for dumt.
I Grosny Skrevet 13. august 2009 #17 Skrevet 13. august 2009 da klikket ho vinkel, grein skikkelig og var sur på meg for at eg drømte om andre damer. Gikk 4 timer før ho roa seg ned. Er jo ingen logikk i en sånn oppførsel.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. august 2009 #18 Skrevet 13. august 2009 Ho var vel egentlig aldri åpen om at ho var sjalu. når eg var med ho så var eg stolt over å vere typen henna, så gikk vekta henna opp, utstrålinga forsvant, gløden forsvant og sjølvtilliten forsvant. Ho begynte å følge blikket mitt for å sjå om eg såg på damer etc. Ho begynte å fortelle at eg var alt for bra ho for ho, at ho ikkje fortjente å ha en så god kjæreste som meg. Ho fjerna sin egen "sosiale verdi" og økte min. Så tilslutt begynte eg å ta ho for gitt. At ho var der uansett fordi eg var bedre enn ho. Så det her var jo starten på våre misforståelser
I Grosny Skrevet 13. august 2009 #19 Skrevet 13. august 2009 Ho var vel egentlig aldri åpen om at ho var sjalu. når eg var med ho så var eg stolt over å vere typen henna, så gikk vekta henna opp, utstrålinga forsvant, gløden forsvant og sjølvtilliten forsvant. Ho begynte å følge blikket mitt for å sjå om eg såg på damer etc. Ho begynte å fortelle at eg var alt for bra ho for ho, at ho ikkje fortjente å ha en så god kjæreste som meg. Ho fjerna sin egen "sosiale verdi" og økte min. Så tilslutt begynte eg å ta ho for gitt. At ho var der uansett fordi eg var bedre enn ho. Så det her var jo starten på våre misforståelser Sjalusi er en kommunikasjonsdreper. Du sliter med å få henne til å tro det du sier. Man innrømmer neppe selv sin sjalusi heller. Jeg tror hun ganske fort blir lei av sin nye mann, og hvis du kan leve under slikt sjalusipress, så kan du hente henne hjem. Jeg forstår godt at du ikke vet hva du vil. Kanskje fordi du kan få deg ei anna god dame uten slike problemer.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. august 2009 #20 Skrevet 13. august 2009 Når ho er sånn som ho var når eg møtte ho, så var ikkje ho sjalu på noken, men spiralen nedover gjorde at ho ikkje var sånn lenger. Vi begge to er rare på samme måter, liker dei samme tinga, samme humor, samme drømmer etc. Passer sinnsjukt bra ilag mentalt, og fysisk så er det det samme. Syns jo det er rart og ekkelt at en stygg fyr puler rundt på "dama" mi. Ho var jo mi så lenge og, rart pluteslig noken ny har tatt min plass. men men Bestevenninna henna seier også at ho kjem til å bli fort lei av han. tiden vil vise. skal gi ho en klem etterpå. kanskje det gir en følelse. who knows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå