Gjest Karamelline Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei! jeg skal til syden til helga, dvs. Ayia Napa (svineinfluensa, here I come) men jeg har aldri vært i syden før, og jeg trenger virkelig pakketips. Noen som vil sette opp en liste på det de ville tatt med seg eller som har noen tips til hva jeg kan har med meg?? Need help!! Takk
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Dette bruker jeg å med meg til syden: Minst 2 bikinier (skifter ved lunsj så jeg slipper å gå med våt bikini) Badehåndkle til å ha på stranden/bassenget Shortser Tskjorte hvis man blir solbrent på skuldrene Pentøy (matcher antrekkene på forhånd så jeg ikke har med unødvendig mye) Smykker og sko/pen antrekk Strandsandaler "Sports"sko/tøysko etc hvis man skal gå/sykle etc Reiseklær (inkl en tynn genser/jakke, kan være kjølig på kveldstid noen steder) Toalettsaker Tynn tskjorte å sove i Ekstra mat/vann i kofforten hvis jeg kommer frem på sent/tidlig Ellers er jo bøker, blader, ipod, kortstokk etc etc kjekt å ha med noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå