Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke 100% sikker på når jeg hadde EL,men etter mine utregninger skal vi ihvertfall ha prøvd rundt de dagene... Uansett, jeg skal ha IKM nå på onsdag og har den siste uken hatt veldig mye murringer. I dag har jeg også hatt en del stikking i ryggen pluss murring, noe sterkere enn forrige uke. Det jeg da lurer på er om det er noen andre som har hatt det sånn,når de har blitt gravide? Eller om dette høres mest ut som kommende menssmerter? Jeg har ikke ømme bryster, men føler meg liksom annerledes, uten at jeg egentlig vet helt hvordan jeg skal beskrive det. Fordøyelsen er også annerledes syns jeg og jeg må tisse litt oftere... Håper noen kan svare meg. Vet at det ikke er så mange dagene igjen før jeg får svar (enten så kommer mensen eller ikke), men jeg blir sååå utålmodig!! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menssymptomer er ganske likt gravidsymptomer, dessverre ;)

Skrevet

Det er det jeg er redd for se... :sjenert: Uff,det er så ille å gå og vente! Trodde aldri jeg skulle være den som ble så rastløs, og så igjen redd for å få SA av å være så stresse/utålmodig... Vil bare vite nå, og så er jeg så redd for å bli skuffa. Vet jeg ikke er alene om det altså... :lete: Men det er vanlig å ha liknende menssmerter når man er gravid også?

Skrevet

Slapp av, stress er ikke så skadelig som noen liker å tro! Tror vi er ganske mange som venter og er spente i dagene før mensen kommer... Hver mnd... :)

Veldig vanlig med samme symptomer som når man er gravid som når man venter på mensen. Trodde selv jeg var veldig gravid rett etter p-pille slutt; hadde jo alle symptomer på graviditet! (ømme pupper, murringer, kvalme, endret lukt, etc) Nå får jeg hver mnd de samme symptomene. Dessverre.

Skrevet

Jeg hadde menssmerter/mensmurringer i korsryggen fram til de 12 første ukene omtrent med lillemann, var sikker på at mensen skulle komme hele tiden ;)

Og du, hvis stress hadde vært grunn til å ikke bli gravid så hadde ikke jeg blitt det to ganger, det er sikkert :fnise:

Skrevet

Tusen takk for svar :) Dessverre kom tante rød nå på morran :kjempesinna: Man begynner vel å se etter symptomer når man er i prøveperioden,så alt jeg har hatt har vel vært pms... jaja, ny måned, nye muligheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...