Gå til innhold

Brudeparets alder

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gina_*
Skrevet

Jeg var 19 år første gang jeg giftet meg. Andre gang var jeg 29 år. Brudgom omtrent lik alder.

Nå har jeg vært singel en stund.:-)

Skrevet

Vi er begge 25 når vi gifter oss. Jeg fyller 25 rett før vi gifter oss neste sommer :)

Skrevet

50 og 46 når, men vi var 30 og 26 da vi giftet oss.

Skrevet

vi planlegge bryllup juli 2010 , Bruda e 31 og brudgom e 36.

Skrevet
Jeg sammenligner ikke.. jeg bare spør om du har sett en statistikk på det.

Nettopp for at tallene er sikkert like høye om ikke høyere på folk som ikke er gift... Jeg vil bare fram til at uansett hvilken alder man er i og om man er gift eller ugift, så vet man ikke hva fremtiden bringer.

Og å være prinsesse for en dag er nok ikke å forakte, men jeg gifter meg for at jeg elsker den jeg gifter meg med, og vil oppriktig og ærlig talt bringe resten av livet mitt ved hans side.

Om vi er så heldige at det skjer kan ingen vite i dag.... det vil tiden vise.

Jeg har svart deg med linker til tall som støtter opp om det jeg sier, overser du dem bare?

Skrevet

Jeg er 22 år, og lykkelig nygift med en på 24 år. For oss var giftemål helt naturlig etter 4 år som samboere, og ingen i verden får komme her å kalle meg en uvettig unge, bare fordi jeg har gjort et viktig valg tidlig i livet.

Skrevet

jeg vil påstå det er verre å få barn som 18 åring og ikke er etablert og må bo hos mamma og pappa.. enn å gifte seg når man er student og leier hybel. så jeg skjønner ikke hvorfor du (gjest) heller snakker til de som velger å få barn før de har vært i jobb og bodd aleine med utgifter som kommer i øst og vest. ..

Synd at det er mer godtatt å føde et barn når man fortsatt går på skole enn det er å gifte seg. med et barn er man tilknyttet barnefaren (i de fleste situasjoner) resten av livet.. men det er det ikke om man skiller seg og ikke har fått barn.

Skrevet

Jeg var 22 og mannen 27 da vi giftet oss. Da hadde vi vært sammen i ca 2 år. På den tida hadde vi nådd å bygge hus og fått et barn sammen. Jeg hadde også et fra et tidligere forhold. Mange tenkte nok at alt hadde skjedd temmelig fort, men de tok neppe i betraktning at vi hadde kjent hverandre i mange år før vi ble sammen.

Ikke giftet jeg meg ung pga "prinsessedagen min" heller, fordi vi giftet oss hos byfogden og jeg hadde ikke engang brudekjole. ;)

Vi har feiret vår tiende bryllupsdag, og det ser ikke ut til at skilsmissen truer i nærmeste framtid heller, gitt. Og dersom vi mot formodning noen gang skulle gå fra hverandre, så hadde jeg aldri villet tenke på disse årene vi har delt som bortkastet.

Skrevet
Og dersom vi mot formodning noen gang skulle gå fra hverandre, så hadde jeg aldri villet tenke på disse årene vi har delt som bortkastet.

Word from the bird :)

Skrevet (endret)
Jeg har svart deg med linker til tall som støtter opp om det jeg sier, overser du dem bare?

Har du sett en statistikk på det da? Vennligst vis meg link til det...

Du viste meg linker til 1800-tallet.. ikke fra 1900 og framover..

Endret av dinedama
Skrevet
Har du sett en statistikk på det da? Vennligst vis meg link til det...

Du viste meg linker til 1800-tallet.. ikke fra 1900 og framover..

Du har med andre ord ikke gått innpå linkene siden alle linkene går frem til 1990 som er det seneste en finner tall for? Bortsett fra den ene som handler om sosialbakgrunn som er av nyere dato.

Ganske idiotisk å svare slik når du ikke engang er i stand til å trykke på linken og se på tallene som faktisk er der en eller to sider bak i tråden, jeg har svart deg tidligere med flere lenker. Kanskje en ide å gå innpå dem i stedet for å bare prate tull?

Skrevet

Begge to er 29 og giftet oss for to uker siden:) Vært sammen i 2 år før vi ble gift:)

Skrevet

Vi kommer til å være 25 og 29 når vi gifter oss til neste år :). Vi synes det passer fint for oss.

Skrevet

Vi var 30 og 34 da vi giftet oss, etter å ha vært sammen i 2 år og forlovet i et halvt.

Skrevet

Når vi gifter oss neste sommer 2010 er jeg 25 og han 24. Da har vi vært sammen i 7 år.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg bli 24, han bli 28 når vi gidter oss neste år. Vi har vært sammen i 6 år og forlovet i HELE 5 år. Forlovet oss etter 1 år sammen. Har nå 2 barn :)

Skrevet

vi er begge 26, veldig nære 27. Vært forlovet i 18mnd og sammen i snart 10 år

Skrevet

Vi kommer til å være 22 (blir 23 det året) :) Da har vi vært sammen i 5 år =)

Skrevet

Er litt utenom dere andre vi da ;) Jeg er 28, han er 22 :) Var forlovet et år før vi giftes oss i juni i år.

Alder er da bare et tall og vi møtes må midten omtrent ;):nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...