Gå til innhold

Brudeparets alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi gifter oss er jeg 29 og sambo 28, forlovet i 5 år og sammen i 11 :)

Gjest Gift gjest
Skrevet

Vi giftet oss i helgen <3 Jeg er 23 og mannen er 28 år. Har vært sammen i 3 år og forlovet i 1 år.

Skrevet

jeg er 25, han snart 28. Vært sammen i 2.5 år, forlovet i godt over 1. Gifter oss om en mnd.

Skrevet (endret)

Jeg er 22 år (fyller 23), han er 24 år (fyller 25), og vi har vært forlovet i 10 mnd. Vi gifter oss om to år, året da jeg fyller 25, og han 27.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Vi gifter oss neste sommer <3 Da er jeg 24 år og brudgommen 23 år. Vi har da vært kjærester i 7,5 år og forlovet i ca, 1,5 år.

Skrevet

Meg og sambo gifter oss mest sannsynlig til neste år (eller året etter om økonomien baller seg til). Er nå 22 1/2 (meg) og 32 (han), vi har vært sammen i 6 år, forlova i noen mnd.

Skrevet

vi er begge 31 år gamle og har vært sammen i 8 år :yvonne:

Skrevet

Jeg var fylte 22 noen måneder etter at vi giftet oss, mannen fylte 25 noen måneder etter det igjen.

Vi hadde vært forlovet i nesten 11 måneder, og kjærester i drøyt 1,5 år.

Vært gift i 1 år og 3 måneder.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Får trekke opp snittet litt, jeg da...

Jeg 43 han 42 :-)

Gjest Gjest_Brud-09_*
Skrevet

Jeg er 31, han er 30.

Vi har vært kjærester i 1,5 år når vi gifter oss og forlovet i 1 år.

Skrevet

Giftet oss nå i sommer, begge er 25år, forlovet i 13mnd sammen i 3.5år

Skrevet

Jeg er 25år og han 32 når vi gifter oss. Vi har vært sammen i 9år, forlovet i 6 år, og har 1 barn sammen.

Skrevet
Hun: 22 år, Han: 28 år - sammen i nesten 9 år, forlovet i 14 måneder

Du var altså 13 år, og han 19 da dere ble sammen.......??

Skrevet

Vi er begge 31 år, vært sammen i 14 år og har to barn sammen. Giftet oss nå i sommer,jammen på tide!! :gjeiper:

Skrevet

Jeg er 19 (og et halvt) og han er 22:)

Skrevet

vi gifter oss om 1 år å da er jeg 28 og min kjære 33. vi har da vært sammen 5 år på bryllupsdagen oss og 1 og et halvt år forlovet :)

Skrevet

Når vi gifter oss er jeg 29 og han 31. Kjærester i 10 år og forlovet i 2,5 år :rødme:

Skrevet

i dag da vi forlovet oss er jeg 29 og han 22.. når vi gifter oss vil jeg nettopp ha fyllt 30 og han er da 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...