Gå til innhold

Brudeparets alder

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2010
Skrevet

Jeg er 22 og han er 27 år, vi har vært forlovet i ett år nå og planlegger bryllup neste sommer. Nyskjerrig på dere andre?

Skrevet

Nå vi gifter oss neste år er han 25, jeg 23, og vi har da vært sammen i 5 år, forlovet i 15 mnd. :)

Skrevet

Føler meg litt gammel her :roll:

Han er 33 og jeg 32 år. :) Vi har to barn sammen, har ikke hatt råd til å gifte oss før nå. Men det blir veldig bra for det. Jeg har hørt fler steder at gjennomsnitt alderen er 30 år. Blandt annet på en bryllupsmesse.

Nå er det ikke lenge igjen. Gleder meg til vi er viet og det høytidelige er over. Begynner å bli ganske nervøs....

Min søster giftet seg da hun var 28 og han var 30.

Skrevet (endret)

Jeg var 28 og han 37 da vi giftet oss. Vi hadde vært sammen i åtte år da vi giftet oss.

Endret av Arkana
Gjest Gjest_Brura_*
Skrevet

Jeg er 30 og mannen 29 når vi gifter oss. Vært sammen i 10 år.

Skrevet

Vi var 32 og 33 da vi giftet oss, og hadde vært sammen i ganske nøyaktig 3 år.

Skrevet

Jeg er 33 og mannen 35. Vi har vært sammen i 13 år.

Skrevet

Jeg 35 og han 33 og vært sammen rett over 5 år.

Skrevet

Jeg er 26 og min kommende mann er 41 :) Vi har vært sammen nå i 1,5 år og vært forlovet i ca 1.

Skrevet

Jeg kommer til å være 29 år og 11 mnd :gjeiper: og min kjære 33 år når vi gifter oss.

Da har vi vært forlovet i 2,5 år og sammen i nesten 6 år. :yvonne:

Skrevet

Nettopp giftet oss, jeg 27år og han 34år. Vært sammen i 1år på dagen nesten da vi giftet oss (forlovet i 7mnd av dette året). :)

Skrevet

35 og 33 år og vi har vært sammen i nesten 10.

Skrevet

Jeg vil være 29 år (et par mnd før jeg blir 30) og han 31 år, og da har vi vært sammen i 3 1/2 år.

Skrevet

Jeg var 25 og han var 32 da vi giftet oss.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Når vi gifter oss neste år er vi 27 år! Vi har da vært forlovet et år, og kjærester i 5 1/2 år :)

Skrevet

Hun: 22 år, Han: 28 år - sammen i nesten 9 år, forlovet i 14 måneder

Skrevet

Vi gifter oss rett før jeg fyller 29 år og han fyller 27 år... :) Da har vi vært sammen i 3 år og forlovet i ca 1,5 år....

Skrevet

Så gjennomsnittsalderen til nå her er ca 28-29 for kvinner/jenter og 32 for menn/gutter :)

Skrevet

Når vi gifter oss er jeg 25 og han fyller 27 en mnd etter :) Da har vi vært sammen i nesten 4 år :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...