Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Liker dere det? Husker jeg likte det for noen år siden, men det varte ikke så lenge. I dag kjøpte jeg makrell i tomat i tube, klarte ikke få i meg hele skiva, det var forferdelig vondt! Smaker boks makrell i tomat bedre eller? Liker dere makrell i tomat, i så fall tube eller boks best?
venus_ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Liker dere det? Husker jeg likte det for noen år siden, men det varte ikke så lenge. I dag kjøpte jeg makrell i tomat i tube, klarte ikke få i meg hele skiva, det var forferdelig vondt! Smaker boks makrell i tomat bedre eller? Liker dere makrell i tomat, i så fall tube eller boks best? Den i boks er det mer makrell i så kanskje du liker den bedre. Jeg synes begge er gode
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Ok, det var den jeg spiste før da jeg likte det, men husker ikke hva den smakte.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Makrell i salsa er også godt, litt annen smak av sausen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå