Gjest Trådstarter - hun med "tomh Skrevet 13. august 2009 #21 Del Skrevet 13. august 2009 Tusen takk for svar, alle sammen! Ja, vi er ikke så forskjellige når det kommer til alt! Er vel sånn at om man sliter med seg selv er det vanskeligere å komme seg ut og finne på noe - og så blir det en ond sirkel... Jeg bodde alene da jeg var i begynnelsen av 20-årene, men hadde kjæreste i 4 år og følte meg aldri ensom. Etter en kort singelperiode fikk jeg ny kjæreste, og vi flyttet samme etter ca 2 år som kjærester. Det samboerskapet varte ikke lenge. Da han gjorde det slutt på en brutal og ufin måte, ble jeg grepet av en ensomhetsfølelse uten sidestykke. Min beste venn og samtalepartner var borte! Klarte ikke være alene! Bodde hos min søster i 3 mnd til jeg ved et lykketreff fikk et rom i et kollektiv i sentrum med en fantastisk gjeng. Elsket å ha selskap rundt meg hele tiden. Bodde der i 2 år ca - beste perioden i livet mitt. Har fortsatt god kontakt med de jentene jeg bodde med. Men så i fjor ble kollektivet oppløst og vi flyttet hver til vårt. Bodde da noen mnd hos min søster igjen, før jeg leide meg en crappy billig hybel. Har bodd i denne hybelen i 3 mnd og HATET hvert sekund. Ekkel 50-talls kjøkken og dårlig standard generelt. Har ikke laget ETT måltid der ennå. Når man bor kjipt, blir nok ensomhetsfølelsen ekstra sterk! Men nå skal jeg altså endelig flytte inn i min egen leilighet - og ja, det fremkaller tomhetsfølelse. Men den følelsen som kommer sterkere frem nå, er gleden over å kunne bo skikkelig og TRIVES i hjemmet sitt! Så nå skal jeg beskjeftige meg med å pusse litt opp, kjøpe litt møbler, innrede, etc. det skal nok gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå