Gå til innhold

Stig Kjos - for en fjott!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på middagsprogrammet på TvNorge nå (4 stjerners middag halv åtte eller noe sånt), og der er tidligere Ungkar-"stjerne" Stig Kjos. Han har visst også sneket seg med på årets "Skal vi danse"-sesong.

Er det bare meg eller er denne mannen utrolig slesk, pr-kåt, selvgod og helt uten substans? (For ordens skyld; Dette er hva jeg har hørt om han gjennom bekjente som kjenner ham bedre enn jeg gjør gjennom tv'en, men jeg lurer på om det kun er meg som blir irritert bare av å se på ham på skjermen :D)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestgjest
Skrevet

Jeg er så enig så enig!!! Æsj! :eeeh:

Skrevet

Ser på det samme programmet, og den som får meg til å grøsse er presten. Fysj og fy altså, hvorfor må prester være så fordømt filosofiske og pompøse, og snakke om hvor fantastisk alt er med sine ekle hviskende stemmer??

:blink:

Skrevet
Ser på det samme programmet, og den som får meg til å grøsse er presten. Fysj og fy altså, hvorfor må prester være så fordømt filosofiske og pompøse, og snakke om hvor fantastisk alt er med sine ekle hviskende stemmer??

:blink:

Sånn helt uten å generalisere...?

Skrevet

Ja klart, jeg har jo sett minst EN til prest på tv som er akkurat likens :fnise:

Skrevet

Finnes det noen anmeldelse av dette programmet? Prøvde å Google. Lurer på hva kritikerene synes. Utrolig irriterende med "fortellerstemmen" Var jo ingen samtale, stemmen var lagt på i etterkant. Teit, teit og teit.

Skrevet

Jeg lette også litt for å se om det fantes en anmeldelse. Det virker ikke som om noen har funnet det verdt å anmelde engang! ;)

Synes stemningen rundt bordet virket temmelig anstrengt. Hva i alle dager gjorde Stig Kjos der? Jeg lo godt da Anette Bøe sa at hun måtte google ham fordi hun ikke ante hvem han var. Synes det så ut som egoet hans fikk seg en trøkk da, ja. :)

Gjest No wonder woman
Skrevet

Det virker serdeles lurt å sitte her å dømme mennesker dere ikke kjenner. Stupidooo :eeeh:

Skrevet
Det virker serdeles lurt å sitte her å dømme mennesker dere ikke kjenner. Stupidooo :eeeh:

Neida, ifølge sikre kilder er han akkurat slik startinnlegget karakteriserer ham som.

Morsomt å legge merke til hvordan han hele tiden holder fjeset i "riktige" vinkler i forhold til kameraet. Tror ikke han slapper av et eneste sekund. Trist fyr.

Skrevet

Ja, det virket ikke særlig naturlig. Så episoden etter også. Tror kanskje jeg finner fram fjernkontrollen neste gang.

Når det kommer til å prate om folk man ikke kjenner; det er jo ofte det man gjør når man diskuterer tv-programmer som disse. Noen mennesker liker man, andre kanskje ikke like mye. Det er lov å ha en mening. Så lenge man ikke blir slemme. Og det må vi jo prøve å unngå. Men det som er uunngåelig er at vi mennesker alltid har meninger. Om alt. Også hverandre.

Skrevet

Jeg syntes programmet var ganske så morsomt, jeg da... Fortelleren er sånn passe ironisk og så liker jeg godt han kokkedommeren (som forresten godt kunne ha en litt mer fremdtredende plass).

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
Jeg ser på middagsprogrammet på TvNorge nå (4 stjerners middag halv åtte eller noe sånt), og der er tidligere Ungkar-"stjerne" Stig Kjos. Han har visst også sneket seg med på årets "Skal vi danse"-sesong.

Er det bare meg eller er denne mannen utrolig slesk, pr-kåt, selvgod og helt uten substans? (For ordens skyld; Dette er hva jeg har hørt om han gjennom bekjente som kjenner ham bedre enn jeg gjør gjennom tv'en, men jeg lurer på om det kun er meg som blir irritert bare av å se på ham på skjermen :D)

Enig.. litt komisk det at han også søker dame i Se & Hør, av alle ting! Sammen med Petter Pilgaard fra Paradise hotel.. Hehehe.

Skrevet

Ja huff, han er litt sånn kombinert wannabe-Ari Behn og eiendomsmegler i en kropp.

Men presten likte jeg overraskende godt, til tross for mine fordommer mot en kul fotballprest.

Anette Bø var jo kul, og flink til å lage mat. Det hadde jeg ikke trodd.

Og Eli Hagen er Eli Hagen.

Skrevet

Har ingenting imot mannen, syns han virker ganske kul og avslappet faktisk :) Og er det noe galt i å være PR-kåt da? De aller fleste som er på TV nå for tiden er jo det, og noen på mye værre måte enn det Stig er.

Gjest Gjest_Bergen_*
Skrevet

nei, det er ikke bare deg. Gud hjelpe meg så uspiselig den fyren er.

Skrevet

Slutt å sleng dritt om mennesker dere ikke kjenner.

Hver sine liv og egne valg!

Gjest No wonder woman
Skrevet
Slutt å sleng dritt om mennesker dere ikke kjenner.

Hver sine liv og egne valg!

Amen.

Gjest Gjest_gudinne_*
Skrevet
han skal ikke være med på skal vi danse.

NÅ passer det å si AMEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...