Gjest Gjest_Lykkeliten_* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg er ekstremt ekstremt lei av å barbere "der" nede, og vurderer sterkt voksing... Men jeg er av den større siden, og kjenner jeg blir flau av og dra ditt og brette frem fleske liksom, noen som har litt erfaringer?
Gjest Euforia Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg har ingen erfaringer, men har lest en del om det. Det er visst veldig stas i Hollywood, leste et sted at kjendiser ofte gav det i gave til hverandre. Man bør tro de i Hollywood har prøvd det meste for å beholde "glansen", så jeg har troen på det i hvert fall! Ellers finnes det jo permanent hårfjerning der nede, som bl.a. tilbys hos Ellipseklinikken, da varer det jo mye lengre.
Gjest Gjest_marmelade Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 hei, jeg er hudpleier og gjør brasiliansk voks på kunder =) du er ikke den eneste som er stor og tar brasiliansk voks tro meg, vi har mange kunder! husk å barbere alt(ikke la det bli igjen stripe eller trekant) bestill time på forhond og la det gro i 10dager-2uker. da er det både mindre vondt for deg, og lettere for terapeuten, så tar det kortere tid å bli ferdig også kjempe viktig at du holder huden stramt selv også mens terapeuten vokser, stram hud er lettere å vokse, og selv de tynneste må holde huden rundt magen for at det skal bli stramt der nede, vi er naturlig slappere der en ellers=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå