Gjest berta blom Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg skal til utlandet og jobbe et år, nå fra høsten. Jeg er i en sånn situasjon at jeg har knyttet meg til dette, og denne forelskelsen jeg prater om har bare utviklet seg. Er det vits å fortelle karen at jeg synes han er den kjekkeste jeg vet av, som for å tipse om at jeg er interessert i å ta steget videre i bekjentskapet når jeg kommer tilbake? Han virker interessert i å møte meg. Han har gitt meg noen komplienter som ikker er til å ta feil av, men da har jeg bare blitt stum og sjenert, så han trenger virkelig å få noe tilbake! Eller er dette bare dumt, siden jeg blir borte - vil han helst ikke gå og tenke på det mens jeg er borte? Hvordan ville dere gutta tatt det? Akk ikke bare er han heit men en fantastisk person med mine interesser også *dunke hodet i veggen*
Gjest Gjest_mariann_* Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg syns du bør si hva du føler. Hva har du å tape på det? Ingen vet hva framtida bringer. Lykke til.
Gjest berta blom Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Takk! Kanskje jeg bare skal hoppe i det ja.. Når jeg tenker over det så reiser jeg jo uansett, det er jo fint i tilfelle han er heller negativ
leirbål Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Fortell ham det. Dere kan jo vurdere et avstandsforhold, eller kanskje han er villig til å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå