veslepus Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Møtte en gutt på byen i helgen --- Vi kysset, pratet masse og stemningen var kjempegod. Klarte å spore opp nummeret hans dagen etter, og sendte han en sms - han virket kjempeglad! :D Vi avtalte at vi skulle møtes igjen, men ikke når.... Nå er det onsdag, og jeg har ikke hørt fra han enda - er det teit om jeg sender han en sms? På søndag sa han at han gledet seg til å se meg igjen --- Er så redd for å være for "pushy" - er det ikke slik at gutter helst liker å ta styringen? Vil ikke bli "uinteressant" fordi jeg tok initiativet...
minniepus Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 "Alle" mine gutte-venner klager på at jenter ikke tar initiativet. De er også sjenerte. Så hvis du vil, go for it! Dumt hvis dere begge vil, men ingen tør, så derfor blir det ikke noe av det.
veslepus Skrevet 6. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2003 Har kjempelyst til å sende han en sms i dag. Hvis jeg ikke møter han i morgen, har jeg ikke anledning før tidligst tirsdag til uken - og det er jo så lenge til. Vil jo ikke at han skal glemme meg i mellomtiden... Han virket ganske selvsikker - tror ikke han er særlig sjenert... Så han burde tørre og sende sms han også :-? Blir så gal av å vente...
Sandman Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Den ideelle kvinne er fullstendig tiltaksløs... ...det optimale er ei som under sex nynner og tramper takten til "Boyarenes Inntogsmarsj", og samtidig har et våkent øye for når tiden er inne for å male soveromstaket.
chimp Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 ....samt planlegge morgendagens middag.....i detalj!!!
Livets datter Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 Hvis han har sagt at han gleder seg til å se deg igjen, må man jo tro at han faktisk mener det han sier.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Jeg har erfart at når jeg åpner kjeften(eller sender mail) så ser jeg de aldri mere igjen..Tror det er en viss sannhet i ordtaket om at det er bedre å holde munn enn å avsløre for alle hva slags IQ man har...Nemlig!
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #10 Skrevet 6. august 2003 Jeg er enig med sistnevnte,,,,,,,,Uavhengig av hva menn selv sier.....jeg tror de foretrekker å ta initiativet selv,,de liker jakten!!!!!!! Så, jeg tror du kommer til å angre hvis du maser mer nå. :-? Da kan avstanden bli større----- La han heller få sjansen til å savne deg litt. Gjør deg litt utilgjengelig og interessant,,,,,,DERMED ER JAKTEN I GANG! Bare vent å se.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #11 Skrevet 6. august 2003 Enig med de to siste. Jeg hadde det kjempefint med en kompis. Vi var enige om at vi trivdes ufattelig godt sammen, helt til jeg ble for ivrig med mailer og sms. Da forsvannt han tiltross for alle fine ord tidligere. Trø varsomt med menn du liker!
Venus Skrevet 10. august 2003 #12 Skrevet 10. august 2003 Min erfaring er at menn flest foretrekker å ta initiativet !!! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #13 Skrevet 10. august 2003 Vel..er det ingen respons så gir man opp før eller siden uansett kjønn.. Så litt initiativ må man nok vise uansett.. For meg er det essentielt at det er litt fyr og flamme i starten, hvis ikke blir jeg fort kald male
Elze Skrevet 11. august 2003 #14 Skrevet 11. august 2003 Gutter SIER at de liker at jenter tar initiativ - men i praksis?. Min erfaring er den motsatte. Gutter blir skremt av jenter med tiltak og skygger banen så fort de kan. Men - tror de liker at jenta er positiv og viser at hun er interessert (når gutta først har tatt initiativet). Dette er en hårfin balansegang - ikke skal man leke for "hard to get" og ikke skal man være for aggressiv eller pågående. Likevel: Følg magefølelsen din - ikke begynn å spill spill. Vil han ikke ha deg fordi du viser at han er interessert i deg, så kan det være det samme, synes nå jeg.
Lykkeliten Skrevet 11. august 2003 #15 Skrevet 11. august 2003 Hvis du har lyst til å sende ham en sms, så gjør det! Hvis han liker deg og vil treffe deg er spørsmålet om hvem som tar initiativet kun en liten fis i horisonten! :blunke: Hvorfor skal vi jenter føye oss etter hva guttene måtte mene og tenke om dette? Alle er forskjellige. Du vet jo ikke; kanskje han sitter hjemme og tenker; "hun gidder ikke ta initiativet og kjempe ørlite for å treffe meg en gang, da får det heller være med hele greia". For min del; kunne aldri funnet på å innlede et forhold til en gutt som så på det som problematisk at jeg tok initiativet, på samme måte som han gjør. Mange gutter/menn liker faktisk jenter som det er litt tak i. (Hva har du å tape? Hvis du ikke kontakter han og han ikke kontakter deg, vil dere begge kanskje gå glipp av noe bra. Vil det ikke være verdt et forsøk da? Jeg klarer ikke å forestille meg at én sms til skal føre til at han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre...) Lykke til da - fortell hvordan det går!
veslepus Skrevet 12. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2003 Sendte han en sms i forrige uke, ja.... Det gikk veldig fint :D Pratet masse frem og tilbake på sms, det var koselig, god stemning. Jeg spurte om han hadde lyst til å leke dagen etter, men han kunne desverre ikke. Så han foreslo helgen --- Da var desverre jeg opptatt, så han sa at vi heller fikk avtale nærmere. På lørdag fikk jeg sms av han Litt glad da, ja... Godt å vite at han tenkte på meg... Venter iallefall til i morgen med å ta kontakt igjen -- håper han tar kontakt først. Det var en god følelse :D Hvis ikke --- sender jeg han nok en sms igjen Vanskelig denne hard-to-get vs vise interessegreien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå