Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at man kan søke kemneren om å få delt opp restskatt i mer enn to avdrag, og har akkurat skrevet søknad om dette, siden jeg har fått en gedigen baksmell. Jeg vet at dette ikke er noe man har lovmessig krav på, og lurer på om noen her har fått innvilget en slik ordning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har mundighet til å fordele restskatten over et helt år, men ikke lengre. Jeg betalte da hver måned. Gikk helt fint det. Tok en telefon for jeg opplever ofte at det er enklere å gjøre ting over telefon.

Skrevet

Jeg fikk delt opp over 3 år etter søknad. Sendte med budsjett over inntekter og utgifter. Det er tross alt en viss sum man skal ha igjen hver måned usansett om det er staten eller Jøren Hattemaker du skylder penger :)

Skrevet
De har mundighet til å fordele restskatten over et helt år, men ikke lengre. Jeg betalte da hver måned. Gikk helt fint det. Tok en telefon for jeg opplever ofte at det er enklere å gjøre ting over telefon.

Fikk du gjort det over telefon? Jeg trodde man måtte dokumentere inntekter, utgifter og saldo på konto, så jeg fylte ut et skjema og la ved diverse kopier samt et lite følgebrev. Men men, håper iallfall at jeg får det innvilget!

Skrevet

ts date, sover kanskje litt?? :fnise:

Det ble jo sendt med masse dokumentasjon. Og det ble innvilget.

Skrevet
ts date, sover kanskje litt?? :fnise:

Det ble jo sendt med masse dokumentasjon. Og det ble innvilget.

I innlegget TS siterer står det ingenting om at dokumentasjon ble sendt inn, det gjelder personen under som fikk betale over 3 år.

Skrevet
Jeg vet at man kan søke kemneren om å få delt opp restskatt i mer enn to avdrag, og har akkurat skrevet søknad om dette, siden jeg har fått en gedigen baksmell. Jeg vet at dette ikke er noe man har lovmessig krav på, og lurer på om noen her har fått innvilget en slik ordning?

Ingen problem. Vi fikk delt den inn i 8 avdrag i for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...