Gå til innhold

hvor lenge har du vær singel?

Gjest Gjest_vilje_*

Anbefalte innlegg

H, det du sier der om sex blir ofte et problem. Kvinner som liker sex blir ofte sett på som "lause". Jeg pleier å si at jeg ikke er laus, jeg er raus. Og det er jeg i forhold. Å være glad i sex er ikke identisk med å pule rundt.

Dessverre bygger vi forventning på erfaring, og da kan det fort bli misforståelser. Jeg tenker at det å være åpen, ærlig og tydelig helt fra starten er sunnhetsskapende for et forhold.

Så fantastisk formulert. Der har du beskrevet meg, og mine synspunkter. Takk :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lotta_*

Har vært singel i 2 år nå. Jeg liker det ikke, det var greit det første året, da var en del av venninnene mine single også. Men nå hater jeg det, ingen single venninner lenger, de er alle samboere. Nå er jeg redd for å aldri finne noen. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Holder på, BM, holder på... Det verste er at man må oppdra menn også, oppdra dem til at sex alltid kan finne sted. De har jo truffet alt for mange damer som driver med utstrakt fittenekt, og da blir de enten redd for å bli avvist, eller så er de så gentlemen at de ikke vil plage damene med pikkmas. Det kan ta flere måneder å få dem til og forstå at alltid sex, betyr ALLTID.

Uff.. Ja. var selv meget miljøskadd etter mitt første forhold som inneholdt sex. I dag hadde hun vert dumpet etter runde én. Og til alle mødre, slutt å lære sønnene deres opp til at kvinner skal respekteres ihjel! Husk at naboens datter fortjener å få et skikkelig knull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Og til alle mødre, slutt å lære sønnene deres opp til at kvinner skal respekteres ihjel! Husk at naboens datter fortjener å få et skikkelig knull!

Det tolker jeg som en direkte oppfordring til alle fedre om at de må være mer synlige og tydelige oppdragere av sine sønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det tolker jeg som en direkte oppfordring til alle fedre om at de må være mer synlige og tydelige oppdragere av sine sønner.

Bare husk at mange fedre nektes deltakelse i sine barns liv, samt at andelen kvinner som får barn uten menn i sittt liv er kraftig økende. Det er jo så masete med denne mannen... :roll: Så fremtidens døtre har mindre og mindre bra sex å se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Bare husk at mange fedre nektes deltakelse i sine barns liv, samt at andelen kvinner som får barn uten menn i sittt liv er kraftig økende.

Det kommer kanskje jeg til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det kommer kanskje jeg til å gjøre.

Undertegnede er resultatet av en kvinne som måtte ha noe å gjøre på siden mannen aldri var hjemme. Kos deg med din kommende sønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Undertegnede er resultatet av en kvinne som måtte ha noe å gjøre på siden mannen aldri var hjemme. Kos deg med din kommende sønn...

Sier du som har barn selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Sier du som har barn selv!

Jepp, som jeg oppdrar sammen med deres mor. Mine barn lever et liv der faren i aller høyeste grad er tilstede og tilfører maskuline verdier. Imotsettning til hva sønner av København-mødre gjør. Du vet, disse kvinnene som missliker menn så sterkt at de skal ha barn men nekter å innse at det må en mann til for å lage barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jepp, som jeg oppdrar sammen med deres mor. Mine barn lever et liv der faren i aller høyeste grad er tilstede og tilfører maskuline verdier. Imotsettning til hva sønner av København-mødre gjør. Du vet, disse kvinnene som missliker menn så sterkt at de skal ha barn men nekter å innse at det må en mann til for å lage barna.

Det ikke en mann til. Klart det er en fordel å være to, men det er absolutt ikke et must for at barnet skal klare seg bra. Finner jeg en mann som passer seg å ha barn med så vil jeg ha barn med han, hvis ikke vil jeg heller ha barn alene enn å aldri få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det ikke en mann til. Klart det er en fordel å være to, men det er absolutt ikke et must for at barnet skal klare seg bra. Finner jeg en mann som passer seg å ha barn med så vil jeg ha barn med han, hvis ikke vil jeg heller ha barn alene enn å aldri få det.

Og det vil barnet få lide for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som instinktet å få barn er sterkere i kvinner enn i menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som instinktet å få barn er sterkere i kvinner enn i menn.

Og muligheten for å få barn alene er hundre ganger større for kvinner enn for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers?

Singel siden mars.

Hva savner jeg? Mye av det som nevnes her: fast sex, ha ei i armkroken, noen å sove med.

Hva savner jeg ikke? Mas om å gjøre ditt å datt, bli dratt med på shopping etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og muligheten for å få barn alene er hundre ganger større for kvinner enn for menn.

Ja, men surrogatmødre - eller hva det heter - fins jo, men vanskeligere ja, absoluutleeey. Uansett en veldig deprimerende tanke syns jeg.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 år. Og det har jeg jaggu meg tenkt til å fortsette med en god stund til. Ser hverken vitsen i eller poenget med å ha et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i litt over et år. Noen ganger er det helt topp; være fri, feste, og ligge med nye damer fra tid til tid. Men synes stort sett at singellivet er ensomt og lite meningsfyllt. Trives vel best i fast forhold med kjæreste jeg elsker. Et fast følge å spise middag og legge seg med er kos. Men det er jammen ikke så lett å finne noen å elske.

Vel, nå er det en tur på byen. Kanskje singel-livet blir bra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

vært singel i 3 uker. Synes det er befriende. Har ikke vært lei meg etter at det ble slutt selv om forholdet varte 11 måneder. Ingen sorg. Bare lettelse og befrielse.. bedre å ha det godt alene enn brysomt sammen med noen. Om ca 3 måneder skal jeg bli sammen med eksen igjen, som det ble slutt med for litt over et år siden. Men nå skal jeg nyte å være singel frem til vi igjen blir et par..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...