Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Noen som vet hvor det mulig å skaffe seg en slik? Trenger strøm til ekstern harddisk men mangler lednig. Takknemlig for hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 nei, 3 "flate" tilsammen. 2 i maskinen og en i harddisk.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 En slik bare at det må være en stor og ikke en liten som går inn i harddisken.
Gjest En gjest Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Noen som vet hvor det mulig å skaffe seg en slik? Trenger strøm til ekstern harddisk men mangler lednig. Takknemlig for hjelp. Det må være mulig å få en slik fra Datakjeden, Komplett, Mpx eller en annen butikk som handler med datautstyr. Let på nettsidene til en av disse. (Jeg kikket på Datakjedens side, men selv om jeg vet hva du mener har jeg ikke noe mer nøyaktig navn enn USB-kabel, og det ble for mange sider til at jeg ga meg til å bla gjennom.) Datakjeden har butikker i noen norske byer, de to andre er rene nettbutikker tror jeg. Du kan selvfølgelig også spørre på Binders, Elkjøp eller Expert, også disse har en hylle med diverse kabler og annen datarekvisita, men om de har akkurat denne vet jeg ikke. Slike kabler følger jo som regel med de dingsene de trengs til, og jeg vet ikke om de er så vanlige å selge løst.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 nei, tror ikke de er så vanlig. Har sett både på amentio, komplett,mpx, multicom uten hell. Har ikke noe godt navn på en slik kabel jeg heller. Får vel bare fortsette å lete. Takk likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå