Gå til innhold

hvor finne KRITT hvit maling?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_karen_*
Skrevet

har vert på fargeriket og slike steder, og alt de har er noe eggethvitt og mer bomullshvit som går mer over i grønt/grått.. men ingen hELT kritt hvite.. !? .....

hvor finne????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt hvit er ublandet base og derfor sjeldent med på fargekartene. Jeg har brukt helt hvit akrylmaling (Harmoni) på tak og lister kjøpt på MAXBO

Gjest Gjest_karen_*
Skrevet

okei!:) takk for svar! da tar jeg turen til maxbo tror jeg:)

Skrevet

Vær obs på at oljemaling uansett vil gulne, så hvis du vil bevare det helt hvite bør du styre unna det.

Skrevet

Vannbaser akryl som jeg har brukt gulner ikke og det er også mye lettere å rengjøre pensler og redskaper samt at det lukter mindre og tørker fortere :)

Skrevet
har vert på fargeriket og slike steder, og alt de har er noe eggethvitt og mer bomullshvit som går mer over i grønt/grått.. men ingen hELT kritt hvite.. !? .....

hvor finne????

fargen chi er så kritthvit du får det, er litt sort i den, så den er kald og hard, sett et helt rom med det, den er virkelig base hvit

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Hvis du forklarer i butikken hva du vil ha, kan de blande for deg så du får akkurat den fargen du ønsker.

Hva med å ta med et eller annet som har den hvitfargen du ønsker, så kan de blande akkurat den fargen for deg?

Skrevet

Chi er helt kritthvit ja :jepp: Syntes den er veldig fin, har malt mye med den i leiligheten vår. :)

Skrevet

Helt hvit finnes ofte ikke på fargekartet, nei, men har du spurt betjeningen? Som andre her har skrevet så er jo helt hvit basen for alle de andre fargene, så de må da ha den overalt?

Har selv kjøpt både våtromsmaling og utendørs maling i helt hvit.

Skrevet
fargen chi er så kritthvit du får det, er litt sort i den, så den er kald og hard, sett et helt rom med det, den er virkelig base hvit

Så den er helt hvit med litt sort i?!? Da sluttet den vel brått å være kritthvit mer!

Skal du ha helt hvit så ta en base FØR man blander sort eller farge i - egentlig ganske logisk....

Skrevet

Det er da bare å be om standard hvit, det. Det har ALLE malingsprodusenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...