Gå til innhold

Beste tattoveringsstudioet i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Damody_*
Skrevet

Jeg skal ta en cherry blossom tattis på foten min i japansk stil.

Aldri vært borti tattoveringsverdenen og er nokså blank på det.

Har lyst til å finne et studio i Oslo i "Miami Ink" klassen :)

Hva anbefaler dere?

Gjest Gjest_tatoo_*
Skrevet

Det som ligger i amtmann meinichsgt i oslo skal vere veldig bra. Har hørt at han som jobber der er en av de beste/den beste i norge. En kamerat tok en hawaiiblomst der som ble nydelig:)

Skrevet

Bad-Boys tatto har hatt en superflink "gjeste" artist der i sommer, fra Brasil, tror han er der ut august... Googel Pablo Delic eller noe sånt så får du opp masse av verkene hans... Har flere tattos og den han har tatt er den dessidert beste, han hadde også mange forslag som gjorde den mye bedre en jeg ever hadde drømt om

Skrevet

Har ingen konkrete forslag, ville bare komme med noen (kanskje innlysende) tips når du velger studio: (pluss at jeg gjerne vil følge med på denne tråden siden jeg tenker på å få flere tatoveringer ;))

- be om å få se på eksempler på hva tatovøren har gjort. De fleste steder har bøker med bilder av tatoveringer de har gjort tidligere. Et problem med disse kan jo selvsagt være at de kun velger ut de beste arbeidene, men man burde uansett kunne få et greit bilde av både kvalitet og stil (det er jo ikke bare kvalitet som teller, man vil helst finne en tatovør som har en stil som passer)

- google navnet på studio og tatovør. Det er mye dritt på internett, men om det er mange negative kommentarer til et sted/en person i diskusjonsfora o.l. så ville jeg vært litt forsiktig.

Kirsebærblomstt-tattiser er fine, forresten :)

Skrevet

Be om å se ferdiggrodde eksempler, ikke nytatoverte.

Skrevet

Slenger meg på denne, og lurer samtidig på om det er noen som har erfaring med Ink-Couture på Carl Berner? Titta på hjemmesiden og syns det var mye bra der, men jeg har aldri hørt om dette stedet før. Oppdaget det helt tilfeldig...

Skrevet

Jeg tror at Oslo bodyart er et bra sted! ;)

Skrevet
Jeg tror at Oslo bodyart er et bra sted! ;)

Du tror feil.

Skrevet

Det kommer nok litt an på hva man skal ha. Jeg har selv tatt 2 av mine hos Oslo bodyart, og er kjempefornøyd med begge. Men hvis man skal ha noe veldig komplisert, som f.eks. portrett e.l. så er kanskje ikke dette det beste stedet å gå. Men til litt "enklere" ting så anbefaler ihvertfall jeg Oslo bodyart på det varmeste :)

Skrevet

Det er veldig mange som anbefaler 1969 tattoo i Oslo. Han som tatoverer der gjorde visstnok rent bord på Oslo Tattoo Convention. Noi heter han visst.

Jeg har også vurdert kirsebær-blomst som motiv, pene farger:)

Skrevet

Har tatt min på House Of Pain. Veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...