Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lett gjennom alle trådene jeg fant om reductil, men fant ingen som nevnte noe om akkurat dette. Feel free til å slå meg på labben om det allerede finnes tusen som jeg har klart og hoppe over :sjenert:

Jeg har i dag fått reductil av legen min.

Jeg har litt for høye leververdier og skal derfor gå på disse i to uker før vi tar blodprøver for å se om jeg får fortsette eller ikke.

Derfor lurer jeg litt på andres erfaringer når det gjelder leververdier.

Har det økt veldig, ingen endring? og er det noen som vet hvor høy leververdien må være før man ikke får lov til å bruke pillene noe mer?

Jeg har gått på tetralysal fryktelig lenge nå, og har tenkt til å kutte ut disse ettersom jeg har en følelse av at det er disse som ødelegger leververdien min.

Så et lite håp har jeg om at det går opp i opp eller at leveren min får det bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ingen konkrete tall, men jeg har gått på Reductil tidligere. Da jeg startet hadde jeg forhøyede leververdier og for høyt blodtrykk, ble kvitt begge deler og kunne fortsette med medisinen helt fint.

Skrevet

Takk for svar :)

Er litt bekymret for vil så gjerne få fortsette på disse, jeg får bare håpe at leveren min har det fint nå og at sist gang jeg tok blodprøve var en engangs ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...