Gjest Gjest_hm_* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 dette er vel kanskje et veldig kjent fenomen... ? jeg er ei jente på 23 år som har født to barn (sist høst 07) og kroppen vil ikke "gå seg til" igjen.. noen overflødige par kilo hadde jeg jo regnet med, men ikke det at jeg skulle bli oppspist av strekkmerker!! lår, bak-legger, pupper, "sideflesket" og på magen.. det er over alt! dette har gjort at jeg har totalt mistet lysten på sex, det finnes ikke en erotisk tanke igjen i skolten.. hver gang min mann tar frampå litt, tar jeg det som "mas", snur meg bort eller går.. jeg vil ikke ha det slik lenger!! vi pleide jo å ha det så bra, med sex flere ganger daglig,, nå er dagene sure med krangling, kjefting og sex en gang i månden om han er heldig.. han er jo så dårlig i senga har blitt også,, han kommer så alt for fort! og det hele ender med at jeg ligger uten nytelse å føler meg brukt, mens han har slengt seg over på siden og snorker.. !!FORTVILET!! jeg skulle gjerne skrevet så mye mer men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å sette ord på alt som herjer inni meg.. hele situasjonen virker for meg som et eneste stort virrvarr som jeg ikke klare å nøste opp i uten hjelp..
Gjest sanna84 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 hvis kroppen din plager deg så mye ville jeg prøvd å gjort noe med det.. begynn å tren for ditt eget velvære, forhør deg ang. strekkmerke behandlinger som finnes på markedet, gå til frisøren osv..og bruk det du har som du er fornøyd med!! Gjør det du kan for at du skal føle deg vel.. barnefaren elsker nok kroppen din, strekkmerker el ikke.. du har født hans barn.. og om han kommer fort er jo ikke det så rart om han bare får komme til en gang i mnd!! er det bedre for deg å ha sex med lyset av så gjør det da.. det er hvertfall veldig synd om du skal plages av kroppen du har i en alder av 23, når det er den kroppen du skal leve med resten av livet!! Vi jenter tenker alt for mye over hvordan vi ser ut og sammenligner oss med andre.. men kjæresten din er sikkert ikke perfekt han heller! Og alle har sitt.. vær stolt over at du faktisk har født to barn du, og lær og bli litt mere glad i deg selv.. hvertfall ikke sitt og dra deg selv ned i søla!!
Gjest Marlo Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Om han liker kroppen din og tenner på den, så må det jo väre noe bra med den Pröv å endre tankemönsteret ditt, samtidig som du kanskje tenker på å endre kosthold og aktiviteter i löpet av en dag
Muldvarp Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Enig med den over her. Du må stole på at mannen din tenner på deg med den kroppen du har selv om du ikke er helt fornøyd selv! Det er deg han er glad i! Ellers så er det sikkert veldig lurt for din egen del å prøve å endre kosthold og bli mer fysisk aktiv så vil du nok gå ned i vekt og få en strammere kropp. Ikke start på en eller annen superkur, men la det være en omlegging av livsstil og bruk god tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå